SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
18.34u. En toen nog hechten en hechten en douchen en bijna flauwvallen.
Doet nog verrekte pijn dat persen!
Oh en jullie zijn de eersten (online)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Donker haar, 7 pond (knap he) en we gaan nu eindelijk naar huis waar mijn ouders.al zitten te wachten...
[ Bericht 49% gewijzigd door DancingPhoebe op 09-02-2011 22:10:54 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Yay yay yay! Gefeliciteerd alle drie de dames! Heldendaad!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Donker haar, 7 pond (knap he) en we gaan nu eindelijk naar huis waar mijn ouders.al zitten te wachten...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry, had niet door dat ik het topic afgesloten had
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ook
Voelt alsof het feest is hier
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Aaaah Vanyel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Vanyel's zoon is een dochterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
Die medemodjes verwachten blijkbaar dat ik dit topic centraal blijf zetten.
Deze keer dan speciaal vppr Vanyel. Heet je zoon nu kanovinnie jr?
I know, same herequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, net toen ik de deur uit was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan het me ook niet precies voorstellen natuurlijk, maar wel een beetje indenken.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb wel eens opgepast op mijn neefje toen hij nog maar 2 maanden oud was en dat vond ik al zenuwslopend. Om het kwartier wierp ik een blik in de wieg om te kijken of hij nog leefde. Ik had echt geen rust.
Maar ik zal nooit het moment vergeten dat ik in de wieg keek en hij al wakker bleek te zijn. Een grote lach verscheen op zijn gezichtje en mijn hart smolt![]()
Dat gevoel verdween weer een beetje toen hij 5 minuten later begon te bleren en een volle luier bleek te hebben.
Hij is nu 4 jaar en mijn grootste kleine vriend
Wij heten de fun auntsquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:51 schreef lezzer het volgende:
Ik ben denk ik wel een goede suikertante.
Tenminste, ik hoor m'n zus niet klagen
Bij ons ook. Maar dat komt omdat mijn lief echt veel meer geduld heeft dan ik met die koters. Ze kan ook geen nee zeggen, dus zit zij rustig (ook al is het tegen de zin in) de hele dag te tekenen met ze. Ze weten precies wie ze wel en niet voor hun kar kunnen spannen hoor. Ik ben een lolbroek, maar zeg ook gewoon nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:57 schreef lezzer het volgende:
Wij zijn eigenlijk zo'n beetje de enige aunts.
Volgens mij is mijn mrs nog populairder dan ik bij die kinderen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn neefje heeft wel eens gezegd: als ik later groot ben kom ik ook bij jou in de flat wonen.
Ikke: omdat we dan elke dag samen kunnen spelen?
Neefje: nee, omdat ik dan elke dag met de lift kan
Wel fijn dat je haar kunt zien vanuit je bed. Nieuwe moeder zijn is volgens mij mega hectisch! Zo veel mogelijk rust proberen te pakken en niet vergeten te genieten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen kinders. Kut geslapen omdat ze de hele nacht geluid maakte, maar kan haar vanuit bed zien, dat scheelt. Best hectisch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Qebbel het volgende:
Zal ik dan maar iets vertellen? t' Is zo stil.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ja, maar als dat vanaf een vliegveld in donker Afrika is geweest dan is dat inchecken daar een heel ander gebeuren dan op Schiphol natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:02 schreef lezzer het volgende:
Die mensen zijn toch ook héén gevlogen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen kinders. Kut geslapen omdat ze de hele nacht geluid maakte, maar kan haar vanuit bed zien, dat scheelt. Best hectisch...
Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, we willen info! Zit alles erop en eraan? Krijgen we nog foto's te zien?
En hoe gaat het met jou lichamelijk, kun je nog wel een beetje lopen met die hechtingen?
Hoe heb je de bevalling ervaren, ben je inderdaad de pijn vergeten toen je de kleine in je armen had of is dat gewoon een fabeltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.
Die pijn vergeten is denk ik gegeven aan een romantischer soort mensen. Heel eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte toen ik kind op borst kreeg OMGOMGOMG wat ben ik blij dat dat eruit is en ik niet meer hoef! Ik liep ook niet direct over van moederliefde, was vooral verbaasd over opeens een mensje dat ik blijkbaar had gemaakt en waar ik dan opeens iets mee moest.
Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindroep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 10-02-2011 20:10:19 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]
Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.
Die pijn vergeten is denk ik gegeven aan een romantischer soort mensen. Heel eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte toen ik kind op borst kreeg OMGOMGOMG wat ben ik blij dat dat eruit is en ik niet meer hoef! Ik liep ook niet direct over van moederliefde, was vooral verbaasd over opeens een mensje dat ik blijkbaar had gemaakt en waar ik dan opeens iets mee moest.
Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindRoept ook! Mail= qebbel@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of via pm, als dat kan?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feli dames
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kun jij het dan weer naar mij doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef wonderer het volgende:
Qebbel heeft mijn mailadres, die wil alles vast wel even forwarden
Is goed, doe ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Kun jij het dan weer naar mij doen?
quote:
Net zoveel als andere partners, dus officieel 2 dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg je eigenlijk ook allebei zwangersschapverlof?![]()
Lijkt me wel grappig, loopt je vriendin (of vrouw?) naar haar baas, "ja, ik ga morgen bevallen dus ik ben er een maandje niet"
Dacht ik al ja, lijkt me evengoed apart. Als je als manager oid een vrouw 2 dagen met zwangersschap verlof stuurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Net zoveel als andere partners, dus officieel 2 dagen.
En in Afrika moeten de vrouwen doorwerken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo weinig? Zweden krijgen in totaal een jaar.![]()
In totaal een jaar doorbetaald, die ze onderling mogen verdelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Krijgen zowel de vrouw als partner daar een jaar?
Ja, weet ik, daarom wacht ik ook op de mail van qebbelquote:
Waarom zou dat bij een vrouwelijke partner anders zijn dan bij een mannelijke partnerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg je eigenlijk ook allebei zwangersschapverlof?![]()
Ja, ik was even een avond internetloosquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
En wat hebben jullie met lezzer gedaan? Dies opeens foetsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben er weer.![]()
Ik roep ook! pm of mail mag [wegwegweg]l
[ Bericht 1% gewijzigd door lezzer op 11-02-2011 12:18:04 ]
Ik denk dat het zo een gezelligerd wordt. Die 22 jaar thuis blijft wonen. Minstens. Vanyel woont in de grote stad he. Dottir kan dus lekker thuis blijven wonen tijdens de studie!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:36 schreef wonderer het volgende:
Nu al klagen?Je moet nog 18 jaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eehm nou op mn 19ish wilde ik eik vooral zo ver mogelijk weg van de stommerds in mijn hometown... Me niet realiserend dat die toch te stom waren voor HBO en Uni ;').quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:01 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat vind ik dan wel wonderlijk.
Wilde je ergens anders naar toe? Of kom je er niet vandaan?
Zelfde als jij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef lezzer het volgende:
Maar jij bent dan ook echt hyperintelligent![]()
Wat ga je dan worden eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zelfde als jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek je nog een stage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen goede als ze geen eens een stageplek zoekt.......quote:
ga lekker ene broodje ei maken straks.... en vanavond uit eten... Op een pannenkoekenschipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef lezzer het volgende:
Pfff, ik heb honger
Maar, ik moet eerst boodschappen doen.
En daarvoor moet ik eerst douchen.
Wat een gedoe
ahhhhhhhhhhh das wel heul ernstig zielig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb ook honger. We gaan zo ergens lunchen met z'n tweetjes... voor de laatste keer.... morgen gaat ze weg om een jaar in frankrijk te studeren.
aaawwwww, ik vind het ook zielig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb ook honger. We gaan zo ergens lunchen met z'n tweetjes... voor de laatste keer.... morgen gaat ze weg om een jaar in frankrijk te studeren.
Ik dacht effe dat het een suggestie was. Maar dat is wat jij daadwerkelijk gaat doen begrijp ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Nizno het volgende:
ga lekker ene broodje ei maken straks.... en vanavond uit eten... Op een pannenkoekenschip
Ja ik ga echt uit eten op het pannenkoekenschip. Samen met een stel collega's lekker de boel op stelten zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht effe dat het een suggestie was. Maar dat is wat jij daadwerkelijk gaat doen begrijp ik?
Wel een goede tip van dat ei trouwens
Die bekijkt ze iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hechtingen Lezzer... Hechtingen...
Is je vrouw geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:13 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ze bestaat![]()
burgerservicenummer en al
![]()
ja een boot waarop je pannenkoeken kan etenquote:
Ik ken iemand die 3 jaar geleden aangifte ging doen van haar kind, haar achternaam gebaard door haar vrouw. Had een machtiging van haar vrouw bij zich, wilde het regelen, kon niet, zegt de ambtenaar: "ja dat kan dus niet he, het kind gaat ...(naam van barende moeder) heten".quote:
quote:
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?quote:
Ok, zal ik eens wat over inbrekers vertellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?
Als je michameinderts.nl bedoelt, ja, dat is mijn site.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
@wonderer: heb je site net bekeken. Is het jouw site, of link je voor iemand anders?
Ja, maar die komt wat brengen. Dieven nemen meestal wat meequote:
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef lezzer het volgende:
"je kunt je vinger in je gat breken" zegt mijn moeder altijd
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wilquote:Ik zit overigens op dit moment in de Volvo garage
Ik geloof dat ik het gezegde snap, ja. En de auto is voor een servicebeurt hoor, er is niks mis mee. Tire rotation, vervangen van de filters, vloeistoffen aftoppen en alles. Hij startte zelfs gewoon vanochtend en het was zo koud!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk is
[..]
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wil
Ja, 'k geloof dat ze welgeteld één homo karakter hebben, een helft van die tweeling. Naja, best wel goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Daar ben ik me ook wel bewust van, maar het is kutter als dat gebeurt als er niemand in de buurt is. Da's alles.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Nou, ik heb een tandartsafspraak en een afspraak met de endo, dus eerder douchen lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ja, dan bloed je dood denk ik
En dan horen wij elke keer niks van je, en dan gaan we je zoeken.
En dan horen wij dat je allang begraven bent.
En dan gaan je boeken ineens 6x zo snel over de toonbank.
Zo zal het gaan denk ik.
Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon een week zit te gamen en pizza te eten en over een dag of 6 denkt "ik zal eens douchen want Brad komt bijna thuis".
Dat lijkt me nou eens een goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef wonderer het volgende:
Misschien ga ik vanavond naar een bijeenkomst van homomannen hier in de stad trouwens.
Als trans, niet als homoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
Euh, wat had je dan gedacht bij zo'n groep homomannen?
Ik neem aan dat ze er van uit gaan dat je homo bent.
Dan hoef je toch niet uit de kast te komen?
Moet ik ze vertellen dat ik niet als jongetje geboren ben of niet.quote:
Nee, je hoeft ze niks te vertellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik ze vertellen dat ik niet als jongetje geboren ben of niet.
Mag je ze niet gewoon van je erf afknallen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Yups, die bedoelde ik. En daar wilde ik nog dit over zeggen >>quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef wonderer het volgende:
Als je michameinderts.nl bedoelt, ja, dat is mijn site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Hooahhh, ik ben nog steeds helemaal blij.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mag je ze niet gewoon van je erf afknallen?![]()
Ik denk niet dat ze onder de indruk zullen zijn van mijn nerf gunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, die bedoelde ik. En daar wilde ik nog dit over zeggen >>ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?
En wisten jullie al dat haar ringvinger langer is dan haar wijsvinger?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ik was net op tijd om Brad uit te zwaaien. En hij gaf me zowaar een kus in het openbaar
Meld haar maar vast aan bij het genderteam danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?
En wisten jullie al dat haar ringvinger langer is dan haar wijsvinger?
Ik heb dat ook hoor en ik draag best rozequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meld haar maar vast aan bij het genderteam danEn laat roze kleertjes ook maar achterwege
Oh ja, weet je al hoe je zo'n klein handje zonder geweld los kan pellen van wat ze dan ook vast heeft?
Met je vingertopje over de zijkant van haar hand strelen, van pink naar polsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ze is gelukkig nog niet sterk genoeg om zo stevig vast te grijpen. Kunnen dus nog ff oefenen.
I know, ik had het tot vorige week wat langer bovenop, maar dat was irritant en alles, dus ik hou het lekker kort. Misschien doe ik weer een echte mohawk van de zomer, net als vorig jaar. Nu kan het nogquote:
In Brussel zit een toffe groep transmensen. Maxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef wonderer het volgende:
Vraag me wel af of ik meteen uit de kast kom of niet, maar dat zie ik dan wel. Hopelijk zitten er een beetje leuke jongens/mannen tussen met wie ik wat gemeen heb. Ik zit ook in een groep met transguys maar met hen heb ik verder echt helemaal niks
Ja. En dat terwijl ik blond geboren benquote:
Voor jou is een transjongen natuurlijk wel het beste van beide wereldenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
In Brussel zit een toffe groep transmensen. Max, mijn favoriete trans op wie ik al tijden een klein oogje heb.
Ja, denk dat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou is een transjongen natuurlijk wel het beste van beide werelden
Identiteitscrisis hier:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm.
Jongens. Euh... Dames... Mijn ringvinger is echt aanzienlijk langer dan mijn wijsvinger.
Ik zweer het. Zeker anderhalve cm...
O ghi, nog niet zo bekeken, maar bij beide handen is ring langer, alleen rechts een stuk minder!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Identiteitscrisis hier:
- linkerhand: wijsvinger langer
- rechterhand: ringvinger langer
Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Identiteitscrisis hier:
- linkerhand: wijsvinger langer
- rechterhand: ringvinger langer
Wat zei je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:01 schreef wonderer het volgende:
Oh fuck
Dat was de eerste keer dat ik iemand hoorde zeggen (tegen mij!) "i'd like to have sex with you" in welke taal dan ook
Zeg maar "lesbisch geworden"?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?
Dude, that's not gonna happenquote:
dat soort dingen zegt Brad niet hoorquote:
quote:
Lezzer wel, die zegt allesquote:
Uhh... Ja, nou; lijkt me toch niet helemaal op mij van toepassingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |