quote:
Nalopers van C&S, dus ik verdenk TwitWouter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balletjes van de koningin. Wie stemt op dit soort shit?
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''quote:
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!
Ah, dat valt wel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ik
Jewahquote:
een portretfoto waar niets gebeurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Yup. Ik ga ook elk jaar naar de WPP-tentoonstelling hier in Maastricht. In deze foot gebeurt zo weinig. Hoewel ie wel aangrijpend blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 'tquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in Groningenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Gister regende het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Nú iig nog niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in GroningenHopelijk is het weer straks in Limburg ook lekker
Ja, gisteren was idd ook minder toen ik 's middags van 040 naar 043 reed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gister regende het ook.
Hier is het nog wel droog trouwens.
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekendquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekend![]()
Regen?! edit: zie inderdaad dat er wat regen hangt boven een deel van Nederland. Het is hier vijwel windstil en de zon schijnt echt volop. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Het Meerdal in Americaquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
mijn cavia is zwanger, dus ik word ook een beetje vader
Heet je cavia toevallig Claudia en draait ze ook plaatjes op 3FM?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Naambellen ik was het haast vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nooit gerealiseerd dat 0909-1336 0909-13FM is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Heet je cavia toevallig Claudia en draait ze ook plaatjes op 3FM?
Hee inderdaad!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nooit gerealiseerd dat 0909-1336 0909-13FM is.
Hurt? Da's toch uit 1994?quote:
Het origineel wel, maar de cover van Johnny Cash niet. Die kwam pas ergens in het begin van het nieuwe millennium uit.quote:
Goodmorningquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Strokes is de shit.
En goedemorgen![]()
klopt maar die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het origineel wel, maar de cover van Johnny Cash niet. Die kwam pas ergens in het begin van het nieuwe millennium uit.
Die is door collegas van mijn vader gemaaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef -Hans- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=98363
OP het eind. Kiek'n !
Mwah, sommige zijn gewoon beter op hun plek in de nacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef ConscienceNL het volgende:
Bert van Lent verdient gewoon een plek in de dag programmering.
Haha geweldig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is door collegas van mijn vader gemaaktDie platen kwamen terecht bij hun op het terein en zij hadden op dat moment pauze
Eens met Paul.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Schandalig, hoort toch echt wel in de top10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |