quote:
Nalopers van C&S, dus ik verdenk TwitWouter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balletjes van de koningin. Wie stemt op dit soort shit?
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''quote:
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!
Ah, dat valt wel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ik
Jewahquote:
een portretfoto waar niets gebeurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Yup. Ik ga ook elk jaar naar de WPP-tentoonstelling hier in Maastricht. In deze foot gebeurt zo weinig. Hoewel ie wel aangrijpend blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 'tquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in Groningenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Gister regende het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Nú iig nog niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in GroningenHopelijk is het weer straks in Limburg ook lekker
Ja, gisteren was idd ook minder toen ik 's middags van 040 naar 043 reed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gister regende het ook.
Hier is het nog wel droog trouwens.
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekendquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekend![]()
Regen?! edit: zie inderdaad dat er wat regen hangt boven een deel van Nederland. Het is hier vijwel windstil en de zon schijnt echt volop. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Het Meerdal in Americaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |