Bok zelf dan opquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opbokken met die zooi! Ik volg SS toch niet!
Prima idee!
weet ik veel...jij hebt blijkbaar een live cam op Gert ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet Gert eruit alsof ie een geintje maakt?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet Gert eruit alsof ie een geintje maakt?
Laat ik nou gedacht hebben dat RLS een eigen forum kreeg om de RLS'squote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik snap de verontwaardiging bij sommige users niet zo?
BB had ook altijd een apart subforum net als DGK, RLS is meer voor de kleinschalige projecten en wat Gert ook zei, voor Google en het vindbaar houden is dit een beter stap.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoorHeel logisch, om een forum te openen voor RLS'en, dat jarenlang open te laten ook al is er geen RLS en als er dan wél een RLS komt, dáár een apart forum voor te openen. Ik snap 'm, bro.
wie heeft het over een probleem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef koemleit het volgende:
haha djeez die lui die zich hier druk om te maken......
wat is nou in hemelsnaam het probleem van een apart forum?
nou d'r lijken er hier een paar behoorlijk in hun kut geschopt....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie heeft het over een probleem?
Dat lijkt maar zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou d'r lijken er hier een paar behoorlijk in hun kut geschopt....
haha djeez idd seg hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef koemleit het volgende:
haha djeez die lui die zich hier druk om te maken......
wat is nou in hemelsnaam het probleem van een apart forum?
Ik snap het wel een want het heeft iets onlogisch: eerst een RLS forum oprichten, en áls er dan een RLS komt die een eigen forum geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik snap de verontwaardiging bij sommige users niet zo?
BB had ook altijd een apart subforum net als DGK, RLS is meer voor de kleinschalige projecten en wat Gert ook zei, voor Google en het vindbaar houden is dit een beter stap.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, nu moet ik twee 3 SC's bij gaan houden
Ik zie niemand zich opwinden, het is alleen wel de domste move die ik ooit op Fok! heb gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Gert het volgende:
Dat mensen zich echt gaan lopen opwinden over een apart forum snap ik dan weer niét, want wat zijn de nadelen nou eigenlijk?
Ik ga mijn baas even vragen of Fok! geblokkeerd kan worden denk ikquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, nu moet ik twee SC's bij gaan houden
Ik hoop het, dat Sec echt heel groot wordt. En succesvol.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap het wel een want het heeft iets onlogisch: eerst een RLS forum oprichten, en áls er dan een RLS komt die een eigen forum geven.
En eerlijk gezegd vond ik het daarom zelf in eerste instantie ook geen leuk plan.
Maar Secret Story wordt hoogstwaarschijnlijk echt heel groot, en kan me vinden in de argumenten voor een apart forum.
Een wat kleinere RLS, zonder én 24/7 stream én elke dag een TV-uitzending, zou zomaar weer onder de paraplu van het RLS-forum kunnen vallen, maar in dit geval wordt het dus een eigen forum.
Dat mensen zich echt gaan lopen opwinden over een apart forum snap ik dan weer niét, want wat zijn de nadelen nou eigenlijk?
Hier kunnen we gaan zitten wachten op de volgende RLS, als Secret Story voorbij is!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
Wat is dan feitelijk nog de toegevoegde waarde van dit subforum?
Nou ja, één nadeel is dat je twee vensters open moet houden om te kijken of er hier niet ook iets gebeurt (bijvoorbeeld in de SC).quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Gert het volgende:
Er zijn meer argumenten, en "domste move ooit", daarmee doe je toch echt wat andere historische moves tekort.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie niemand zich opwinden, het is alleen wel de domste move die ik ooit op Fok! heb gezien
Alsof RLS niet sowieso gewoon in het teken had gestaan van Secret Story als het echt "zo groot" gaat worden
Precies! Dit toch het subforum voor RLS? Ik begrijp het echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
afvoerputje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
Of ze sluiten de boel hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier kunnen we gaan zitten wachten op de volgende RLS, als Secret Story voorbij is!
Een RLS op zich...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat Sec echt heel groot wordt. En succesvol.
En ik had niet anders verwacht, natuurlijk begrijp jij de verontwaardiging![]()
![]()
En jij begrijpt óók wel dat zoiets gepaard gaat met een beeetje commotie
Zie je nou wel dat je dat ook begrijptquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Afijn, dit is ook wel weer des FOK!'s: flink zeikuih!
We openen een forum speciaal voor Real Life Soaps.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn meer argumenten, en "domste move ooit", daarmee doe je toch echt wat andere historische moves tekort.
Laten we eerlijk zijn, er zitten misschien 20 mensen in de SC (wat zeg ik, in heel RLSquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, één nadeel is dat je twee vensters open moet houden om te kijken of er hier niet ook iets gebeurt (bijvoorbeeld in de SC).
Wij tellen niet mee....zelfs ons nwste speeltje wordt afgepakt ten behoeve van de commerciequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
en waar moet dat uitschot dan terecht? Dit is de container van Fok!
nee Ian juist niet en daar ging het ook niet om, het ging erom dat ik iets over SS poste in een topic en in het andere topic het antwoord had gevonden, en het ging om Maanvis die ik erop wees dat hij al een keer een vlemtopic had geopent en er weer eentje opende dat het best in het eerste vlemtopic kon, niet meer dus geef me niet de schuld ( zeg het nu vast tegen iedereen0 dat er daarom een ander forum voor SS komt, en nee ik ben het ook niet mee eens, een RLS hoort gewoon in het RLS, zie al dat ze straks talentejachten in het klustopic gaan onderbrengen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie niemand zich opwinden, het is alleen wel de domste move die ik ooit op Fok! heb gezien
Alsof RLS niet sowieso gewoon in het teken had gestaan van Secret Story als het echt "zo groot" gaat worden
Maar ik wens jullie verder veul succes, ik denk dat vooral Haks heel blij zal zijn met de 2 SC's
Schat, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik bedoelde alleen maar dat het gekut gaat worden met verschillende SC's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Ian juist niet en daar ging het ook niet om, het ging erom dat ik iets over SS poste in een topic en in het andere topic het antwoord had gevonden, en het ging om Maanvis die ik erop wees dat hij al een keer een vlemtopic had geopent en er weer eentje opende dat het best in het eerste vlemtopic kon, niet meer dus geef me niet de schuld ( zeg het nu vast tegen iedereen0 dat er daarom een ander forum voor SS komt, en nee ik ben het ook niet mee eens, een RLS hoort gewoon in het RLS, zie al dat ze straks talentejachten in het klustopic gaan onderbrengen.
dus dat.
ach rot toch een eind op met je Disana en mij zeg doe niet zo achtelijk, en over dat negeren niemand negeert je echt stumperd dat je er bent, ging ergens anders om en Pietje had dat al uitgelegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Maanvis het volgende:
Dit had ik niet verwacht naar aanleiding van de discussies eerder in FB, maar ik vind het wel een goed idee.
Zo staat de wildgroei aan secret story topiques tenminste niet in de weg van de SC van Toverheks en Disana.
Ook kun je dan met tering leuke headers werken, en wellicht nog wat andere dingetjes die leuk zijn om te doen net zoals met de bunker.
Ja je was aan het zeiken om pietluttigheden, zoals je altijd doet, maar ik weet gelukkig zeker dat de modjes zich daar niet door laten leiden en ook zoiets hebben van 'laat die heks maar lullen'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Ian juist niet en daar ging het ook niet om, het ging erom dat ik iets over SS poste in een topic en in het andere topic het antwoord had gevonden, en het ging om Maanvis die ik erop wees dat hij al een keer een vlemtopic had geopent en er weer eentje opende dat het best in het eerste vlemtopic kon, niet meer dus geef me niet de schuld ( zeg het nu vast tegen iedereen0 dat er daarom een ander forum voor SS komt, en nee ik ben het ook niet mee eens, een RLS hoort gewoon in het RLS, zie al dat ze straks talentejachten in het klustopic gaan onderbrengen.
dus dat.
oh oke moppie echt maar heb al me bui niet dus begreep het verkeerd excuusquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik bedoelde alleen maar dat het gekut gaat worden met verschillende SC's.
Gastquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je was aan het zeiken om pietluttigheden, zoals je altijd doet, maar ik weet gelukkig zeker dat de modjes zich daar niet door laten leiden en ook zoiets hebben van 'laat die heks maar lullen'.
Het is gewoon een logische beslissing met wat rare kantjes.
ja er staan 2 topiques over vlem en een hele hoop over een nieuwe RLS en mevrouw raakt het overzicht al kwijt hoor en ziet het hele forum ineen stortenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach rot toch een eind op met je Disana en mij zeg doe niet zo achtelijk, en over dat negeren niemand negeert je echt stumperd dat je er bent, ging ergens anders om en Pietje had dat al uitgelegd.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
We openen een forum speciaal voor Real Life Soaps.
We wachten met z'n allen op een Real Life Soap.
Er komt eindelijk een Real Life Soap.
We openen een ánder forum voor die Real Life Soap.
Geef nou maar toe, RLS kan gewoon dicht. Als je toch voor elk nieuw programma een forum maakt, knal je die bagger die hier hangt in PUB/ONZ/GC, waar het ook thuishoort.
ga jij nou maar lekker topic`s openen hoppa kkksstttt ga er vast 50 neerzetten op dat nieuwe SS forum dan ben jij ook weer blij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je was aan het zeiken om pietluttigheden, zoals je altijd doet, maar ik weet gelukkig zeker dat de modjes zich daar niet door laten leiden en ook zoiets hebben van 'laat die heks maar lullen'.
Het is gewoon een logische beslissing met wat rare kantjes.
Denk niet dat de klikjes die wij met 'ons' groepje in RLS doen het verschil maken. De klikjes voor SS daarentegen wel. Beter hou je het linkje http://secretstory.fok.nl dan ook gereserveerd voor een forum 100% over SS. Overzichtelijk, niet te rommelig, dan komen mensen terug.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Juud79 het volgende:
Er kunnen natuurlijk bij een apart forum veel meer mensen van buitenaf het SEC makkelijk vinden en ze komen dan in een nieuwe Sc waar ze zich kunnen uitleven.
Hoe meer bezoekers en/of klikkers op de banners, hoe meer centjes voor Danny.![]()
Tis een beetje een Nowlive Plan, een heel nieuw deel vd site alleen voor....(vul maar in)
Want het zal geweldig en groots worden, whahaha....
Geweldig plan!![]()
Het is natuurlijk prima verder, om gewoon een heel forum alleen voor SS te maken, maar wat hebben we dan in jezusnaam aan RLS!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus.
Onbegrijpelijk dat een RLS subforum niet past bij het format van SS.
Sorry, moest er ff uit, en die opmerking daarvoor was te makkelijk om niet te makenquote:
Heeej, jij kijkt nu direct naar de mogelijkheden i.p.v. naar de onmogelijkheden, Kijk daar hou ik nou vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk niet dat de klikjes die wij met 'ons' groepje in RLS doen het verschil maken. De klikjes voor SS daarentegen wel. Beter hou je het linkje http://secretstory.fok.nl dan ook gereserveerd voor een forum 100% over SS. Overzichtelijk, niet te rommelig, dan komen mensen terug.
Het is dus niet alleen een commercieel logische beslissing, maar we hebben straks ook geen last van mongolen die jou niet kennen die je belachelijk maken als je over zwangerschapsongemakken klaagt in de RLS SC. Ik noem maar een zijstraat. Win-win toch?
Oh, en wat Maanvis zegt. Maak SEC helemaal SEC met leuke headers en alles, en laat RLS open voor al het andere streamplezier dat er is op internet. Raakt het ook niet ondergesneeuwd en wij hebben nog steeds de rust van ons eigen plekkie.
pas maar op dat ik niet eens een heel smerige opmerking jou kant op maak, en even voor jou gemoedrust, meld je gelijk aan als mod op SS want jij weet toch alles beter??? jij wilt toch het laatste woord??/ jij wilt ach wat wil jij niet ben klaar met zulke gasten als jij, echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, moest er ff uit, en die opmerking daarvoor was te makkelijk om niet te maken.
Toen ik dat linkje zag over de foto's heen zag ik m ook al een beetje aankomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk niet dat de klikjes die wij met 'ons' groepje in RLS doen het verschil maken. De klikjes voor SS daarentegen wel. Beter hou je het linkje http://secretstory.fok.nl dan ook gereserveerd voor een forum 100% over SS. Overzichtelijk, niet te rommelig, dan komen mensen terug.
Het is dus niet alleen een commercieel logische beslissing, maar we hebben straks ook geen last van mongolen die jou niet kennen die je belachelijk maken als je over zwangerschapsongemakken klaagt in de RLS SC. Ik noem maar een zijstraat. Win-win toch?
Oh, en wat Maanvis zegt. Maak SEC helemaal SEC met leuke headers en alles, en laat RLS open voor al het andere streamplezier dat er is op internet. Raakt het ook niet ondergesneeuwd en wij hebben nog steeds de rust van ons eigen plekkie.
Zelfs dát plezier neem je me af!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt SEC haksie, SS is misschien toch iets te.
Nee pietje het blijft gewoon SS met hoofdletters, dit is toch FOK?? en niet 1 of ander knutselklupjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!....ik ga SS-en tot je dr dood bij neervaltquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat vind ik dan ook wel weer typisch, om het voor 3 maanden zo groots aan te pakken, maar nou ja. . .quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
@Mera
Voor mijn geklaag (wat ik zelden doe, want ik heb niet zoveel te klagen) heb ik OUD.
En welk ander streamplezier, dat is er gewoon zelden tot nooit.
Buiten dat is het maar drie maanden, dan is de import zo weer verdwenen en blijven er wellicht drie mensen hangen....
Maar laten wij nu niet onderling in discussie verzanden.
Dat vind ik dan weer wél een slecht idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien raar gedacht maar is het een idee om RLS tijdelijk te 'bevriezen' als SEC loopt? Dan heb je iig één forum en één SC, kunnen we daar met zijn allen gezellig naartoe en als SEC is afgelopen dan kan RLS weer unlocked worden?
ik denk dat we allemaal over de zeik zijn ( de meeste) omdat zij hier al jaren zitten, ik pas 2 jaar dacht ik, maar dit is ons *thuishonk* en dat het zonder overleg is gebeurd, we zijn een klein groepje maar het had best in overleg gemogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan de andere kant, FOK! is groot geworden dankzij het programma Big Brother.
Als dit net zo groot wordt, dan is een eigen subforum misschien wel op z'n plaats. En het argument met de zoekmachines e.d. klinkt wel logisch. Andere RLS topics komen dan meer tot hun recht, al denk ik dat het subforum RLS zonder grote programma's als Secret Story niet heel actief is.
Haha geeft nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wél een slecht idee.No offense.
Geen discussie nodig, is ieder voor zich.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
@Mera
Voor mijn geklaag (wat ik zelden doe, want ik heb niet zoveel te klagen) heb ik OUD.
En welk ander streamplezier, dat is er gewoon zelden tot nooit.
Buiten dat is het maar drie maanden, dan is de import zo weer verdwenen en blijven er wellicht drie mensen hangen....
Maar laten wij nu niet onderling in discussie verzanden.
Lieve Heks, het is niet ons forum. Het is andermans middel dat we gebruiken om te kletsen hier. Daar hebben we niets over te zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal over de zeik zijn ( de meeste) omdat zij hier al jaren zitten, ik pas 2 jaar dacht ik, maar dit is ons *thuishonk* en dat het zonder overleg is gebeurd, we zijn een klein groepje maar het had best in overleg gemogen.
maar dat is mijn mening en zoals je leest wie ben ik
met hoeveel man zitten we hier nou elke dag, en elke dag zijn Gert&Pietje er toch ook had het in de SC gegooit, ja het is nu net van niet zeiken je past je maar aan of niet, maar leuk is anders, en dat was mijn punt niet van vanmorgen, maar sommige kunnen blijkbaar niet goed lezen of ik verwoord het weer eens niet goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
Voor overleg moet je niet op Fok! zijn Heks
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ben dr uit!!!!!....![]()
SS-en doe ik wel daar en dat het plebs en schorriemorrie maar weg blijft hiersow....
Ja...De a-socialen gewoon in hun eigen dorpje buiten de RLS....
Veul beter
Dat is ook eigenlijk het enige dat ik hieraan jammer vind: dat de mensen die dit subforum al die tijd draaiende hebben gehouden, nergens in zijn gekend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
Voor overleg moet je niet op Fok! zijn Heks
Zij zijn de asocialen of jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
SS-en doe ik wel daar en dat het plebs en schorriemorrie maar weg blijft hiersow....
Veul beter
Ik zeg ook niet dat het van ons is Mera, maar we zijn met weinig had het gewoon ff in de SC gezegt, en zei al tegen ian heb me bui niet dus komt vandaag dus slecht uit, weet wel ligt ook aan mezelf maar dat andere was van vanmorgen en werd ook lacherig over gedaan door sommigequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lieve Heks, het is niet ons forum. Het is andermans middel dat we gebruiken om te kletsen hier. Daar hebben we niets over te zeggen.
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
Veul beter
En als dat forum dan weer vol staat met Vlemmix topics neemt niemand het serieus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast hebben VOL, Goldenpage, en ik denk ook Nowlive een eigen SS forum. FOK! kan dan niet achterblijven, want als men het dan heeft over 'Het Secret Story Forum' dan moeten ze via google wel meteen op FOK! uitkomen.
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met hoeveel man zitten we hier nou elke dag, en elke dag zijn Gert&Pietje er toch ook had het in de SC gegooit, ja het is nu net van niet zeiken je past je maar aan of niet, maar leuk is anders, en dat was mijn punt niet van vanmorgen, maar sommige kunnen blijkbaar niet goed lezen of ik verwoord het weer eens niet goed.
Ja...Met de ophaalbrug omhoog en het pek met veren gereedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
het is gewoon commercieel veel interessanter om het zo te doen, + je kunt met het forum aparte dingetjes doen. bijv speciale headers, speciale updatelijstjes in de header etc.
Dingetjes die normaal gelaten zouden worden omdat er dan veel geklaag over zou komen van de reguliere RLS-ers die niet naar SS Kijken.
lays wil ipv de RLS-container een SEC-containerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
Waarom haten op Secret Story, als je wel houdt van het RLS forum?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Mjah, maar da's al zo sinds het begin. Een leuke (matige) SC en voor de rest ruimte voor mongolen die afvoerputje-topics over nakende opa's willen maken omdat ze rare seksuele behoeften hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?
Als elk groot programma een eigen sub-forum krijgt.
Sproeipoep is anders serious business heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als dat forum dan weer vol staat met Vlemmix topics neemt niemand het serieus.
Dat warme bad doet me dan weer denken aan een jakoezie vol met smeuriequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.
dat vooral jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Ik zeg toch buiten de RLS...lijkt me duidelijk dat dat zullie zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
over de invulling van het eigen SEC forum bedoel jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
over de invulling van het eigen SECS forum bedoel je
Ja! Sterker nog, die rls'ers willen alle mensen buiten rls DOOD!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef koemleit het volgende:
het komt er op neer dat de rls'ers SS voor zichzelf willen houden... en graag zo min mogelijk volk van buitenaf wil.
blijkbaar is de inspraak beperkt gebleven tot Gert & Pietje (van ons subforum)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk het enige dat ik hieraan jammer vind: dat de mensen die dit subforum al die tijd draaiende hebben gehouden, nergens in zijn gekend.
we zullen zien waar het schip strandt (al klinkt dat wat negatief)quote:Verder zag ik al zoiets aankomen toen er twee Fokkers naar SS toe mochten: de ene hand wast de andere, of hoe zeggen ze dat ook alweer. En dan heet het ineens 'heel groot' te worden, ja dat hebben we eerder gehoord (Bunker, Vlemmix) en elke keer draaide het uit op heibel.
Maar niemand hoeft zich nu toch aan te passen als er twee verschillende fora komen, ipv één?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.
Ja, sorry mevrouw, u hebt natuurlijk gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom haten op Secret Story, als je wel houdt van het RLS forum?
Secret Story is toch juist waar je als RLS-er naar uit moet kijken?
Er kan genoeg leven zijn hoor, maar je wordt al gauw uitgekotst als je een topique opent daar dus blijven veel mensen er wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?
Als elk groot programma een eigen sub-forum krijgt.
Precies, compleet nutteloos dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar da's al zo sinds het begin. Een leuke (matige) SC en voor de rest ruimte voor mongolen die afvoerputje-topics over nakende opa's willen maken omdat ze rare seksuele behoeften hebben.
juist Pietje je zegt het zelf de crew, wij stellen gewoon niks voor, we zijn maar randdebielen die de SC bevuilen elke dag, we stellen geen moer voor al zijn we een heel klein gezellig groepje, ach waar praat ik ook over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.
Het houdt de mongolen weg uit alle leuke forums.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, compleet nutteloos dus.
hoogstens een sc extra bij te benenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft zich nu toch aan te passen als er twee verschillende fora komen, ipv één?
Zo erg al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kan genoeg leven zijn hoor, maar je wordt al gauw uitgekotst als je een topique opent daar dus blijven veel mensen er weg.
Ik snap dit dus niet dan. Er lijkt mij dat ze niets aan je thuishonk veranderen. Ipv een grote invasie mogen julie hier lekker blijven sc-en. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal over de zeik zijn ( de meeste) omdat zij hier al jaren zitten, ik pas 2 jaar dacht ik, maar dit is ons *thuishonk* en dat het zonder overleg is gebeurd, we zijn een klein groepje maar het had best in overleg gemogen.
maar dat is mijn mening en zoals je leest wie ben ik
Nee jongen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, als zullen velen voor jou natuurlijk een uitzondering op die regel maken, maar dat ben je vast gewend, tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef koemleit het volgende:
het komt er op neer dat de rls'ers SS voor zichzelf willen houden... en graag zo min mogelijk volk van buitenaf wil.
Schat, ik weet niet waar je het idee vandáán haalt dat de users inspraak hebben op dit soort beslissingen, maar dat is dus gewoon NIET zo. En da's niet lelijk of onvriendelijk, da's gewoon hoe het werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist Pietje je zegt het zelf de crew, wij stellen gewoon niks voor, we zijn maar randdebielen die de SC bevuilen elke dag, we stellen geen moer voor al zijn we een heel klein gezellig groepje, ach waar praat ik ook over.
Het gaat hier ook niet om de matige streams maar om de discussies eromheen. Zoals je op dit moment misschien merkt. Dát is de entertainment hier, en er is een vast groepje dat zich daar graag mee bezighoudt hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, compleet nutteloos dus.
ik denk dat we hem wel vol krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter doen ze hier gewoon een slotje op met een "yvonne" als lapo.
Tja SC is juist zo leuk om met users te doen die je soort van kent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoogstens een sc extra bij te benen
Welke streams?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet om de matige streams maar om de discussies eromheen. Zoals je op dit moment misschien merkt. Dát is de entertainment hier, en er is een vast groepje dat zich daar graag mee bezighoudt hier.
Ach, weten wij veel. Misschien kwam het Rode Opperhoofd vandaag pas met de mogelijkheid van een nieuw forum speciaal voor Der SS. Kan me voorstellen dat Gert en Pjotr daar niet doodleuk uit zichzelf over beginnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat we hem wel vol krijgen.
Het enige wat ik jammer vind is dat de discussie die toen liep in jouw FB topique (over tagjes/filters etc) niet wat meer richting een nieuw forum werd gestuurd, dan had je alvast wat meninkjes en overleg gehad.
ja Ian en ben teleurgesteld dacht echt leuk een RLS enzo, leuk nieuwe mensen en dat wij er gewoon van te voren op de hoogte van waren gebracht van het idee een nieuw forum op de zetten voor SS, maar blijkbaar heb ik me weer vergist in mensen, zo jammer ga steeds op me bek wat betreft vertrouwen enzo ook dus op FOK.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik weet niet waar je het idee vandáán haalt dat de users inspraak hebben op dit soort beslissingen, maar dat is dus gewoon NIET zo. En da's niet lelijk of onvriendelijk, da's gewoon hoe het werkt.
Dus maak je dáár nou maar niet zo druk over, want dat is de normale gang van zaken.
Tja, dat is hoe dan ook onmogelijk....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef koemleit het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! Sterker nog, die rls'ers willen alle mensen buiten rls DOOD!
We stellen je op de hoogte, via dit topicquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
ja Ian en ben teleurgesteld dacht echt leuk een RLS enzo, leuk nieuwe mensen en dat wij er gewoon van te voren op de hoogte van waren gebracht van het idee een nieuw forum op de zetten voor SS, maar blijkbaar heb ik me weer vergist in mensen, zo jammer ga steeds op me bek wat betreft vertrouwen enzo ook dus op FOK.
man ga nou eens terug lezen waar jullie in godsnaam mee bezig zijn... ik klikte toevallig op dit topic en dacht eerst hmm oke mededelinkje oke.. maar toen gingen er gelijk al een aantal in de hoogste boom..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand deze verdwaalde makaak terug naar 49 dirigeren?
Denk je dat als je een forumpje als je persoonlijke chatbox gebruikt dat je meteen heel veel recht hebt om het reilen en zeilen van dat forum te bepalen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist Pietje je zegt het zelf de crew, wij stellen gewoon niks voor, we zijn maar randdebielen die de SC bevuilen elke dag, we stellen geen moer voor al zijn we een heel klein gezellig groepje, ach waar praat ik ook over.
Er zijn een paar kleine streams die gevolgd worden door wat mensen en de grote RLS'en in het buitenland worden ook hier gevolgd. Het is dat de spoeling wat dun is, dat klopt, maar boeiend is het zeker wel als je eea volgt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke streams?
En uiteraard zijn de discussies interessanter dan de beelden zelf. Dat is altijd al zo.
Haks, stel je niet zo aan. Gewoon lekker in [SEC] aanschuiven straks, dan heb je precies wat je wil; nieuwe mensen en alle SS rotzooi bij elkaar, overzichtelijk en fijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Ian en ben teleurgesteld dacht echt leuk een RLS enzo, leuk nieuwe mensen en dat wij er gewoon van te voren op de hoogte van waren gebracht van het idee een nieuw forum op de zetten voor SS, maar blijkbaar heb ik me weer vergist in mensen, zo jammer ga steeds op me bek wat betreft vertrouwen enzo ook dus op FOK.
Mooi hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
man ga nou eens terug lezen waar jullie in godsnaam mee bezig zijn... ik klikte toevallig op dit topic en dacht eerst hmm oke mededelinkje oke.. maar toen gingen er gelijk al een aantal in de hoogste boom..
Pietje het is al goed jij wordt ook maar gestuurdquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We stellen je op de hoogte, via dit topic.
Ik vroeg verder niet om je mening ofzo, je leek me een verdwaalde KLB1.0-er.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
man ga nou eens terug lezen waar jullie in godsnaam mee bezig zijn... ik klikte toevallig op dit topic en dacht eerst hmm oke mededelinkje oke.. maar toen gingen er gelijk al een aantal in de hoogste boom..
Dit is "zen" vergeleken met de gemiddelde SC.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, waar ben ik in terecht gekomen. Wat een haat tussen RLS-club en de rest.
waarom niet, als rls-fan hang je daar dan toch al veel rondquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja SC is juist zo leuk om met users te doen die je soort van kent.
Waarom zou je posten in de SS SC als je ook al post in die van RLS?
in dit hele topic wordt nergens naar een mening gevraagd het is gewoon een mededeling... maar toch geeft iedereen z'n mening alsof het betreft het aftreden van Mubarak en hoe het verder moet met egypte...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg verder niet om je mening ofzo, je leek me een verdwaalde KLB1.0-er.
Dat geloof ik best. Ik vind bijvoorbeeld talentenshows in Amerika of UK ook best boeiend, maar daar kan je ook niet een heel subforum op laten bestaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn een paar kleine streams die gevolgd worden door wat mensen en de grote RLS'en in het buitenland worden ook hier gevolgd. Het is dat de spoeling wat dun is, dat klopt, maar boeiend is het zeker wel als je eea volgt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is "zen" vergeleken met de gemiddelde SC.
Je weet de helft nog niet...wat zeg ik...driekwartquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
lees toch eens goed echt je wilt maar oorlog met me kan je krijgen met je vieze sneren, echt pppffftt ben jij triestquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat als je een forumpje als je persoonlijke chatbox gebruikt dat je meteen heel veel recht hebt om het reilen en zeilen van dat forum te bepalen?
Ik heb ondertussen besloten je posts niet meer te lezen maar gewoon te reageren om mijn postcount op te krikken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
in dit hele topic wordt nergens naar een mening gevraagd het is gewoon een mededeling... maar toch geeft iedereen z'n mening alsof het betreft het aftreden van Mubarak en hoe het verder moet met egypte...
en dat is nou het mooie van het RLS subforum, dat heeft bestaansrecht zónder RLSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ik vind bijvoorbeeld talentenshows in Amerika of UK ook best boeiend, maar daar kan je ook niet een heel subforum op laten bestaan.
Maar dat is dus het enige probleem, dat er twee SC komen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom niet, als rls-fan hang je daar dan toch al veel rond
Gaat echt lachen worden als De Hysterische Huiswijven van RLS straks tussen de onschuldige posters worden getieftquote:
Nogmaals, mooi hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Lees je eigen reactie maar eens terug en dan met name wat je er in suggereertquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees toch eens goed echt je wilt maar oorlog met me kan je krijgen met je vieze sneren, echt pppffftt ben jij triestdaaaggg Maanvis nu niet meer tegen me lullen graag ben zo klaar met jou.
Jij noemt het mooi, ik noem het wat anders...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat is nou het mooie van het RLS subforum, dat heeft bestaansrecht zónder RLS
Je merkt ook echt dat de mensen die hier niet vaak komen dénken dat dit "de boel op stelten" isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nogmaals, mooi hè![]()
Dat is waarom wij het leuk vinden hier
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat echt lachen worden als De Hysterische Huiswijven van RLS straks tussen de onschuldige posters worden getieft
Jij houdt wel van een relletje hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat is dus het enige probleem, dat er twee SC komen?
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij noemt het mooi, ik noem het wat anders...
Ze zijn onze autistische, maniakale manier van reageren niet gewendquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.
Die is de komende 13 weken niet meer weg te slaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.
Nog even volhouden en RLS wordt groter dan SEC ooit zal worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is de komende 13 weken niet meer weg te slaan.
Dit is wel de kern van al dit nutteloze gezeik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat als je een forumpje als je persoonlijke chatbox gebruikt dat je meteen heel veel recht hebt om het reilen en zeilen van dat forum te bepalen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zijn onze autistische, maniakale manier van reageren niet gewentBless 'm
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet...wat zeg ik...driekwart
Er is ook niets aan de hand. Daarom zit ik me ZO hard te verheugen op dat nieuwe forum straksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Disana het volgende:
De omstanders maken meer herrie dan de 'betrokkenen'. Ik zie het hele opstootje niet zo.
Ik heb geteld, jij hebt de meeste postsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is wel de kern van al dit nutteloze gezeik.
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik sta ZO fucking klaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Net alsof wij daar niet massaal de SC gaan bezetten![]()
een RLS'er in hart en nierenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Disana het volgende:
De omstanders maken meer herrie dan de 'betrokkenen'. Ik zie het hele opstootje niet zo.
Nutteloos gezeik is ons bestaansrecht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je merkt ook echt dat de mensen die hier niet vaak komen dénken dat dit "de boel op stelten" is![]()
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is ook niets aan de hand. Daarom zit ik me ZO hard te verheugen op dat nieuwe forum straks![]()
![]()
Praktisch nut dan. Qua vermaak is het wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.
jij bent dan ook thuis hier natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.
Dachten ze ook van Big Brother. Wat is er nou leuk aan om mensen in een huis te bekijken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat programma een "hit" wordt. Lijkt me eerder een flop. Maar we zullen zien.
Benieuwd of dat mens met die legerhelm ook weer komtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Net alsof wij daar niet massaal de SC gaan bezetten![]()
Met hier en daar een uitzondering....Maar die komen vanzelf wel op hangende pootjes binnen
FOK en praktisch zomaar in 1 zin....Mooiiiiiiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praktisch nut dan. Qua vermaak is het wel leuk ja.
sssssssstquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Benieuwd of dat mens met die legerhelm ook weer komt
Ja maar dit....dit gaat echt helemaal nergens over. Onvrede, oke. Maar op basis waarvan? Dat de veranderingen niet aanslaan bij een aantal mensen die RLS hebben overgenomen met hun SC?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nutteloos gezeik is ons bestaansrecht.![]()
Alsmede dat van SEC en nog talloze subfora op Fok!, en dan heb ik het nog niet eens over Secret Story zelf of 90% van alles dat op tv wordt uitgezonden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is hier toch geen prullenbak voor iedereen die maar langs wil komen als er eindelijk weer eens een rls is?
je bent hier ook gewoon welkom hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
ik vind tot nu toe toverheks de leukste...
ik was niet van plan op SS te gaan volgen maar ik kom wel af en toe langs in het forum zie ik wel.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dachten ze ook van Big Brother. Wat is er nou leuk aan om mensen in een huis te bekijken?
Hihi! Hij trapt er in!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
ik was niet van plan op SS te gaan volgen maar ik kom wel af en toe langs in het forum zie ik wel.
Gelukkig, we zien er echt naar uit, topperquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar dit....dit gaat echt helemaal nergens over. Onvrede, oke. Maar op basis waarvan? Dat de veranderingen niet aanslaan bij een aantal mensen die RLS hebben overgenomen met hun SC?
Pfff...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig, we zien er echt naar uit, topper
Hey, hey, straks zijn we allemaal "nieuwe mensen" want nieuw forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.
Ik ben helemaal geen newbie. Ik vond zowel de streams als de discussies hier boeiend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat dus ook niet om dat stomme huis...Maar om de soap op internet er om heen
![]()
Newbie![]()
AMEN!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve, lieve Modjes
Ik ben van mening dat jullie, in plaats van ONS te waarschuwen dat er een apart forum komt speciaal voor Secret Story, beter de rést van de users hadden kunnen waarschuwen voor wat voor bende losgeslagen, egoïstische, aanstellerige mongolen wij zijn.
Uit de reacties van "nieuwe gezichten" in dit topic valt toch best te extraheren dat het mogelijk is dat de onschuldige users die straks in full force geconfronteerd gaan worden met de verzameling dorpsdebielen die we hier bij elkaar hebben gekregen niet klaar zijn voor zulks hysterisch gedoe.
Met uiterst vriendelijke groet en een kusje (op je wang) voor Gertje
-IaN.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!....ik ga SS-en tot je dr dood bij neervalt
[ afbeelding ]
nah niet letterlijk doodvallen hé, maar SS it is
Oeh! Lurker ontmaskerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen newbie. Ik vond zowel de streams als de discussies hier boeiend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent hier ook gewoon welkom he
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.quote:
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer zin in de tyfuszooi die het in dat nieuwe forum gaat worden dan in dat hele SS
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zien als er écht een probleem was geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.
Zo kun je het ook zien. En ik hoop ook dat het gaat kloppen dat een speciaal forum makkelijk is te vinden en dús mensen trekt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hey, straks zijn we allemaal "nieuwe mensen" want nieuw forum.
Ik postte wel regelmatig geloof ik ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
went snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Maanvis het volgende:
En zo was alles weer goed in RLS-land.
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
Oh maar dat is niet omdat ik het bestaansrecht van RLS zo mooi vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.
MPSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hè
die heeft een paraplu op de kont!quote:
En nog psychologisch onderlegd ook, oooooh, wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
Da's dus een slet, dat zie je zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ja, want het regent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijn
Loatersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ja, ik ging wat anders doen. Doei!
Maar ik zeik niet, ik counter het gezeik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geteld, jij hebt de meeste posts
Daar wordt aan gewerkt, geloof ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Maanvis het volgende:
1 heel belangrijk ding nog:
De afkorting van het forum moet niet SEC maar SST worden.
Dit is namelijk ook een stukje van de twitter hashtag die gebruikt gaat worden (#SSTNL).
http://twitter.com/secretstorynl
Neen, er komt een SEC forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Secret Story zegt me helamaal niets, maar er komt dus een SS forum!
ik zag het net toen jij dat youtube filmpje in dat andere topique postte, SST in het begin van de titelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt, geloof ik.
Wie is die Lies van Gert?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!!
Waar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus die dikke Gert zit in de OP een beetje tegen me te liegen? Want daar staat SEC!
en ik moest gewoon nog hardop lachen ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus die dikke Gert zit in de OP een beetje tegen me te liegen? Want daar staat SEC!
Oh ja, OP, check.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
The SEC is a lie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!!
meeeraa!quote:
Marla Singer is een bitch!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang ze mijn cake maar met rust laten.
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef koemleit het volgende:
chapeau jullie gaan me vaker hier zien!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hier
Ja lekker weerquote:
Soapquote:
Eigenlijk opzouten !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij wil ze zeker weer gerookt hebben?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
Iemand moest er een grapje over makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
SST, is dat ook het antwoord op de toegevoegde waarde van RLS-vraag?
Nee, ik wachtte nog steeds op antwoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand moest er een grapje over maken![]()
.
Ik denk dat ze het stiekem zelf ook niet weten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik wachtte nog steeds op antwoord.
en onze container onbeheerd achterlaten? dachutniequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hier
Hoi en Ja lees even de andere SSSSTTTT topic`s en zit ook op digitaal tv zender, gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Jep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Had die niet een beroemde vader?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Het lijkt erop. Bijna een slotje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze het stiekem zelf ook niet weten.
Met een bankstel ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had die niet een beroemde vader?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Day het volgende:
Er is hier helemaal niks veranderd!! Leuk!!
Nosje!! Gefeliciteerd nog!quote:
Doe nou nieeeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thanks !quote:
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel...Gooi die ouwe koe op tafel
Des te interessanterquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
SST, is dat ook het antwoord op de toegevoegde waarde van RLS-vraag?
Dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.
Het heeft ook iets schizofreens, maar er zijn goede argumenten om er een apart forum van te maken. Qua aanpak wordt het de grootste RLS tot nu toe, met een úúr uitzending per dag, elke week een liveshow én 4x 24/7 streams.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Bijna een slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |