en onze container onbeheerd achterlaten? dachutniequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan niet erg handig, aangezien we vanaf morgen in een ander forum gaan zitten. Maar veel plezier hier
Hoi en Ja lees even de andere SSSSTTTT topic`s en zit ook op digitaal tv zender, gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Jep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Varen het volgende:
Kunnen we secret story straks via de PC streamen net als DGK?
Had die niet een beroemde vader?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die aardbei is toch wel een bekend gezicht als het op RLS'en aankomt? Volgens mij deed die altijd gewoon mee in de COSsen enzeaux.
Het lijkt erop. Bijna een slotje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze het stiekem zelf ook niet weten.
Met een bankstel ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had die niet een beroemde vader?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day !!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Day het volgende:
Er is hier helemaal niks veranderd!! Leuk!!
Nosje!! Gefeliciteerd nog!quote:
Doe nou nieeeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thanks !quote:
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel...Gooi die ouwe koe op tafel
Des te interessanterquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een koe waar ik het nou juist niet over wil hebben.
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
SST, is dat ook het antwoord op de toegevoegde waarde van RLS-vraag?
Dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Een apart forum werkt beter in dit geval, zeker qua exposure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |