abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92583435
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

3 strikes systeem, werkt in Amerika ook zo goed. Van die verveelde tieners die levenslang krijgen om wietbezit en chippies stelen. :')

Bovendien, terug naar land van herkomst? Grootste gedeelte van de veelplegers hier is ook hier geboren.
Mits niet van hier uiteraard.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 10-02-2011 13:07:23 (quote goed gezet) ]
pi_92583438
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

3 strikes systeem, werkt in Amerika ook zo goed. Van die verveelde tieners die levenslang krijgen om wietbezit en chippies stelen. :')
Gecombineerd met private gevangenissen een enorm succes!

(voor die instellingen in kwestie dus...)
pi_92583450
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het alternatief binnen de huidige wetgeving/regelgeving is kennelijk niets doen.
ISD maatregel is alleen van toepassing op recidiven in de criminele sfeer. Door zaken als huurbescherming en andere verkeerd uitgelegde maatregelen komt er ook geen oplossing in zicht en zit de brave burger mooi met dergelijke randfiguren in de maag.
Dat heb je vooral aan slap beleid te danken.
pi_92583455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vrees dat jouw beeld enigszins wordt vertroebeld door jouw verblijf in Afrika, Voorschrift.
Daar malen ze er anders ook niet om die mensen buiten de stad te gooien.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583480
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En moet je eens kijken hoe goed het WK verlopen is, we hebben dus een bewezen systeem.
pi_92583498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar er gloort hoop aan de horizon, mensen willen vast wel een aso-gezin naast hun hebben als dat betekent dat de maatschappij erop vooruitgaat. Toch Koos?
Mensen moeten lekker zelf weten waar ze gaan wonen. Ik ga niet in een sociale huurwoning in een of andere kutwijk wonen omdat ik mij iets beters kan veroorloven. Anders zou ik er net zo makkelijk gaan zitten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92583516
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het zijn niet voor niets derdewereld landen.
pi_92583545
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn niet voor niets derdewereld landen.
Het was een eerste wereld land toen Apartheid bestond (de ultieme Ghetto), oordeel niet te snel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583551
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen moeten lekker zelf weten waar ze gaan wonen. Ik ga niet in een sociale huurwoning in een of andere kutwijk wonen omdat ik mij iets beters kan veroorloven. Anders zou ik er net zo makkelijk gaan zitten.
Dus je bent wel stiekem een beetje fan van het NIMBY-principe?
pi_92583564
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar er gloort hoop aan de horizon, mensen willen vast wel een aso-gezin naast hun hebben als dat betekent dat de maatschappij erop vooruitgaat. Toch Koos?
Ben het gewoon beu zulke mensen. Iedereen hier links of rechts, genuanceerd of ongenuanceerd weet dat ze bestaan. De mensen die maling hebben aan alles. Ook weten ze dat als je de pech hebt en ze naast je treft je maar beter kunt verhuizen. Overheid kan/wil niet adequaat handelen en de fatsoenlijke Jan LUL is weer de sigaar.

Totdat er praktische oplossingen komen voor dit soort debielen, met hun schijt aan de wereld en kankermentaliteit sluit ik me aan bij de groeiende groep die Wilders steunt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92583592
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het was een eerste wereld land toen Apartheid bestond (de ultieme Ghetto), oordeel niet te snel.
Ik doelde ook meer op een derdewereld land in morele zin.
pi_92583596
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh ja, fantastisch. Massaal onhumanitair gedrag en een welvaartsverdeling die legendarisch is.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_92583634
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je bent wel stiekem een beetje fan van het NIMBY-principe?
Ik houd er simpelweg geen rekening mee. Toen ik naar een woning zocht, vond ik een leuke woning in de binnenstad. Ik sta niet stil bij een of ander NIMBY-principe. Ik ga niet in een Tokkiebuurt wonen om mijn morele gelijk te halen.
pi_92583642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben het gewoon beu zulke mensen. Iedereen hier links of rechts, genuanceerd of ongenuanceerd weet dat ze bestaan. De mensen die maling hebben aan alles. Ook weten ze dat als je de pech hebt en ze naast je treft je maar beter kunt verhuizen. Overheid kan/wil niet adequaat handelen en de fatsoenlijke Jan LUL is weer de sigaar.

Totdat er praktische oplossingen komen voor dit soort debielen, met hun schijt aan de wereld en kankermentaliteit sluit ik me aan bij de groeiende groep die Wilders steunt.
Waarmee je je tot dezelfde moraal verlaagt. Way to go. _O_
pi_92583644
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tja tis heel simpel, degene die goed verdienen en hoog opgeleid zijn beslissen voor jou wel even dat je niet moet zeiken want het valt allemaal wel mee :')
pi_92583647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Oh ja, fantastisch. Massaal onhumanitair gedrag en een welvaartsverdeling die legendarisch is.
Maar het werkte blijkbaar. Totaal verwerpelijk en onwenselijk, maar het werkte. Ik zal nooit pleiten voor Apartheid, maar om te zeggen dat die regio binnen Afrika simpelweg een "derde wereld" is om dat soort denken is onzin, het was namelijk het meest succesvolle land binnen het continent, juist OMDAT er Ghetto's waren.

Nu ben ik vast nazi en fascist ook al noem ik feiten op, maar het zal wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583662
Wil Wilders al zijn / een groot deel van zijn stemmers bij elkaar zetten ofzo?
Wel zo makkelijk voor van die grote partijbijeenkomsten met vlaggen en oranjebitter.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_92583680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar het werkte blijkbaar. Totaal verwerpelijk en onwenselijk, maar het werkte. Ik zal nooit pleiten voor Apartheid, maar om te zeggen dat die regio binnen Afrika simpelweg een "derde wereld" is om dat soort denken is onzin, het was namelijk het meest succesvolle land binnen het continent, juist OMDAT er Ghetto's waren.

Nu ben ik vast nazi en fascist ook al noem ik feiten op, maar het zal wel.
Nee, het werkte niet want welvaart was ver te zoeken voor de zwarte inwoner.
- Horace Walpole
pi_92583690
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarmee je je tot dezelfde moraal verlaagt. Way to go. _O_
Kankermentaliteit ja.. Stelselmatig mensen lastig vallen en overlast plegen kan prima onder die noemer.
Zoals jouw linkse vriend Cohen al sprak van kutMarokkanen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92583705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik houd er simpelweg geen rekening mee. Toen ik naar een woning zocht, vond ik een leuke woning in de binnenstad. Ik sta niet stil bij een of ander NIMBY-principe. Ik ga niet in een Tokkiebuurt wonen om mijn morele gelijk te halen.
Dat siert je niet Koos, dat siert je totaal niet.
pi_92583706
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:55 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Nee, het werkte niet want welvaart was ver te zoeken voor de zwarte inwoner.
En nu nog verder, wat zegt jou dat?

Oh wacht, dat er nu 1 corrupte zwarte is die in een Ferrari rijdt door de straten van Johannesburg en de bedelaars ontwijkt om geen deukje te krijgen is natuurlijk een uithangbord voor het succes van de afschaffing van Apartheid m.b.t. welvaart. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92583712
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kankermentaliteit ja.. Stelselmatig mensen lastig vallen en overlast plegen kan prima onder die noemer.
We moeten het blijkbaar maar gewoon accepteren en deels zijn beloop laten, want het aanpakken is vervelend.
pi_92583745
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat je daarmee ook schijt hebt aan alles en je jezelf ook die kankermentaliteit aanmeet. "Als ik er maar vanaf ben."
pi_92583757
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat siert je niet Koos, dat siert je totaal niet.
Dat interesseert mij werkelijk geen zak. Vertel eens, waarom zou ik in bouwval gaan wonen in de armste wijk van de stad, terwijl ik mij een veel comfortabeler woning kan veroorloven?
pi_92583770
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En nu nog verder, wat zegt jou dat?
Dat we in die tijd onderontwikkeld waren in het begrip van humanitair met elkaar omgaan?

Of wil je zeggen dat zwarte mensen slecht zijn? Want dat is achterhaald.

quote:
Oh wacht, dat er nu 1 corrupte zwarte is die in een Ferrari rijdt door de straten van Johannesburg en de bedelaars ontwijkt om geen deukje te krijgen is natuurlijk een uithangbord voor het succes van de afschaffing van Apartheid m.b.t. welvaart. :')
Ja, leuk maar er zijn ook normale zwarte mensen. Ik kom op mijn opleiding genoeg welvarende, goudeerlijke Afrikaanse juristen tegen.
Om deze mensen hun welvaart te ontkennen is absurd.
- Horace Walpole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')