'We leggen het nog één keer uit. We willen niet een andere dictator. We willen géén dictator.'quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
het gerucht dat Mubarak de macht overdraagd aan Suleiman
'Wat zeg je? Ik versta het een beetje slecht'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:34 schreef bokaal het volgende:
France24 staat gewoon OP het plein // France24:
[ afbeelding ]
zit wat in ( is ie ook niet goed "bijgepraat" zeg!)quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef -jos- het volgende:
Ghonim kent de taktieken van Mubarak van de afgelopen weken niet, dus niet zo gek dat hij denkt dat het klaar is.
Idd. Dan hebben ze morgen een enorme woedende menigte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef theNull het volgende:
Ik heb het idee, dat met al deze geruchten de boel wel eens kon gaan leiden in flinke chaos.
Aldus een van de demonstranten.quote:@Ghonim Okay I'm going home...
Die Ghonim is wel erg voorbarig...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aldus een van de demonstranten.
Dat kan ook. Suleiman krijgt de macht niet, Mubarak kan weg en er hoeft geen chaos uit te breken.quote:
Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef marcodej het volgende:
Twighlight zone gevoel denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef yavanna het volgende:
Army a.d macht, met o.a. oppositie gesprekken voeren,tot eerlijke verkiezingen in Sept. Daar zou men wel voor kunnen gaan, denk ik. Suleiman zou iig ook weg moeten.
Wat zullen die mensen op het plein nu voelen, zoveel geruchten en verhalen.
alles en iedereen trapt erin .. ( NL media natuurlijk helemaal)quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Noelle06 het volgende:
Belt me vriend net vanuit de auto. Breaking nieuws op de radio "Mubarak stapt op "
Idd. WTF. Wie weet wat er nou werkelijk gezegd is ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
alles en iedereen trapt erin .. ( NL media natuurlijk helemaal)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef yavanna het volgende:
Press.tv NDP : Mubrak hopes to give power to the VP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |