Vind je?quote:
Ze weet zelf niet wat ze zegt. Wat doet het me pijn om zo'n schijnbaar zachtaardig wezen zo vilein en krengerig te horen praten.quote:
Ik ging op m'n tweeps af. Maar ik kijk zoals altijd de herhaling straks. Eerst Het Oogquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest even terug.
edit: Oh, je bedoelt Piet van Vollenhoven.![]()
Ja, anders zou ik dat niet zeggen. Het lijkt me toch aan de ouders zelf om te bepalen op wat voor school hun kinderen terecht komen. Zelfs Femke Halsema wil niet met haar kinderen experimenteren.quote:
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
Ja, anders zou ik dat niet zeggen. Het lijkt me toch aan de ouders zelf om te bepalen op wat voor school hun kinderen terecht komen. Zelfs Femke Halsema wil niet met haar kinderen experimenteren.
grutjes, nog iemand die met het oog op morgen luistertquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ging op m'n tweeps af. Maar ik kijk zoals altijd de herhaling straks. Eerst Het Oog![]()
Nee maar haar partij wil of wilde hetzelfde als waar Roemer zich nu hard voor maakt. En zij is ook van haar geloof gevallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.
Ontwikkelingshulp aan Afghanistan is rechtsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Femke is ook niet van de SP, maar van die GroenRechts partij die ook voor het sturen van mensen naar Afghanistan is.
Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Louis22 het volgende:
Die paarse barbapappa moet helemaal haar bek houden.
oorlog voeren is rechts. politieagenten zijn milittairen en derhalve is het geen ontwikkelingshulp. simpelweg omdat dat niet mogelijk is in in de huidige situatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp aan Afghanistan is rechts
Ja, en dat al een jaar of 30.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
grutjes, nog iemand die met het oog op morgen luistert
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oorlog voeren is rechts. politieagenten zijn milittairen en derhalve is het geen ontwikkelingshulp. simpelweg omdat dat niet mogelijk is in in de huidige situatie.
Ik de laatste jaren niet meer, maar vroeger was het een vaste afsluiting van mijn dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ja, en dat al een jaar of 30.
We moesten er maar eens een topic voor openen hier in FTR
Ga ff naar geenstijl wil je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Louis22 het volgende:
Die paarse barbapappa moet helemaal haar bek houden.
De agenten die in jouw straat lopen hebben gevechtsuniformen aan en lopen daar met automatische geweren rond?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.
ja want nederland is afghanistan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ok, als er politieagenten door mijn straat lopen, dan zijn dat dus militairen die oorlog voeren.
Plus dat ie lak heeft aan het establishment en de gevestigde orde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n Van Vollenhoven heeft altijd iets zinnigs te melden.
Dit wist ook niet wat gebeurde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
dat commentaar van die doos astrid kersseboomwat een gruwelijk irritant wijf is dat ook.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
dat commentaar van die doos astrid kersseboomwat een gruwelijk irritant wijf is dat ook.
Maar wat ze zei was wel waar. Ook al heet ze Jihad en draagt ze een hoofddoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
Jihad moet ook nog even haar 2 centen geven.
Het boeit me eerlijk gezegd niet dat ze een hoofddoek heeft. En dat is Jihad heet is alleen maar grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wat ze zei was wel waar. Ook al heet ze Jihad en draagt ze een hoofddoek.
Maar je was het met de inhoud van wat ze zei oneens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niet dat ze een hoofddoek heeft. En dat is Jihad heet is alleen maar grappig.
Nee over de lijstjes waar Willem altijd op tuurt in onze Appie.quote:
Hij was op dreef.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Ben benieuwd naar de kromme
Pieter ook.quote:
Je kraamt lulkoek uit, Willem heeft niet om een vergoeding gevraagdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
wel jammer dat ze niet vragen waarom van hanegem het niet kosteloos wil doen voor z'n cluppie, maar persé een bedrag (niet gering) wil hebben om bij feyenoord te komen..
want dat kan je van hanegem natuurlijk wel 'verwijten'...
Even gekeken. Wat een ongelooflijke ellende. Dat die bagger op tv mag is wat mij betreft onbegrijpelijk. Het is om te kotsen zo slecht.quote:
Misschien wel, maar alleen niet voor P&W. Toen hij aan het woord kwam zakte het programma al snel heel ver weg. Ik had Roemer liever nog een flinke discussie zien voeren met dat irritante mens aan tafel.quote:
NEE!!! Ik stem SP, maar ik kots op alles wat met Feyenoord te maken heeft. En Willem heeft ook afgedaan met zijn gezeik op Ajax afgelopen week. De man begint een beetje een zeikerd te worden.quote:
hij gaat niet naar feyenoord als hij niets krijgt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kraamt lulkoek uit, Willem heeft niet om een vergoeding gevraagd
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de PVV aan tafel:
#
Hero Brinkman
Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
#
Maarten 't Hart
Nieuwe autobiografie over het schrijverschap.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Een heldere open antwoord daarop zou voor mooie televisie moeten zorgen denk ikquote:Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
#
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemen
Yes, weer moslima's in politiebusjes opsluiten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de PVV aan tafel:
#
Hero Brinkman
Waar wil de PVV naartoe met de Nederlandse samenleving?
Monique Samuel? Die is een beetje hyper, praat zo snel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
Plus:
Samuel en Padberg
(Geruchten) over aftreden van Egyptische president Murarak.
Ik vrees ook dat hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Yes, weer moslima's in politiebusjes opsluiten!
Terwijl Henk en Ingrid nooit met de bus reizen maar gewoon in hun VW Golfje, zou ik als arme OV-reiziger steeds moeten wachten tot alle kopvod-dragers door de animal cops uit de bussen verwijderd zijn. Slecht voorstel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hero Brinkman komt vanavond denk ik de schade proberen te herstellen van de andere PVV'er die deze week aan tafel zat en beweerde dat politieagenten maar moslims met hoofddoekjes om de bus uit moeten halen. Sorry hoor maar die partij kan je met de dag minder serieus nemen
Naar de kroegquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Hij is toch gegaan, wat stoer. Ik dacht al dat ik hem vanochtend hoorde op de radio, over dat hij ging.
Maar dodelijk vermoeiend om naar te luisteren, die hysterische spraakwaterval.quote:
Dunno luister nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dodelijk vermoeiend om naar te luisteren, die hysterische spraakwaterval.
Ik vond hem bij Zomergasten fantastischquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Maarten 't Hart spoort nog steeds niet.
Ik ook. Maar ik ben al sinds 1978 fan van hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vond hem bij Zomergasten fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |