quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.quote:
Prachtig omschrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overratedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lette er ook op en postte daarom ook een smiley achter mijn opmerking
Ik denk ook wel eens na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij lang niet al mijn posts past een PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overrated.
Maar hoe vraag ik me dan afquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij lang niet al mijn posts past een PI
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.quote:
welterusten schatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
jij stelt je gewoon een kwartetje voor??? ik ben bang dat we allevier alleen sliepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef themauster het volgende:
Half dagje werken en dan weekendje Centerparcs
Dat hebben ze volgens mij al een keer eerder geflikt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:39 schreef themauster het volgende:
En Talk van Coldplay werd net even vakkundig verkracht door A Silent Express
Verstandig van Jan Smeetsquote:Het is pas echt officieel nu Jan 't heeft bevestigd: Wolfmother op Pinkpop! En geen Jeugd van Tegenwoordig...
is dat gunstig of ongunstig, Roel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is al bekend wat Nokia gaat doen: Nokia adopteert Windows Phone: http://bit.ly/hELVOb
Ook op school kan je best luisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat ik op school zit, want Bert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |