niet veel naar mijn mening ( veel eromheen lullen op een manier alsof het goed nieuws is ...)quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. WTF. Wie weet wat er nou werkelijk gezegd is ?
Euh ja, maar er moet wel IEMAND een interrim-regering vormen. Dat zal op z'n minst voor een deel door het leger moeten kunnen. ElBaradei kan het niet in z'n eentje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
estr4ng3d
We will not be ruled by military again. I would rather die a martyr tomorrow #Jan25 #Egypt
Ook te vroeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Roel Geeraerdts RTLZ: "Mubarak is de macht al kwijt, het leger runt de show"
Dat gevoel krijg ik ook nu en de tweets lees!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Misschien wilde Mubarak de macht overdragen aan Suleiman maar zegt het leger nu; wacht even wij nemen het nu lekker over.
Kan dat gedoe van gisteren tussen generaal en suleiman mee te maken hebben gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Misschien wilde Mubarak de macht overdragen aan Suleiman maar zegt het leger nu; wacht even wij nemen het nu lekker over.
idd, ik denk dat het leger dit gedaan heeft omdat Mubarak vanavond een toespraak wou houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef marcodej het volgende:
Het leger wacht ook gewoon de verklaring van Moebi af denk ik. Als hij aftreedt doen ze niks, treedt hij niet af of stelt hij Soeli aan dan grijpen ze in.
Moebi is dus machteloos nu.
Exact ja. Nu het leger toe heeft gezegd aan de kant van het volk te staan, kan Mubarak helemaal niets meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef marcodej het volgende:
Het leger wacht ook gewoon de verklaring van Moebi af denk ik. Als hij aftreedt doen ze niks, treedt hij niet af of stelt hij Soeli aan dan grijpen ze in.
Dat is nog af te wachten of ze daadwerkelijk wel gaan ingrijpen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef marcodej het volgende:
Ja joh, opgepakt worden en twee weken vastgehouden worden en dan weer naar het Tahrir plein gaan, wat een watje zegquote:
Het leger heeft zich iets gedistantieerd van het regime, verder niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef -jos- het volgende:
Niemand op dat plein is een watje. Het zijn allemaal helden. Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja joh, opgepakt worden en twee weken vastgehouden worden en dan weer naar het Tahrir plein gaan, wat een watje zeg
quote:Was the army introducing themselves as our new president? Has Mubarak fled already? Did Suleiman go with him? Are we human? Are we dancer?
juist ze hebben niet gezegd dat ze letterlijk de kant van de demonstranten kozen ( voor de zoveelste x )quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het leger heeft zich iets gedistantieerd van het regime, verder niks.
Ik reageer dan ook op degene die zei dat Ghonim een watje wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niemand op dat plein is een watje. Het zijn allemaal helden. Stuk voor stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |