Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
onduidelijkheid alom.... waarschijnlijk neemt het leger de boel over...
Dat is nog onduidelijk. Een ding is wel duidelijk en dat is dat Mubarak dagen geteld zijn. Maar hoe of wat is nog een grote vraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?
Hoe denk je dat Mubarak en zijn voorgangers aan de macht zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Hmm... moet ik dat als goed of slecht nieuws zien? Veel erger dan Mubarak's regime kan het niet worden lijkt mij?
Leger verklaart dat ze het land beschermen en dat de eisen van de bevolking legitiem zijn. betekend weinig, we wachten op de speech van Mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
oi daar kreeg een melding dat ik als fp redactielid even heel hard op moet gaan letten nu. iemand een snelle samenvatting?
Militaire coup dus? Of het volk daar nu zo blij mee is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef yavanna het volgende:
camanpour Christiane Amanpour
On State TV, Egyptian military high council says it is in "permanent session" meaning military is stepping in to fill vacuum. Stay tuned.
komt er dan een speechquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leger verklaart dat ze het land beschermen en dat de eisen van de bevolking legitiem zijn. betekend weinig, we wachten op de speech van Mubarak.
quote:If it turns out the army will rule us now, we'll take a break for the weekend and start another revolution. #Jan25
Z@ppelin sowieso.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:59 schreef bokaal het volgende:
Extra NOS journaal om 17:00u Z@ppelin vervalt. Ned1
People shouldn't be afraid of their government, governments should be afraid of their people.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef yavanna het volgende:
Hoe geweldig is het wat deze mensen allemaal hebben bereikt met hun briljante vreedzame revolutie.![]()
![]()
Yep, binnen enkele uren.quote:
Absoluut. Prachtig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
People shouldn't be afraid of their government, governments should be afraid of their people.
Aardig bewezen, dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |