quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!....ik ga SS-en tot je dr dood bij neervalt
[ afbeelding ]
nah niet letterlijk doodvallen hé, maar SS it is
Oeh! Lurker ontmaskerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen newbie. Ik vond zowel de streams als de discussies hier boeiend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent hier ook gewoon welkom he
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.quote:
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer zin in de tyfuszooi die het in dat nieuwe forum gaat worden dan in dat hele SS
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zien als er écht een probleem was geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals, wie heeft het over een probleem? De logica zag niet iedereen, daar was wat verontwaardiging over, zoals het een echte RLS'er betaamt. Maar probleem klinkt zo zwaar.
Zo kun je het ook zien. En ik hoop ook dat het gaat kloppen dat een speciaal forum makkelijk is te vinden en dús mensen trekt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, hey, straks zijn we allemaal "nieuwe mensen" want nieuw forum.
Ik postte wel regelmatig geloof ik ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
went snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Maanvis het volgende:
En zo was alles weer goed in RLS-land.
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dit enkel al veroorzaakt wordt door wat verontwaardiging, vraag ik me af hoe dit topic eruit zou zijn als er écht een probleem was geweest.
Ik ben echt niets gewend.
Oh maar dat is niet omdat ik het bestaansrecht van RLS zo mooi vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch blijf je nu wel met spanning dit topic volgen en reageren.
MPSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt echt géén idee waar je het over hebt hè
die heeft een paraplu op de kont!quote:
En nog psychologisch onderlegd ook, oooooh, wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
eerst zelf in de hoogste boom gaan zitten en nu net doen of je het allemaal "leuk" vindt...
Da's dus een slet, dat zie je zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ja, want het regent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heeft een paraplu op de kont!
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan worden er Koeien uit de sloot gehaald die wel 10 jaar oud zijn
Loatersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ja, ik ging wat anders doen. Doei!
Maar ik zeik niet, ik counter het gezeik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geteld, jij hebt de meeste posts
Daar wordt aan gewerkt, geloof ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Maanvis het volgende:
1 heel belangrijk ding nog:
De afkorting van het forum moet niet SEC maar SST worden.
Dit is namelijk ook een stukje van de twitter hashtag die gebruikt gaat worden (#SSTNL).
http://twitter.com/secretstorynl
Neen, er komt een SEC forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Secret Story zegt me helamaal niets, maar er komt dus een SS forum!
ik zag het net toen jij dat youtube filmpje in dat andere topique postte, SST in het begin van de titelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt, geloof ik.
Wie is die Lies van Gert?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!!
Waar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus die dikke Gert zit in de OP een beetje tegen me te liegen? Want daar staat SEC!
en ik moest gewoon nog hardop lachen ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus die dikke Gert zit in de OP een beetje tegen me te liegen? Want daar staat SEC!
Oh ja, OP, check.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
The SEC is a lie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!! DON'T BELIEVE GERTS LIES!11!!
meeeraa!quote:
Marla Singer is een bitch!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang ze mijn cake maar met rust laten.
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef koemleit het volgende:
chapeau jullie gaan me vaker hier zien!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hier
Ja lekker weerquote:
Soapquote:
Eigenlijk opzouten !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij wil ze zeker weer gerookt hebben?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef koemleit het volgende:
ik vind tot nu toe toverheks de leukste...
ik was niet van plan op SS te gaan volgen maar ik kom wel af en toe langs in het forum zie ik wel.
Iemand moest er een grapje over makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
SST, is dat ook het antwoord op de toegevoegde waarde van RLS-vraag?
Nee, ik wachtte nog steeds op antwoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand moest er een grapje over maken![]()
.
Ik denk dat ze het stiekem zelf ook niet weten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik wachtte nog steeds op antwoord.
en onze container onbeheerd achterlaten? dachutniequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hier
Hoi en Ja lees even de andere SSSSTTTT topic`s en zit ook op digitaal tv zender, gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Jep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Had die niet een beroemde vader?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Het lijkt erop. Bijna een slotje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze het stiekem zelf ook niet weten.
Met een bankstel ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had die niet een beroemde vader?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Day het volgende:
Er is hier helemaal niks veranderd!! Leuk!!
Nosje!! Gefeliciteerd nog!quote:
Doe nou nieeeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thanks !quote:
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel...Gooi die ouwe koe op tafel
Des te interessanterquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
SST, is dat ook het antwoord op de toegevoegde waarde van RLS-vraag?
Dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |