Ksssssssssssssst weg jijquote:
Minthyyyyyyyy, Briggy pest mij!quote:
zullen we jongens op de meisjes tikkertje doen??quote:
mooi, tis 3-3!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Ga na deze kneiterhit slapen, dus vrouwen kunnen de macht weer grijpen
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef justmattie het volgende:
Alleen ga ik toch zo weg, lekker slapen
Grow a pairquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthyyyyyyyy, Briggy pest mij!
I gotta pair!quote:
I'm inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Ga na deze kneiterhit slapen, dus vrouwen kunnen de macht weer grijpen
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
als iemand nog iets tegen me wil zeggen mag dat!
slaap zacht iedereen...ow, en geen Ekstra Stenders voor mij morgen...
Trusten! Wat zijn uwe plannen voor morgenavond dat je zomaar EW en Stenders mist?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
I'm inWelke vrouw blijft er nog meer hangen?
Trustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
ik een stukje treinen en dan gezellig niets doen ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten! Wat zijn uwe plannen voor morgenavond dat je zomaar EW en Stenders mist?
van de leukste blijf je af ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
alleen maar vrouwelijke schoonheden hier
quote:
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!quote:
Zo zijn wij mannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!![]()
Ik heb het al vaker gezegd, als je maar niet als een hond je poot op gaat tillenquote:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!![]()
ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, als je maar niet als een hond je poot op gaat tillen
quote:
hai haiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik was even criminal minds kijken
.
En dan zeggen ze dat de vrouwen in de meerderheid zijn, ik zie alleen jou en mij, 2 mannen dusquote:
ze zullen wel bij elkaar gekropen zijn (Naughty Mind)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de vrouwen in de meerderheid zijn, ik zie alleen jou en mij, 2 mannen dus.
He bah!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zullen wel bij elkaar gekropen zijn (Naughty Mind)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben vanavond in een nostalgische bui en ben op youtube allerhande oud materiaal aan `t kijken. Kwam dit tegen:![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je niet geilt op 2 vrouwen samen?
Mind the PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je niet geilt op 2 vrouwen samen?
Je weet dat ik geen PI-gebruiker ben, dus let op de smileys die ik gebruikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the PI. En als je het dan nog niet snapt, tuurlijk vind ik dat geil
.
Neuh, dat zal wel niet. Morgen eindgesprek stagequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggen
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the PI. En als je het dan nog niet snapt, tuurlijk vind ik dat geil
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.Mij haal je toch niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En minthy is al slapen
I reject reality and substitute my own
ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mij haal je toch niet overEn minthy is al slapen
Dan nog verwacht ik dat je erop letquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen PI-gebruiker ben, dus let op de smileys die ik gebruik
Ik lette er ook op en postte daarom ook een smiley achter mijn opmerkingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog verwacht ik dat je erop let.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.quote:
Prachtig omschrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overratedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lette er ook op en postte daarom ook een smiley achter mijn opmerking
Ik denk ook wel eens na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij lang niet al mijn posts past een PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overrated.
Maar hoe vraag ik me dan afquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij lang niet al mijn posts past een PI
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.quote:
welterusten schatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
jij stelt je gewoon een kwartetje voor??? ik ben bang dat we allevier alleen sliepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef themauster het volgende:
Half dagje werken en dan weekendje Centerparcs
Dat hebben ze volgens mij al een keer eerder geflikt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:39 schreef themauster het volgende:
En Talk van Coldplay werd net even vakkundig verkracht door A Silent Express
Verstandig van Jan Smeetsquote:Het is pas echt officieel nu Jan 't heeft bevestigd: Wolfmother op Pinkpop! En geen Jeugd van Tegenwoordig...
is dat gunstig of ongunstig, Roel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is al bekend wat Nokia gaat doen: Nokia adopteert Windows Phone: http://bit.ly/hELVOb
Ook op school kan je best luisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat ik op school zit, want Bert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |