abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92583147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Sowieso, een drugsverslaafde is niet perse een crimineel. Een aantal heeft er een hekel aan en doet het minimaal om te overleven.
Nee, om te scoren. Dat is heel wat anders. Misschien moet je eens met Papierversnipperaar praten :P
pi_92583155
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet de Pauluskerk. Ik heb het over speciale woonplekken waar junks kunnen wonen zonder te hoeven afkicken. De buurt blij en de junks blij.
Trouwens bestaat dat concept met die containers zoals het in de OP staat ook al jaren. Weet niet of en in hoeverre dat werkt maar zo krankzinnig en buitensporig is het hele idee op zich kennelijk niet.
Ja, gek he, dat junks blij zijn als ze vrijelijk een beetje kunnen gebruiken? Ik denk dat het schorriemorrie, zoals Wilders deze mensen noemt, wel wat meer behoeften heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92583159
Eigenlijk is het nog een beetje beperkt, dit plan.

Ik vind eigenlijk dat er een economisch winst/verlies indexcijfer (EWVIC) aan ieder persoon gehangen moet worden en is dat cijfer 3 opeenvolgende jaren negatief (maw, kost je de samenleving geld ipv geld op te leveren) dan wordt je gedeporteerd naar een schorriemorriestad.
pi_92583175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een kleine afgeschermde ruimte, versus een containerwoonwijk vol met mensen die dezelfde problematiek hebben en niet individueel begeleid worden. Bijna hetzelfde.
Waar maak je uit op dat die mensen niet begeleid zullen worden ? Misschien wil Wilders wel een leger hulpverleners inzetten om het schorriemorrie te helpen *O*
pi_92583177
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:39 schreef KingOfMars het volgende:

Ik vind eigenlijk dat er een economisch winst/verlies indexcijfer (EWVIC) aan ieder persoon gehangen moet worden en is dat cijfer 3 opeenvolgende jaren negatief (maw, kost je de samenleving geld ipv geld op te leveren) dan wordt je gedeporteerd naar een schorriemorriestad.
hihi
pi_92583183
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Krijgen we dat geleuter weer. :')
Dat jij het normaal vindt, betekent natuurlijk dat het ook normaal is.
pi_92583198
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat die mensen niet begeleid zullen worden ? Misschien wil Wilders wel een leger hulpverleners inzetten om het schorriemorrie te helpen *O*
Misschien iets voor de animal cops?
pi_92583205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, om te scoren. Dat is heel wat anders. Misschien moet je eens met Papierversnipperaar praten :P
Ja, dat bedoel ik ook wel een beetje.
Maar dat doet me denken aan de persoon die elke week een blikje bonen kocht en daarop teerde en de rest van zijn bij elkaar gebedelde en soms gestolen geld uitgaf aan drugs.

Maar die persoon was wel beleefd tegen de camera en was wel vriendelijk tegen mensen op straat.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_92583206
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij hebben soortgelijke experimenten in de afgelopen eeuw laten zien dat dit soort maatregelen níet werken. :')
Je moet ook niet het concentratiekamp idee voor ogen houden he. :')
Er zijn nu ook buurten waar je 's avonds beter als blond meisje niet alleen kunt gaan wandelen. Daar ligt het inkomensniveau ook anders dan in betere buurten. De term 'Prachtwijk' komt toch ook ergens vandaan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92583207
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat jij het normaal vindt, betekent natuurlijk dat het ook normaal is.
Ik vind het niet normaal, maar ik vind het oneindige geterroriseer en getreiter van de normale burger, terwijl diezelfde normale burger jouw schulden zit af te betalen, ook niet normaal.

Ik kies wel voor het minst van de twee kwaden (voor mij), namelijk hun wegstoppen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583211
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:39 schreef KingOfMars het volgende:

Ik ben voor, lekker rustig op de weg straks. *O*
pi_92583227
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet de Pauluskerk. Ik heb het over speciale woonplekken waar junks kunnen wonen zonder te hoeven afkicken. De buurt blij en de junks blij.
Trouwens bestaat dat concept met die containers zoals het in de OP staat ook al jaren. Weet niet of en in hoeverre dat werkt maar zo krankzinnig en buitensporig is het hele idee op zich kennelijk niet.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je moet ook niet het concentratiekamp idee voor ogen houden he. :')
Er zijn nu ook buurten waar je 's avonds beter als blond meisje niet alleen kunt gaan wandelen. Daar ligt het inkomensniveau ook anders dan in betere buurten. De term 'Prachtwijk' komt toch ook ergens vandaan?
Nogmaals: als je de uitkomsten van dat soort experimenten bekijkt, is het wél een krankzinnig idee. Of zijn we Herman Milikowski alweer vergeten?
pi_92583249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, gek he, dat junks blij zijn als ze vrijelijk een beetje kunnen gebruiken? Ik denk dat het schorriemorrie, zoals Wilders deze mensen noemt, wel wat meer behoeften heeft.
Junks... overlastplegers.... Big fucking deal. Beiden zijn niet wenselijk in een veilige woonomgeving.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92583277
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Misschien iets voor de animal cops?
Waarom vergelijk je nu die mensen met beesten? Heb je zo`n lage dunk van ze op? Het zijn maar aso`s,
-edit-volledig offtopic

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 10-02-2011 11:45:29 ]
pi_92583307
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals: als je de uitkomsten van dat soort experimenten bekijkt, is het wél een krankzinnig idee. Of zijn we Herman Milikowski alweer vergeten?
Ja, maar dat is links.

Nieuwe "That's communist" argument :')
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Mensen die geen economisch nut hebben hoef je wmb ook niet menselijk te behandelen hoor.
Leuk man, maar dat is niet echt beschaafd en dit soort argumenten zijn nogal achterlijk.
- Horace Walpole
pi_92583309
Ze moeten het probleem eigenlijk bij de wortel aanpakken, harder straffen met een punten systeem.

1x in de fout, waarschuwing, boete/gevangenisstraf.
2x in de fout, hogere boete/gevangenisstraf of korten op uitkering.
3x in de fout, meerdere jaren vast, korten op uitkering of terug naar land van herkomst.
pi_92583357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Het alternatief binnen de huidige wetgeving/regelgeving is kennelijk niets doen.
ISD maatregel is alleen van toepassing op recidiven in de criminele sfeer. Door zaken als huurbescherming en andere verkeerd uitgelegde maatregelen komt er ook geen oplossing in zicht en zit de brave burger mooi met dergelijke randfiguren in de maag.
Groetjes, Ezio.
pi_92583386
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het niet normaal, maar ik vind het oneindige geterroriseer en getreiter van de normale burger, terwijl diezelfde normale burger jouw schulden zit af te betalen, ook niet normaal.

Ik kies wel voor het minst van de twee kwaden (voor mij), namelijk hun wegstoppen.
Het is een oplossing die getuigt van weinig denkend vermogen. Sterker, er mag niet eens gesproken worden van een oplossing. Je bent het probleem enkel aan het verschuiven. Het blijft de samenleving overigens geld kosten. Mogelijk zelfs meer.

Verder moeten we niet doen alsof Nederland een of ander derdewereld land is met extreme problemen. Jullie hebben jezelf wijsgemaakt dat onze land wordt geterroriseerd door miljoenen Tokkie's, terwijl het in werkelijkheid allemaal wel meevalt.

Ik vrees dat jouw beeld enigszins wordt vertroebeld door jouw verblijf in Afrika, Voorschrift.
pi_92583398
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het alternatief binnen de huidige wetgeving/regelgeving is kennelijk niets doen.
ISD maatregel is alleen van toepassing op recidiven in de criminele sfeer. Door zaken als huurbescherming en andere verkeerd uitgelegde maatregelen komt er ook geen oplossing in zicht en zit de brave burger mooi met dergelijke randfiguren in de maag.
Maar er gloort hoop aan de horizon, mensen willen vast wel een aso-gezin naast hun hebben als dat betekent dat de maatschappij erop vooruitgaat. Toch Koos?
pi_92583404
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze moeten het probleem eigenlijk bij de wortel aanpakken, harder straffen met een punten systeem.

1x in de fout, waarschuwing, boete/gevangenisstraf.
2x in de fout, hogere boete/gevangenisstraf of korten op uitkering.
3x in de fout, meerdere jaren vast, korten op uitkering of terug naar land van herkomst.
3 strikes systeem, werkt in Amerika ook zo goed. Van die verveelde tieners die levenslang krijgen om wietbezit en chippies stelen. :')

Bovendien, terug naar land van herkomst? Grootste gedeelte van de veelplegers hier is ook hier geboren.
- Horace Walpole
pi_92583435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

3 strikes systeem, werkt in Amerika ook zo goed. Van die verveelde tieners die levenslang krijgen om wietbezit en chippies stelen. :')

Bovendien, terug naar land van herkomst? Grootste gedeelte van de veelplegers hier is ook hier geboren.
Mits niet van hier uiteraard.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 10-02-2011 13:07:23 (quote goed gezet) ]
pi_92583438
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Gecombineerd met private gevangenissen een enorm succes!

(voor die instellingen in kwestie dus...)
pi_92583450
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat heb je vooral aan slap beleid te danken.
pi_92583455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vrees dat jouw beeld enigszins wordt vertroebeld door jouw verblijf in Afrika, Voorschrift.
Daar malen ze er anders ook niet om die mensen buiten de stad te gooien.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583480
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En moet je eens kijken hoe goed het WK verlopen is, we hebben dus een bewezen systeem.
pi_92583498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar er gloort hoop aan de horizon, mensen willen vast wel een aso-gezin naast hun hebben als dat betekent dat de maatschappij erop vooruitgaat. Toch Koos?
Mensen moeten lekker zelf weten waar ze gaan wonen. Ik ga niet in een sociale huurwoning in een of andere kutwijk wonen omdat ik mij iets beters kan veroorloven. Anders zou ik er net zo makkelijk gaan zitten.
pi_92583516
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het zijn niet voor niets derdewereld landen.
pi_92583545
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn niet voor niets derdewereld landen.
Het was een eerste wereld land toen Apartheid bestond (de ultieme Ghetto), oordeel niet te snel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583551
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen moeten lekker zelf weten waar ze gaan wonen. Ik ga niet in een sociale huurwoning in een of andere kutwijk wonen omdat ik mij iets beters kan veroorloven. Anders zou ik er net zo makkelijk gaan zitten.
Dus je bent wel stiekem een beetje fan van het NIMBY-principe?
pi_92583564
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben het gewoon beu zulke mensen. Iedereen hier links of rechts, genuanceerd of ongenuanceerd weet dat ze bestaan. De mensen die maling hebben aan alles. Ook weten ze dat als je de pech hebt en ze naast je treft je maar beter kunt verhuizen. Overheid kan/wil niet adequaat handelen en de fatsoenlijke Jan LUL is weer de sigaar.

Totdat er praktische oplossingen komen voor dit soort debielen, met hun schijt aan de wereld en kankermentaliteit sluit ik me aan bij de groeiende groep die Wilders steunt.
Groetjes, Ezio.
pi_92583592
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het was een eerste wereld land toen Apartheid bestond (de ultieme Ghetto), oordeel niet te snel.
Ik doelde ook meer op een derdewereld land in morele zin.
pi_92583596
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh ja, fantastisch. Massaal onhumanitair gedrag en een welvaartsverdeling die legendarisch is.
- Horace Walpole
pi_92583634
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je bent wel stiekem een beetje fan van het NIMBY-principe?
Ik houd er simpelweg geen rekening mee. Toen ik naar een woning zocht, vond ik een leuke woning in de binnenstad. Ik sta niet stil bij een of ander NIMBY-principe. Ik ga niet in een Tokkiebuurt wonen om mijn morele gelijk te halen.
pi_92583642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben het gewoon beu zulke mensen. Iedereen hier links of rechts, genuanceerd of ongenuanceerd weet dat ze bestaan. De mensen die maling hebben aan alles. Ook weten ze dat als je de pech hebt en ze naast je treft je maar beter kunt verhuizen. Overheid kan/wil niet adequaat handelen en de fatsoenlijke Jan LUL is weer de sigaar.

Totdat er praktische oplossingen komen voor dit soort debielen, met hun schijt aan de wereld en kankermentaliteit sluit ik me aan bij de groeiende groep die Wilders steunt.
Waarmee je je tot dezelfde moraal verlaagt. Way to go. _O_
pi_92583644
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tja tis heel simpel, degene die goed verdienen en hoog opgeleid zijn beslissen voor jou wel even dat je niet moet zeiken want het valt allemaal wel mee :')
pi_92583647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Oh ja, fantastisch. Massaal onhumanitair gedrag en een welvaartsverdeling die legendarisch is.
Maar het werkte blijkbaar. Totaal verwerpelijk en onwenselijk, maar het werkte. Ik zal nooit pleiten voor Apartheid, maar om te zeggen dat die regio binnen Afrika simpelweg een "derde wereld" is om dat soort denken is onzin, het was namelijk het meest succesvolle land binnen het continent, juist OMDAT er Ghetto's waren.

Nu ben ik vast nazi en fascist ook al noem ik feiten op, maar het zal wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583662
Wil Wilders al zijn / een groot deel van zijn stemmers bij elkaar zetten ofzo?
Wel zo makkelijk voor van die grote partijbijeenkomsten met vlaggen en oranjebitter.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_92583680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar het werkte blijkbaar. Totaal verwerpelijk en onwenselijk, maar het werkte. Ik zal nooit pleiten voor Apartheid, maar om te zeggen dat die regio binnen Afrika simpelweg een "derde wereld" is om dat soort denken is onzin, het was namelijk het meest succesvolle land binnen het continent, juist OMDAT er Ghetto's waren.

Nu ben ik vast nazi en fascist ook al noem ik feiten op, maar het zal wel.
Nee, het werkte niet want welvaart was ver te zoeken voor de zwarte inwoner.
- Horace Walpole
pi_92583690
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarmee je je tot dezelfde moraal verlaagt. Way to go. _O_
Kankermentaliteit ja.. Stelselmatig mensen lastig vallen en overlast plegen kan prima onder die noemer.
Zoals jouw linkse vriend Cohen al sprak van kutMarokkanen.
Groetjes, Ezio.
pi_92583705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik houd er simpelweg geen rekening mee. Toen ik naar een woning zocht, vond ik een leuke woning in de binnenstad. Ik sta niet stil bij een of ander NIMBY-principe. Ik ga niet in een Tokkiebuurt wonen om mijn morele gelijk te halen.
Dat siert je niet Koos, dat siert je totaal niet.
pi_92583706
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:55 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Nee, het werkte niet want welvaart was ver te zoeken voor de zwarte inwoner.
En nu nog verder, wat zegt jou dat?

Oh wacht, dat er nu 1 corrupte zwarte is die in een Ferrari rijdt door de straten van Johannesburg en de bedelaars ontwijkt om geen deukje te krijgen is natuurlijk een uithangbord voor het succes van de afschaffing van Apartheid m.b.t. welvaart. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583712
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kankermentaliteit ja.. Stelselmatig mensen lastig vallen en overlast plegen kan prima onder die noemer.
We moeten het blijkbaar maar gewoon accepteren en deels zijn beloop laten, want het aanpakken is vervelend.
pi_92583745
quote:

[..]

Nee, ik bedoel dat je daarmee ook schijt hebt aan alles en je jezelf ook die kankermentaliteit aanmeet. "Als ik er maar vanaf ben."
pi_92583757
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat siert je niet Koos, dat siert je totaal niet.
Dat interesseert mij werkelijk geen zak. Vertel eens, waarom zou ik in bouwval gaan wonen in de armste wijk van de stad, terwijl ik mij een veel comfortabeler woning kan veroorloven?
pi_92583770
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En nu nog verder, wat zegt jou dat?
Dat we in die tijd onderontwikkeld waren in het begrip van humanitair met elkaar omgaan?

Of wil je zeggen dat zwarte mensen slecht zijn? Want dat is achterhaald.

quote:
Oh wacht, dat er nu 1 corrupte zwarte is die in een Ferrari rijdt door de straten van Johannesburg en de bedelaars ontwijkt om geen deukje te krijgen is natuurlijk een uithangbord voor het succes van de afschaffing van Apartheid m.b.t. welvaart. :')
Ja, leuk maar er zijn ook normale zwarte mensen. Ik kom op mijn opleiding genoeg welvarende, goudeerlijke Afrikaanse juristen tegen.
Om deze mensen hun welvaart te ontkennen is absurd.
- Horace Walpole
pi_92583788
quote:
Zoals jouw linkse vriend Cohen al sprak van kutMarokkanen.
Met een verschil.
De PVV spreekt van Marokkanen, die allemaal kut zijn.
En de PvdA heeft het over Marokkanen, waarvan sommigen gewoon kut zijn. (Gewoon zoals bij elke bevolkingsgroep)
pi_92583789
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

We moeten het blijkbaar maar gewoon accepteren en deels zijn beloop laten, want het aanpakken is vervelend.
Kankergezwellen in je lichaam pak je toch ook niet aan met een aspirientje? Waarom dit soort overlast dan wel?
pi_92583811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Dat we in die tijd onderontwikkeld waren in het begrip van humanitair met elkaar omgaan?

Of wil je zeggen dat zwarte mensen slecht zijn? Want dat is achterhaald.
Gast, ik ga niet eens verder meer in discussie met je, ik heb daar gewoond en het zelf gezien, dat je er zelf niet aan wilt is niet mijn probleem.

En nee ze zijn niet slecht, en nee ze zijn ook niet goed, net zo min als dat jij en ik dat zijn. Al dat gekanker om etniciteit komt me de neusgaten uit.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583821
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is het niet, maar steek dan de hand in eigen boezem. Ghettovorming is namelijk vooral te danken aan gemeentelijk beleid; flikker ze bij elkaar in een verpauperde wijk, dan zal het er vanzelf wel beter op worden. :')
pi_92583827
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat interesseert mij werkelijk geen zak. Vertel eens, waarom zou ik in bouwval gaan wonen in de armste wijk van de stad, terwijl ik mij een veel comfortabeler woning kan veroorloven?
Omdat het je hypocriet maakt doordat je tegen andere mensen die er WEL dagelijks mee te maken hebben zegt dat ze zich niet moeten aanstellen. Sta je voor je principes? Doe dan als Athlon64x, die wel gewoon een aso gezin naast zich duld. Hij heeft meer morele principes dan jij op dat vlak.
pi_92583866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het niet, maar steek dan de hand in eigen boezem. Ghettovorming is namelijk vooral te danken aan gemeentelijk beleid; flikker ze bij elkaar in een verpauperde wijk, dan zal het er vanzelf wel beter op worden. :')
Dus de maatschappij moet zichzelf een schuldgevoel aanpraten omdat er mensen zijn die zich niet conformeren aan diezelfde maatschappij...logisch.
pi_92583899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat het je hypocriet maakt doordat je tegen andere mensen die er WEL dagelijks mee te maken hebben zegt dat ze zich niet moeten aanstellen. Sta je voor je principes? Doe dan als Athlon64x, die wel gewoon een aso gezin naast zich duld. Hij heeft meer morele principes dan jij op dat vlak.
_O_

Het is zo makkelijk lullen he. Als je er zelf geen last van hebt anderen die er wel dagelijks mee geconfronteerd worden inhumaan of racistisch noemen. :N
Groetjes, Ezio.
pi_92583908
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gast, ik ga niet eens verder meer in discussie met je, ik heb daar gewoond en het zelf gezien, dat je er zelf niet aan wilt is niet mijn probleem.

En nee ze zijn niet slecht, en nee ze zijn ook niet goed, net zo min als dat jij en ik dat zijn. Al dat gekanker om etniciteit komt me de neusgaten uit.
Ja, dat geneuzel om etniciteit is inderdaad hinderlijk. Want het maakt niks uit.
Maar als je Ghetto's gaat vormen degradeer je de sociale, beschaafde structuur waar die mensen zich in bevinden en verkanker je de ghetto's nog meer.
- Horace Walpole
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:04:04 #234
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92583922
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kankergezwellen in je lichaam pak je toch ook niet aan met een aspirientje? Waarom dit soort overlast dan wel?
De implicatie dat dit de sterke drug is ipv een placebo klopt alleen niet natuurlijk.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_92583942
quote:

[..]

Ik zou niet verhuizen wanneer een Tokkie naast mij komen wonen. En als ik niet over voldoende financiele middelen zou beschikken, dan zou ik een volksbuurt gaan wonen.
pi_92583948
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus de maatschappij moet zichzelf een schuldgevoel aanpraten omdat er mensen zijn die zich niet conformeren aan diezelfde maatschappij...logisch.
De maatschappij is daar schuldig aan, ja.
pi_92583959
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kanker is niet te genezen, alleen te voorkomen. Dus bravo met je vergelijking; De enige manier om de kanker van Nederland te voorkomen is laten opgroeien in een welvarende structuur.
- Horace Walpole
pi_92583960
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Ja, dat geneuzel om etniciteit is inderdaad hinderlijk. Want het maakt niks uit.
Maar als je Ghetto's gaat vormen degradeer je de sociale, beschaafde structuur waar die mensen zich in bevinden en verkanker je de ghetto's nog meer.
Je kan ze ook in een gouden kooi zetten, maar daar los je ook niks mee op. Het is een groot NIMBY verhaal, en de mensen die er gewoon voor uit komen dat ze niets te maken willen hebben met volk van die aard worden weggezet als discriminerende racisten.

De grootste discriminerende mensen zijn degene als Koos die de rest meteen wegzet als achterlijk en racist.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator donderdag 10 februari 2011 @ 12:07:25 #239
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92584016
quote:

[..]

Volledig mee eens. Kansloos dat je gaat roepen dat het niet kan, maar zelf toch veilig op afstand blijven als 't erop aankomt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92584018
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou niet verhuizen wanneer een Tokkie naast mij komen wonen. En als ik niet over voldoende financiele middelen zou beschikken, dan zou ik een volksbuurt gaan wonen.
Prima, maar pretendeer dan niet de wijsheid in pacht te hebben en andere mensen te vertellen dat het heus wel mee valt met de overlast die zij ondervinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')