oke, maar dat zal wel weer vnavond laat worden net als de laatste keer weer wachtenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
CIA nu ook dat Mubarak ws weg gaat.
Was hij niet diegene waar dat altijd bij gebeurd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Sneu voor RvLaak trouwens, volgens mij is hij van school onderweg naar huis, en mist hij dit net allemaal!
En please dan ook Suleiman en het andere tuig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Ik denk dat die mensen pas vertrekken als hij afgestapt is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef yavanna het volgende:
NevineZaki Nevine
could this be a trick to empty #tahrir square?
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
JomanaCNN1 #CNN BRKNG #CIA Director Leon Panetta:There is a strong likelihood Egyptian President #Mubarak will step down tonight #EGYPT #TAHRIR #JAN25
Bij mij is die i.i.g niet welkom. Althans, jawel. Een maar flinke klappen kan die krijgen. De schoft!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij gaat zeker een paar dagen doorbrengen in Langley ?
[ afbeelding ]
Als je dat zo leest denk je haast dat Wael meer weetquote:Ghonim Wael Ghonim
Guys, dont do much speculations for now. Just wait and see #Jan25
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Bij mij is die i.i.g niet welkom. Althans, jawel. Een maar flinke klappen kan die krijgen. De schoft!
Ja!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Wel grappig dat al die faaljournalisten dit nu missen
Dit vermoedde ik dus alquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Aljazeera: Army's speech was after Mubarak decided to hand power to Omar Suleiman. So this is a military coup? #Jan25
11 seconds ago
Eigenlijk wel ja, maar dan krijg je weer de mensen die zeuren: je bent net zo slecht als Mubarak zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.
Nee, dat doen ze niet. Ze willen het regime weg hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Krambo het volgende:
Ik vraag me af of die mensen op het plein genoegen nemen met het feit dat Suleiman cs. de macht overnemen ..
Ongelooflijk dat ze dat bleven volhouden. Die zijn helemaal niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef -jos- het volgende:
Amerika bemoeit zich niet met interne zaken van Egypte
Het is een oude man, zijn eer kan niet erger aangetast worden dan door je burgers het land uit getrapt te worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Klappen. Martel, en executeer hem dan gelijk.
Zal hij wel zijn denk ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Muridae het volgende:
Ik ben benieuwd wie het leger naar voren gaat schuiven...
Zal ze lerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Wel grappig dat al die faaljournalisten dit nu missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |