Haha geeft nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wél een slecht idee.No offense.
Geen discussie nodig, is ieder voor zich.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Juud79 het volgende:
@Mera
Voor mijn geklaag (wat ik zelden doe, want ik heb niet zoveel te klagen) heb ik OUD.
En welk ander streamplezier, dat is er gewoon zelden tot nooit.
Buiten dat is het maar drie maanden, dan is de import zo weer verdwenen en blijven er wellicht drie mensen hangen....
Maar laten wij nu niet onderling in discussie verzanden.
Lieve Heks, het is niet ons forum. Het is andermans middel dat we gebruiken om te kletsen hier. Daar hebben we niets over te zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal over de zeik zijn ( de meeste) omdat zij hier al jaren zitten, ik pas 2 jaar dacht ik, maar dit is ons *thuishonk* en dat het zonder overleg is gebeurd, we zijn een klein groepje maar het had best in overleg gemogen.
maar dat is mijn mening en zoals je leest wie ben ik
met hoeveel man zitten we hier nou elke dag, en elke dag zijn Gert&Pietje er toch ook had het in de SC gegooit, ja het is nu net van niet zeiken je past je maar aan of niet, maar leuk is anders, en dat was mijn punt niet van vanmorgen, maar sommige kunnen blijkbaar niet goed lezen of ik verwoord het weer eens niet goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
Voor overleg moet je niet op Fok! zijn Heks
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLSquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ben dr uit!!!!!....![]()
SS-en doe ik wel daar en dat het plebs en schorriemorrie maar weg blijft hiersow....
Ja...De a-socialen gewoon in hun eigen dorpje buiten de RLS....
Veul beter
Dat is ook eigenlijk het enige dat ik hieraan jammer vind: dat de mensen die dit subforum al die tijd draaiende hebben gehouden, nergens in zijn gekend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
Voor overleg moet je niet op Fok! zijn Heks
Zij zijn de asocialen of jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
SS-en doe ik wel daar en dat het plebs en schorriemorrie maar weg blijft hiersow....
Veul beter
Ik zeg ook niet dat het van ons is Mera, maar we zijn met weinig had het gewoon ff in de SC gezegt, en zei al tegen ian heb me bui niet dus komt vandaag dus slecht uit, weet wel ligt ook aan mezelf maar dat andere was van vanmorgen en werd ook lacherig over gedaan door sommigequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lieve Heks, het is niet ons forum. Het is andermans middel dat we gebruiken om te kletsen hier. Daar hebben we niets over te zeggen.
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
Veul beter
En als dat forum dan weer vol staat met Vlemmix topics neemt niemand het serieus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast hebben VOL, Goldenpage, en ik denk ook Nowlive een eigen SS forum. FOK! kan dan niet achterblijven, want als men het dan heeft over 'Het Secret Story Forum' dan moeten ze via google wel meteen op FOK! uitkomen.
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met hoeveel man zitten we hier nou elke dag, en elke dag zijn Gert&Pietje er toch ook had het in de SC gegooit, ja het is nu net van niet zeiken je past je maar aan of niet, maar leuk is anders, en dat was mijn punt niet van vanmorgen, maar sommige kunnen blijkbaar niet goed lezen of ik verwoord het weer eens niet goed.
Ja...Met de ophaalbrug omhoog en het pek met veren gereedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
het is gewoon commercieel veel interessanter om het zo te doen, + je kunt met het forum aparte dingetjes doen. bijv speciale headers, speciale updatelijstjes in de header etc.
Dingetjes die normaal gelaten zouden worden omdat er dan veel geklaag over zou komen van de reguliere RLS-ers die niet naar SS Kijken.
lays wil ipv de RLS-container een SEC-containerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
Waarom haten op Secret Story, als je wel houdt van het RLS forum?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Mjah, maar da's al zo sinds het begin. Een leuke (matige) SC en voor de rest ruimte voor mongolen die afvoerputje-topics over nakende opa's willen maken omdat ze rare seksuele behoeften hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar is het RLS forum dan niet behoorlijk dood, op de SC na?
Als elk groot programma een eigen sub-forum krijgt.
Sproeipoep is anders serious business heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En als dat forum dan weer vol staat met Vlemmix topics neemt niemand het serieus.
Dat warme bad doet me dan weer denken aan een jakoezie vol met smeuriequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net lieverd, zie de mogelijkheden, je valt uit naar SS , relt je daar helemaal de tyfus, totdat iedereen je haat. Dan keer je dus snel terug hiernaartoe waar je als in een warm bad vrolijk wordt ontvangen
Er is wel degelijk flink overleg geweest over de invulling, met behoorlijk wat crew, alle argumenten zijn de revue gepasseerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
Daar sla je de spijker op zn kop, zo is het maar net. En ook Gert & Piet hebben hier uiteindelijk geen doorslaggevende stem in denk ik, het is en blijft Danny's forum. Dit forum is ooit begonnen met BB en ook Danny heeft een uitgesproken mening over RLS en aanverwante dingen, dus het gaat zoals hij het wil.
dat vooral jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En wij op ons eilandje kunnen gewoon doorgaan met onze eigen RLS![]()
Ik zeg toch buiten de RLS...lijkt me duidelijk dat dat zullie zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij zijn de asocialen of jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |