Vind je?quote:
Ze weet zelf niet wat ze zegt. Wat doet het me pijn om zo'n schijnbaar zachtaardig wezen zo vilein en krengerig te horen praten.quote:
Ik ging op m'n tweeps af. Maar ik kijk zoals altijd de herhaling straks. Eerst Het Oogquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest even terug.
edit: Oh, je bedoelt Piet van Vollenhoven.![]()
Ja, anders zou ik dat niet zeggen. Het lijkt me toch aan de ouders zelf om te bepalen op wat voor school hun kinderen terecht komen. Zelfs Femke Halsema wil niet met haar kinderen experimenteren.quote:
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
Ja, anders zou ik dat niet zeggen. Het lijkt me toch aan de ouders zelf om te bepalen op wat voor school hun kinderen terecht komen. Zelfs Femke Halsema wil niet met haar kinderen experimenteren.
grutjes, nog iemand die met het oog op morgen luistertquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ging op m'n tweeps af. Maar ik kijk zoals altijd de herhaling straks. Eerst Het Oog![]()
Nee maar haar partij wil of wilde hetzelfde als waar Roemer zich nu hard voor maakt. En zij is ook van haar geloof gevallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.
Ontwikkelingshulp aan Afghanistan is rechtsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Louis22 het volgende:
Die paarse barbapappa moet helemaal haar bek houden.
oorlog voeren is rechts. politieagenten zijn milittairen en derhalve is het geen ontwikkelingshulp. simpelweg omdat dat niet mogelijk is in in de huidige situatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp aan Afghanistan is rechts
Ja, en dat al een jaar of 30.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
grutjes, nog iemand die met het oog op morgen luistert
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oorlog voeren is rechts. politieagenten zijn milittairen en derhalve is het geen ontwikkelingshulp. simpelweg omdat dat niet mogelijk is in in de huidige situatie.
Ik de laatste jaren niet meer, maar vroeger was het een vaste afsluiting van mijn dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ja, en dat al een jaar of 30.
We moesten er maar eens een topic voor openen hier in FTR
Ga ff naar geenstijl wil je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Louis22 het volgende:
Die paarse barbapappa moet helemaal haar bek houden.
De agenten die in jouw straat lopen hebben gevechtsuniformen aan en lopen daar met automatische geweren rond?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.
ja want nederland is afghanistan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.
Plus dat ie lak heeft aan het establishment en de gevestigde orde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n Van Vollenhoven heeft altijd iets zinnigs te melden.
Dit wist ook niet wat gebeurde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
dat commentaar van die doos astrid kersseboomwat een gruwelijk irritant wijf is dat ook.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
dat commentaar van die doos astrid kersseboomwat een gruwelijk irritant wijf is dat ook.
Maar wat ze zei was wel waar. Ook al heet ze Jihad en draagt ze een hoofddoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
Jihad moet ook nog even haar 2 centen geven.
Het boeit me eerlijk gezegd niet dat ze een hoofddoek heeft. En dat is Jihad heet is alleen maar grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wat ze zei was wel waar. Ook al heet ze Jihad en draagt ze een hoofddoek.
Maar je was het met de inhoud van wat ze zei oneens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niet dat ze een hoofddoek heeft. En dat is Jihad heet is alleen maar grappig.
Nee over de lijstjes waar Willem altijd op tuurt in onze Appie.quote:
Hij was op dreef.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Ben benieuwd naar de kromme
Pieter ook.quote:
Je kraamt lulkoek uit, Willem heeft niet om een vergoeding gevraagdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
wel jammer dat ze niet vragen waarom van hanegem het niet kosteloos wil doen voor z'n cluppie, maar persé een bedrag (niet gering) wil hebben om bij feyenoord te komen..
want dat kan je van hanegem natuurlijk wel 'verwijten'...
Even gekeken. Wat een ongelooflijke ellende. Dat die bagger op tv mag is wat mij betreft onbegrijpelijk. Het is om te kotsen zo slecht.quote:
Misschien wel, maar alleen niet voor P&W. Toen hij aan het woord kwam zakte het programma al snel heel ver weg. Ik had Roemer liever nog een flinke discussie zien voeren met dat irritante mens aan tafel.quote:
NEE!!! Ik stem SP, maar ik kots op alles wat met Feyenoord te maken heeft. En Willem heeft ook afgedaan met zijn gezeik op Ajax afgelopen week. De man begint een beetje een zeikerd te worden.quote:
hij gaat niet naar feyenoord als hij niets krijgt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kraamt lulkoek uit, Willem heeft niet om een vergoeding gevraagd
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de PVV aan tafel:
#
Hero Brinkman
Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
#
Maarten 't Hart
Nieuwe autobiografie over het schrijverschap.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Een heldere open antwoord daarop zou voor mooie televisie moeten zorgen denk ikquote:Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
#
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemen
Yes, weer moslima's in politiebusjes opsluiten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de PVV aan tafel:
#
Hero Brinkman
Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
Monique Samuel? Die is een beetje hyper, praat zo snel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
Plus:
Samuel en Padberg
(Geruchten) over aftreden van Egyptische president Murarak.
Ik vrees ook dat hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Yes, weer moslima's in politiebusjes opsluiten!
Terwijl Henk en Ingrid nooit met de bus reizen maar gewoon in hun VW Golfje, zou ik als arme OV-reiziger steeds moeten wachten tot alle kopvod-dragers door de animal cops uit de bussen verwijderd zijn. Slecht voorstel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemen
Naar de kroegquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Hij is toch gegaan, wat stoer. Ik dacht al dat ik hem vanochtend hoorde op de radio, over dat hij ging.
Maar dodelijk vermoeiend om naar te luisteren, die hysterische spraakwaterval.quote:
Dunno luister nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dodelijk vermoeiend om naar te luisteren, die hysterische spraakwaterval.
Ik vond hem bij Zomergasten fantastischquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Maarten 't Hart spoort nog steeds niet.
Ik ook. Maar ik ben al sinds 1978 fan van hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vond hem bij Zomergasten fantastisch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef alors het volgende:
Dat is leuk, een dorp met louter PVV'ers!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef alors het volgende:
Urk en Volendam lijken me goede plaatsen om dit plan te implementeren...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef alors het volgende:
Ik ben geen fan van Maarten; in 1978 was ik zelfs nog vloeibaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben al sinds 1978 fan van hem.
Maar nog steeds spoort ie niet.
Met alle respect..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef geppie het volgende:
Haha die HeroDit meent ie toch niet echt he?
Nee zij wil hen sprekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Als de Provincie nou een moslima uitnodigt voor een gesprek moet ze dan ook haar hoofddoek af doen in het Provinciehuis?
Henk en Ingrid kijken nu Shownieuws.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Henk en Ingrid zullen nu vast op de bank instemmend knikken: "Hero zegt wat wij denken"
Ja he? Ze demoniseren hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef wolferl het volgende:
Wat lopen ze te zuigen tegen Hero. Klootzakken
Heeft ie dan al een borrel op?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef alors het volgende:
Kom op, nog wat feller op Hero, misschien gaat ie nog slaan ook!
Hij wordt gedemoniseerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef wolferl het volgende:
Wat lopen ze te zuigen tegen Hero. Klootzakken
Wees.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben maar sarcastisch, dit is namelijk geen discussie, dit is gewoon provoceren.
Oh ja, joh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ben maar sarcastisch, dit is namelijk geen discussie, dit is gewoon provoceren.
Ik hoor de drum intro alquote:
Hou je soms niet van de Nederlandse taal? Landverrader!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wist het, zat er op te wachten. Ga toch weg met je verbeteringen.
Ik ga een voorstel indienen om mensen met een Limburgs dialect en met geblondeerd haar de toegang tot overheidsgebouwen te verbieden.quote:
Ik wens jou heel veel succes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga een voorstel indienen om mensen met een Limburgs dialect en met geblondeerd haar de toegang tot overheidsgebouwen te verbieden.
Loop je weer te demoniseren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga een voorstel indienen om mensen met een Limburgs dialect en met geblondeerd haar de toegang tot overheidsgebouwen te verbieden.
Ja, sorry.quote:
Maarten is een held.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Maarten 't Hart spoort nog steeds niet.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ik kwam hem van het weekend weer tegen in een kroeg in Groningen, de hosselende baas.quote:
hjjaa!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kwam hem van het weekend weer tegen in een kroeg in Groningen, de hosselende baas.
Iedereen uit maassluis spoort niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Is dat nou helemaal een BN-er geworden door dat CDA-congres?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef alors het volgende:
Niet eens Henk Bleker, valt me tegen hoor.
Soms zeg je ook wel verstandige dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef wolferl het volgende:
Mensen die Boer zoekt Vrouw kijken, zijn levensmoe. Wat een bagger programma.
Als het als Sorryman klonk heet die vast Sulejman o.i.d. Zelf niet gezien, kijk morgen wel. Of misschien straks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef henkde_j het volgende:
Heet die vice president van Egypte nu echt: 'Sorryman', of verstond ik het verkeerd?
sulejman ofzoietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef henkde_j het volgende:
Heet die vice president van Egypte nu echt: 'Sorryman', of verstond ik het verkeerd?
Suleiman.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef henkde_j het volgende:
Daar heeft Ajax toch 16 miljoen voor betaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het als Sorryman klonk heet die vast Sulejman o.i.d.
Nee die heet Sulejmaniquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax toch 16 miljoen voor betaald?
Kannie gaan praten over de optreden van die krommequote:
Ik weet nog niks over die slip of the tongue! Spannend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Kannie gaan praten over de optreden van die kromme
En Johan's slip of the tongue over Louis bij AjaxAl hoewel, laat Johan (Derksen) dat maar doen, die brengt immers het nieuws
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet nog niks over die slip of the tongue! Spannend.
Misschien zoek ik er iets achter dat er niet is, maar hij heeft niet voor niets zijn naam in zijn hoofd natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtvnh.nl/sport(...)list+Van+den+Boog%22
Zegt hij nou Van Gaal.
Heeft hij dat gezegd? Nou ja, ik vind het helemaal niet verrassend of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Tweek het volgende:
Wel grappig dat Pauw ook vindt dat islam en democratie niet samen gaan.
Snap er geen reet van maar goed om te weten dat er nu in ieder geval een platform gedingest is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Misschien zoek ik er iets achter dat er niet is, maar hij heeft niet voor niets zijn naam in zijn hoofd natuurlijk
Dan moet je wel een balk in je ogen hebben van meters dik inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef Obama het volgende:
Een pvv'er die een ander van populisme beschuldigt!
Vijf miljoen mensen in dit land levensmoe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef wolferl het volgende:
Mensen die Boer zoekt Vrouw kijken, zijn levensmoe. Wat een bagger programma.
Dat heeft hij lange tijd geleden ook al kenbaar gemaakt. Sindsdien kan ik Pauw ook niet meer goed verdragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Tweek het volgende:
Wel grappig dat Pauw ook vindt dat islam en democratie niet samen gaan.
Kun je nog grotere onzin bedenken? Wat een flauwekul zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Vijf miljoen mensen in dit land levensmoe?
Ik ben het wel met je eens trouwens. Het zal me niets verbazen als er overwegend veel PVV stemmers tussen zitten.
Geniaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Lucassen burgemeester van het tuigdorp
Juist, de enige reden waarom zij het nu naar buiten brengen is ivm de Provinciale Statenverkiezingen... waarom hadden ze het plan niet al bij de Tweede Kamer-verkiezingen gepresenteerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef arucard het volgende:
Wat Brinkman nu beschrijft zou toch juist een onderdeel kunnen zijn van populisme? Goed over nagedacht, vlak voor verkiezing..
Ik vind het een irritant kutwijf. Maar dat vond Hero geloof ik ook!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef drug_tito het volgende:
Monique heeft veel verschillende looks. Met bril is ze zo lekker streng !
Laten we het hopen dat er nog ruimte is voor interessantere onderwerpen... Frits Westerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zullen vanavond wel over het aftreden van President Mubarak hebben .
Zou je denken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zullen vanavond wel over het aftreden van President Mubarak hebben .
Mooi. Fritsie for president!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef golfer het volgende:
Franca Treur is in ieder geval verwijderd van de gastenlijst dus blijven de Egyptecommentatoren en Frits Wester alleen over.
Liever niet. Het CDA is al lang genoeg aan de macht geweest.quote:
O Spaghettimonster, nee niet zijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
Nog een Egyptoloog aan tafel: Petra Stienen.
Leuke dame!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
Nog een Egyptoloog aan tafel: Petra Stienen.
Wat had je?quote:
Jaa Moniquequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef golfer het volgende:
En ja hoor. Ze zit er vanavond weer het ADHD-meisje:
#
Frits Wester
Campagnes Provinciale Statenverkiezingen zijn volop in gang.
#
Opstand Egypte, dag 18
PvdA Kamerlid Frans Timmermans en politicoloog Monique Samuel.
#
Franca Treur
Schrijfster over het succes van "Boer zoekt vrouw".
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Elmo on speed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Net een sesamstraat karakter die vent
Extace.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Net een sesamstraat karakter die vent
Ja, Oud nieuw allemaal weer natuurlijk.quote:
Volgens mij heeft ie ook met z'n vingers aan Pino gezetenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ook met z'n vingers aan Pino gezeten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Wij gaan nu genieten van het lijf van Monique.
Wehehe ik denk dat veel mensen met overgewicht zouden willen dat ze zijn lichaam haddenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij valt dus op mannen met overgewicht.
JA HOOR!!! kan het nog verder en mooier gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
Wat ik echter wél zag was een Monique die er weer lekkerder uitzag dan eerst, die probeert er echt werk van te maken he
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond in de ark van Pauw nog eens.
het interesseert mijzelf erg weinig en ik zie niet wat voor invloed dat op mijn leven heeft. Als ik de tv uitzet, merk ik verder niks van dit uiteraard goede nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Oud nieuw allemaal weer natuurlijk.Een beetje praten over de val van een dictator na 30 jaar.
Dat nieuws is al een paar uur oud. Echt niet de moeite waard om even bij stil te staan, toch?
Werktuigbouwer?quote:
Democratiequote:
Pepiiiiiiiiiiiiitaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef henkde_j het volgende:
Is dit een van de buurvrouwen van Flodder in Zonnedael?
Zet die TV dan toch lekker uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
het interesseert mijzelf erg weinig en ik zie niet wat voor invloed dat op mijn leven heeft. Als ik de tv uitzet, merk ik verder niks van dit uiteraard goede nieuws.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
Wanneer gaat Petra op tafel dansen?
wat?
wat??
Als je de moeite had genomen te luisteren had je geweten dat hij juist geen haatbaard was.quote:
Ik kon die man amper verstaan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen te luisteren had je geweten dat hij juist geen haatbaard was.
Die kerel die om thuisonderwijs voor moslims schreeuwt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen te luisteren had je geweten dat hij juist geen haatbaard was.
Nee die kerel die kwaad was op diegenen die 14-jarige meisjes molesteren omdat ze geen hoofddoek dragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef alors het volgende:
Die kerel die om thuisonderwijs voor moslims schreeuwt?
Ik vind deze uitzending wel een hoogtepunt (of dieptepuntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Cudles het volgende:
Hoe slecht is deze uitzending. Ongelovelijk. De egyptische revolutie werd "geduid" met een buikdans. Frits Wester schrijft iemand af omdat hij vroeger nog niet zo politiek betrokken was.
Ik dacht dat hij iets schreeuwde over dat dat meisje verboden werd om een hoofddoek te dragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die kerel die kwaad was op diegenen die 14-jarige meisjes molesteren omdat ze geen hoofddoek dragen.
Het benadert bijna VI-niveauquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik vind deze uitzending wel een hoogtepunt (of dieptepunt) in P&W historie.
Buikdans stukje was juist geweldig man, is toch heerlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Cudles het volgende:
Hoe slecht is deze uitzending. Ongelovelijk. De egyptische revolutie werd "geduid" met een buikdans. Frits Wester schrijft iemand af omdat hij vroeger nog niet zo politiek betrokken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |