oke, maar dat zal wel weer vnavond laat worden net als de laatste keer weer wachtenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
CIA nu ook dat Mubarak ws weg gaat.
Was hij niet diegene waar dat altijd bij gebeurd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Sneu voor RvLaak trouwens, volgens mij is hij van school onderweg naar huis, en mist hij dit net allemaal!
En please dan ook Suleiman en het andere tuig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Ik denk dat die mensen pas vertrekken als hij afgestapt is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef yavanna het volgende:
NevineZaki Nevine
could this be a trick to empty #tahrir square?
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Bij mij is die i.i.g niet welkom. Althans, jawel. Een maar flinke klappen kan die krijgen. De schoft!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |