Even Chuck Norris is weaker than the Egyptian peoplequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Where IS Chuck Norris when you need him?! #jan25 #freeEgypt cc @TheAdly
1 minute ago
Rudi is ook populair in Egypte blijkbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Where IS Chuck Norris when you need him?! #jan25 #freeEgypt cc @TheAdly
1 minute ago
Alleen erg jammer van de 300+ doden. Het leger zou pas echt een statement maken als ze Mubarak hiervoor oppakken en aanklagen voor hoogverraad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De demonstrnten hebben niets hoeven doen. Ze gingen de straat op, en het geweld van de politie gaf ze kracht. De aanvallen van de Thugs gaf ze kracht. De leugens van het regime gaf ze kracht. De arrestatie (en vrijlating) van Ghonim gaf ze kracht. De dreigementen van Suleiman gaf ze kracht.
Het kakte alleen in als het regime niets deed. Klassiek geval van een passief-agressieve instelling.
quote:very disappointed with @Ghonim's position. #Jan25
onduidelijkheid alom.... waarschijnlijk neemt het leger de boel over...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Infection het volgende:
Ik volg het een tijdje niet, ik kijk weer eens en zie opeens dat Mubarak gaat aftreden?!
niet echt, ik luister met een half oorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
oi daar kreeg een melding dat ik als fp redactielid even heel hard op moet gaan letten nu. iemand een snelle samenvatting?
Mubarak gaat hoogstwaarschijnlijk aftreden. De vraag is wie de macht dan grijpt, het leger of Suleiman?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
oi daar kreeg een melding dat ik als fp redactielid even heel hard op moet gaan letten nu. iemand een snelle samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |