Zoals ik al zei niet in alle landen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Fenomeno het volgende:
Strikeforce op Eurosport 2 zou wel baas zijn, die heb ik nu op proef bij ziggo
Is een ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef Fyodor het volgende:
Top Taz!
Ideetje voor de OP... Is het misschien leuk om de avatar's van de vaste MMA klanten hier erin te zetten? Dat zie ik wel vaker voorbij komen, lijkt me wel leuk.
Ok, bedankt. Gaan we weer even verder zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zoals ik al zei niet in alle landen.
Wat ik er nu van begrepen heb komt het alleen in oost-europa op Eurosport 2.
Zoals hij eerst in 2007 wel eventjes de UFC HW belt zou veroveren maar (bruut) gestopt werd door Gonzaga en Kongo. Zoals hij in 2008 wel eventjes van Alistair Overeem zou winnen, maar zijn ballen gesloopt werden. Zoals hij in 2009 terug zou zijn, maar gesloopt werd door JDS. Zoals hij in 2010 dan eindelijk van een grote naam zou winnen, maar in een sparringspartijtje met Frank Mir door een knie (!) KO ging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef roepdeman het volgende:[/b]
Ik meld me, omdat iemand het lef had om Crop Cop washed up te noemen, of iets in die trant! 2011 is zijn jaar ja! Beetje respect, de afgelopen jaren en gevechten was hij een beetje aan het spelen, nu komt hij serieus terug om zijn HW belt te claimen!
het was idd bal met cc na zijn ballenincedent!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zoals hij eerst in 2007 wel eventjes de UFC HW belt zou veroveren maar (bruut) gestopt werd door Gonzaga en Kongo. Zoals hij in 2008 wel eventjes van Alistair Overeem zou winnen, maar zijn ballen gesloopt werden. Zoals hij in 2009 terug zou zijn, maar gesloopt werd door JDS. Zoals hij in 2010 dan eindelijk van een grote naam zou winnen, maar in een sparringspartijtje met Frank Mir door een knie (!) KO ging.
Dream on roepdeman![]()
![]()
Het avatar idee valt dus niet goed merk ik... Dan laten we dat mooi achterwege
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
If gyou do nod remofe your ghand i will punch gyou in the face!
is Fedor zijn vertaalster!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef roepdeman het volgende:
1. Wie is die kerel achter Fedor op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |