Gaat echt lachen worden als De Hysterische Huiswijven van RLS straks tussen de onschuldige posters worden getieftquote:
Nogmaals, mooi hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, waar ben ik in terecht gekomen. Wat een haat tussen RLS-club en de rest.
Lees je eigen reactie maar eens terug en dan met name wat je er in suggereertquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees toch eens goed echt je wilt maar oorlog met me kan je krijgen met je vieze sneren, echt pppffftt ben jij triestdaaaggg Maanvis nu niet meer tegen me lullen graag ben zo klaar met jou.
Jij noemt het mooi, ik noem het wat anders...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat is nou het mooie van het RLS subforum, dat heeft bestaansrecht zónder RLS
Je merkt ook echt dat de mensen die hier niet vaak komen dénken dat dit "de boel op stelten" isquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nogmaals, mooi hè![]()
Dat is waarom wij het leuk vinden hier
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat echt lachen worden als De Hysterische Huiswijven van RLS straks tussen de onschuldige posters worden getieft
Jij houdt wel van een relletje hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, waar ben ik in terecht gekomen. Wat een haat tussen RLS-club en de rest.
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat is dus het enige probleem, dat er twee SC komen?
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij noemt het mooi, ik noem het wat anders...
Ze zijn onze autistische, maniakale manier van reageren niet gewendquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.
Die is de komende 13 weken niet meer weg te slaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.
Nog even volhouden en RLS wordt groter dan SEC ooit zal worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is de komende 13 weken niet meer weg te slaan.
Dit is wel de kern van al dit nutteloze gezeik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat als je een forumpje als je persoonlijke chatbox gebruikt dat je meteen heel veel recht hebt om het reilen en zeilen van dat forum te bepalen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zijn onze autistische, maniakale manier van reageren niet gewentBless 'm
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet...wat zeg ik...driekwart
Er is ook niets aan de hand. Daarom zit ik me ZO hard te verheugen op dat nieuwe forum straksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Disana het volgende:
De omstanders maken meer herrie dan de 'betrokkenen'. Ik zie het hele opstootje niet zo.
Ik heb geteld, jij hebt de meeste postsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is wel de kern van al dit nutteloze gezeik.
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik sta ZO fucking klaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Net alsof wij daar niet massaal de SC gaan bezetten![]()
een RLS'er in hart en nierenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Disana het volgende:
De omstanders maken meer herrie dan de 'betrokkenen'. Ik zie het hele opstootje niet zo.
Nutteloos gezeik is ons bestaansrecht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je merkt ook echt dat de mensen die hier niet vaak komen dénken dat dit "de boel op stelten" is![]()
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is ook niets aan de hand. Daarom zit ik me ZO hard te verheugen op dat nieuwe forum straks![]()
![]()
Praktisch nut dan. Qua vermaak is het wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.
jij bent dan ook thuis hier natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gezeik is niet ehct nutteloos, ik vermaak me er prima mee.
Dachten ze ook van Big Brother. Wat is er nou leuk aan om mensen in een huis te bekijken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat programma een "hit" wordt. Lijkt me eerder een flop. Maar we zullen zien.
Benieuwd of dat mens met die legerhelm ook weer komtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Net alsof wij daar niet massaal de SC gaan bezetten![]()
Met hier en daar een uitzondering....Maar die komen vanzelf wel op hangende pootjes binnen
FOK en praktisch zomaar in 1 zin....Mooiiiiiiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praktisch nut dan. Qua vermaak is het wel leuk ja.
sssssssstquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Benieuwd of dat mens met die legerhelm ook weer komt
Ja maar dit....dit gaat echt helemaal nergens over. Onvrede, oke. Maar op basis waarvan? Dat de veranderingen niet aanslaan bij een aantal mensen die RLS hebben overgenomen met hun SC?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nutteloos gezeik is ons bestaansrecht.![]()
Alsmede dat van SEC en nog talloze subfora op Fok!, en dan heb ik het nog niet eens over Secret Story zelf of 90% van alles dat op tv wordt uitgezonden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is hier toch geen prullenbak voor iedereen die maar langs wil komen als er eindelijk weer eens een rls is?
je bent hier ook gewoon welkom hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
ik vind tot nu toe toverheks de leukste...
ik was niet van plan op SS te gaan volgen maar ik kom wel af en toe langs in het forum zie ik wel.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dachten ze ook van Big Brother. Wat is er nou leuk aan om mensen in een huis te bekijken?
Hihi! Hij trapt er in!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
ik was niet van plan op SS te gaan volgen maar ik kom wel af en toe langs in het forum zie ik wel.
Gelukkig, we zien er echt naar uit, topperquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
You ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar dit....dit gaat echt helemaal nergens over. Onvrede, oke. Maar op basis waarvan? Dat de veranderingen niet aanslaan bij een aantal mensen die RLS hebben overgenomen met hun SC?
Pfff...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig, we zien er echt naar uit, topper
Hey, hey, straks zijn we allemaal "nieuwe mensen" want nieuw forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best leuk worden als er inderdaad nieuwe mensen komen meeposten.
Ik ben helemaal geen newbie. Ik vond zowel de streams als de discussies hier boeiend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat dus ook niet om dat stomme huis...Maar om de soap op internet er om heen
![]()
Newbie![]()
AMEN!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve, lieve Modjes
Ik ben van mening dat jullie, in plaats van ONS te waarschuwen dat er een apart forum komt speciaal voor Secret Story, beter de rést van de users hadden kunnen waarschuwen voor wat voor bende losgeslagen, egoïstische, aanstellerige mongolen wij zijn.
Uit de reacties van "nieuwe gezichten" in dit topic valt toch best te extraheren dat het mogelijk is dat de onschuldige users die straks in full force geconfronteerd gaan worden met de verzameling dorpsdebielen die we hier bij elkaar hebben gekregen niet klaar zijn voor zulks hysterisch gedoe.
Met uiterst vriendelijke groet en een kusje (op je wang) voor Gertje
-IaN.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!....ik ga SS-en tot je dr dood bij neervalt
[ afbeelding ]
nah niet letterlijk doodvallen hé, maar SS it is
Oeh! Lurker ontmaskerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen newbie. Ik vond zowel de streams als de discussies hier boeiend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent hier ook gewoon welkom he
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.quote:
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer zin in de tyfuszooi die het in dat nieuwe forum gaat worden dan in dat hele SS
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zien als er écht een probleem was geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.
Zo kun je het ook zien. En ik hoop ook dat het gaat kloppen dat een speciaal forum makkelijk is te vinden en dús mensen trekt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hey, straks zijn we allemaal "nieuwe mensen" want nieuw forum.
Ik postte wel regelmatig geloof ik ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
went snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Maanvis het volgende:
En zo was alles weer goed in RLS-land.
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
Oh maar dat is niet omdat ik het bestaansrecht van RLS zo mooi vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.
MPSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hè
die heeft een paraplu op de kont!quote:
En nog psychologisch onderlegd ook, oooooh, wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
Da's dus een slet, dat zie je zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ja, want het regent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijn
Loatersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ja, ik ging wat anders doen. Doei!
Maar ik zeik niet, ik counter het gezeik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geteld, jij hebt de meeste posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |