Ja...Met de ophaalbrug omhoog en het pek met veren gereedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
het is gewoon commercieel veel interessanter om het zo te doen, + je kunt met het forum aparte dingetjes doen. bijv speciale headers, speciale updatelijstjes in de header etc.
Dingetjes die normaal gelaten zouden worden omdat er dan veel geklaag over zou komen van de reguliere RLS-ers die niet naar SS Kijken.
lays wil ipv de RLS-container een SEC-containerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
Waarom haten op Secret Story, als je wel houdt van het RLS forum?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Mjah, maar da's al zo sinds het begin. Een leuke (matige) SC en voor de rest ruimte voor mongolen die afvoerputje-topics over nakende opa's willen maken omdat ze rare seksuele behoeften hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?
Als elk groot programma een eigen sub-forum krijgt.
Sproeipoep is anders serious business heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als dat forum dan weer vol staat met Vlemmix topics neemt niemand het serieus.
Dat warme bad doet me dan weer denken aan een jakoezie vol met smeuriequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.
dat vooral jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Ik zeg toch buiten de RLS...lijkt me duidelijk dat dat zullie zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
over de invulling van het eigen SEC forum bedoel jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
over de invulling van het eigen SECS forum bedoel je
Ja! Sterker nog, die rls'ers willen alle mensen buiten rls DOOD!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef koemleit het volgende:
het komt er op neer dat de rls'ers SS voor zichzelf willen houden... en graag zo min mogelijk volk van buitenaf wil.
blijkbaar is de inspraak beperkt gebleven tot Gert & Pietje (van ons subforum)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk het enige dat ik hieraan jammer vind: dat de mensen die dit subforum al die tijd draaiende hebben gehouden, nergens in zijn gekend.
we zullen zien waar het schip strandt (al klinkt dat wat negatief)quote:Verder zag ik al zoiets aankomen toen er twee Fokkers naar SS toe mochten: de ene hand wast de andere, of hoe zeggen ze dat ook alweer. En dan heet het ineens 'heel groot' te worden, ja dat hebben we eerder gehoord (Bunker, Vlemmix) en elke keer draaide het uit op heibel.
Maar niemand hoeft zich nu toch aan te passen als er twee verschillende fora komen, ipv één?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.
Ja, sorry mevrouw, u hebt natuurlijk gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom haten op Secret Story, als je wel houdt van het RLS forum?
Secret Story is toch juist waar je als RLS-er naar uit moet kijken?
Er kan genoeg leven zijn hoor, maar je wordt al gauw uitgekotst als je een topique opent daar dus blijven veel mensen er wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?
Als elk groot programma een eigen sub-forum krijgt.
Precies, compleet nutteloos dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar da's al zo sinds het begin. Een leuke (matige) SC en voor de rest ruimte voor mongolen die afvoerputje-topics over nakende opa's willen maken omdat ze rare seksuele behoeften hebben.
juist Pietje je zegt het zelf de crew, wij stellen gewoon niks voor, we zijn maar randdebielen die de SC bevuilen elke dag, we stellen geen moer voor al zijn we een heel klein gezellig groepje, ach waar praat ik ook over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.
Het houdt de mongolen weg uit alle leuke forums.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, compleet nutteloos dus.
hoogstens een sc extra bij te benenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft zich nu toch aan te passen als er twee verschillende fora komen, ipv één?
Zo erg al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kan genoeg leven zijn hoor, maar je wordt al gauw uitgekotst als je een topique opent daar dus blijven veel mensen er weg.
Ik snap dit dus niet dan. Er lijkt mij dat ze niets aan je thuishonk veranderen. Ipv een grote invasie mogen julie hier lekker blijven sc-en. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal over de zeik zijn ( de meeste) omdat zij hier al jaren zitten, ik pas 2 jaar dacht ik, maar dit is ons *thuishonk* en dat het zonder overleg is gebeurd, we zijn een klein groepje maar het had best in overleg gemogen.
maar dat is mijn mening en zoals je leest wie ben ik
Nee jongen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, als zullen velen voor jou natuurlijk een uitzondering op die regel maken, maar dat ben je vast gewend, tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef koemleit het volgende:
het komt er op neer dat de rls'ers SS voor zichzelf willen houden... en graag zo min mogelijk volk van buitenaf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |