Ja, ik was even een avond internetloosquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
En wat hebben jullie met lezzer gedaan? Dies opeens foetsie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben er weer.![]()
Ik roep ook! pm of mail mag [wegwegweg]l
[ Bericht 1% gewijzigd door lezzer op 11-02-2011 12:18:04 ]
Ik denk dat het zo een gezelligerd wordt. Die 22 jaar thuis blijft wonen. Minstens. Vanyel woont in de grote stad he. Dottir kan dus lekker thuis blijven wonen tijdens de studie!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:36 schreef wonderer het volgende:
Nu al klagen?Je moet nog 18 jaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eehm nou op mn 19ish wilde ik eik vooral zo ver mogelijk weg van de stommerds in mijn hometown... Me niet realiserend dat die toch te stom waren voor HBO en Uni ;').quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:01 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat vind ik dan wel wonderlijk.
Wilde je ergens anders naar toe? Of kom je er niet vandaan?
Zelfde als jij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef lezzer het volgende:
Maar jij bent dan ook echt hyperintelligent![]()
Wat ga je dan worden eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zelfde als jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek je nog een stage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen goede als ze geen eens een stageplek zoekt.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |