Even Chuck Norris is weaker than the Egyptian peoplequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Where IS Chuck Norris when you need him?! #jan25 #freeEgypt cc @TheAdly
1 minute ago
Rudi is ook populair in Egypte blijkbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Where IS Chuck Norris when you need him?! #jan25 #freeEgypt cc @TheAdly
1 minute ago
Alleen erg jammer van de 300+ doden. Het leger zou pas echt een statement maken als ze Mubarak hiervoor oppakken en aanklagen voor hoogverraad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De demonstrnten hebben niets hoeven doen. Ze gingen de straat op, en het geweld van de politie gaf ze kracht. De aanvallen van de Thugs gaf ze kracht. De leugens van het regime gaf ze kracht. De arrestatie (en vrijlating) van Ghonim gaf ze kracht. De dreigementen van Suleiman gaf ze kracht.
Het kakte alleen in als het regime niets deed. Klassiek geval van een passief-agressieve instelling.
quote:very disappointed with @Ghonim's position. #Jan25
onduidelijkheid alom.... waarschijnlijk neemt het leger de boel over...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Infection het volgende:
Ik volg het een tijdje niet, ik kijk weer eens en zie opeens dat Mubarak gaat aftreden?!
niet echt, ik luister met een half oorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
oi daar kreeg een melding dat ik als fp redactielid even heel hard op moet gaan letten nu. iemand een snelle samenvatting?
Mubarak gaat hoogstwaarschijnlijk aftreden. De vraag is wie de macht dan grijpt, het leger of Suleiman?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
oi daar kreeg een melding dat ik als fp redactielid even heel hard op moet gaan letten nu. iemand een snelle samenvatting?
Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
onduidelijkheid alom.... waarschijnlijk neemt het leger de boel over...
Dat is nog onduidelijk. Een ding is wel duidelijk en dat is dat Mubarak dagen geteld zijn. Maar hoe of wat is nog een grote vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?
Hoe denk je dat Mubarak en zijn voorgangers aan de macht zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?
Leger verklaart dat ze het land beschermen en dat de eisen van de bevolking legitiem zijn. betekend weinig, we wachten op de speech van Mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
Militaire coup dus? Of het volk daar nu zo blij mee is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef yavanna het volgende:
camanpour Christiane Amanpour
On State TV, Egyptian military high council says it is in "permanent session" meaning military is stepping in to fill vacuum. Stay tuned.
komt er dan een speechquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leger verklaart dat ze het land beschermen en dat de eisen van de bevolking legitiem zijn. betekend weinig, we wachten op de speech van Mubarak.
quote:If it turns out the army will rule us now, we'll take a break for the weekend and start another revolution. #Jan25
Z@ppelin sowieso.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:59 schreef bokaal het volgende:
Extra NOS journaal om 17:00u Z@ppelin vervalt. Ned1
People shouldn't be afraid of their government, governments should be afraid of their people.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef yavanna het volgende:
Hoe geweldig is het wat deze mensen allemaal hebben bereikt met hun briljante vreedzame revolutie.![]()
![]()
Yep, binnen enkele uren.quote:
Absoluut. Prachtig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
People shouldn't be afraid of their government, governments should be afraid of their people.
Aardig bewezen, dacht ik zo
oke, maar dat zal wel weer vnavond laat worden net als de laatste keer weer wachtenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
CIA nu ook dat Mubarak ws weg gaat.
Was hij niet diegene waar dat altijd bij gebeurd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Sneu voor RvLaak trouwens, volgens mij is hij van school onderweg naar huis, en mist hij dit net allemaal!
En please dan ook Suleiman en het andere tuig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Ik denk dat die mensen pas vertrekken als hij afgestapt is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef yavanna het volgende:
NevineZaki Nevine
could this be a trick to empty #tahrir square?
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Bij mij is die i.i.g niet welkom. Althans, jawel. Een maar flinke klappen kan die krijgen. De schoft!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?
[ afbeelding ]
Als je dat zo leest denk je haast dat Wael meer weetquote:Ghonim Wael Ghonim
Guys, dont do much speculations for now. Just wait and see #Jan25
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Bij mij is die i.i.g niet welkom. Althans, jawel. Een maar flinke klappen kan die krijgen. De schoft!
Ja!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Wel grappig dat al die faaljournalisten dit nu missen
Dit vermoedde ik dus alquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Aljazeera: Army's speech was after Mubarak decided to hand power to Omar Suleiman. So this is a military coup? #Jan25
11 seconds ago
Eigenlijk wel ja, maar dan krijg je weer de mensen die zeuren: je bent net zo slecht als Mubarak zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.
Nee, dat doen ze niet. Ze willen het regime weg hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Krambo het volgende:
Ik vraag me af of die mensen op het plein genoegen nemen met het feit dat Suleiman cs. de macht overnemen ..
Ongelooflijk dat ze dat bleven volhouden. Die zijn helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef -jos- het volgende:
Amerika bemoeit zich niet met interne zaken van Egypte
Het is een oude man, zijn eer kan niet erger aangetast worden dan door je burgers het land uit getrapt te worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.
Zal hij wel zijn denk ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Muridae het volgende:
Ik ben benieuwd wie het leger naar voren gaat schuiven...
Zal ze lerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Wel grappig dat al die faaljournalisten dit nu missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |