Dat lijkt me nou eens een goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef wonderer het volgende:
Misschien ga ik vanavond naar een bijeenkomst van homomannen hier in de stad trouwens.

Als trans, niet als homoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
Euh, wat had je dan gedacht bij zo'n groep homomannen?
Ik neem aan dat ze er van uit gaan dat je homo bent.
Dan hoef je toch niet uit de kast te komen?

Moet ik ze vertellen dat ik niet als jongetje geboren ben of niet.quote:

Nee, je hoeft ze niks te vertellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik ze vertellen dat ik niet als jongetje geboren ben of niet.

Mag je ze niet gewoon van je erf afknallen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

Yups, die bedoelde ik. En daar wilde ik nog dit over zeggen >>quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef wonderer het volgende:
Als je michameinderts.nl bedoelt, ja, dat is mijn site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!

Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Hooahhh, ik ben nog steeds helemaal blij.

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mag je ze niet gewoon van je erf afknallen?![]()
Ik denk niet dat ze onder de indruk zullen zijn van mijn nerf gunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, die bedoelde ik. En daar wilde ik nog dit over zeggen >>ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?
En wisten jullie al dat haar ringvinger langer is dan haar wijsvinger?

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ik was net op tijd om Brad uit te zwaaien. En hij gaf me zowaar een kus in het openbaar

Meld haar maar vast aan bij het genderteam danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat dat over het kleine appeltje dat totaal uitgeteld op mij ligt te slapen en af en toe even met haar minivingertjes in mijn shirt knijpt?
En wisten jullie al dat haar ringvinger langer is dan haar wijsvinger?

Ik heb dat ook hoor en ik draag best rozequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meld haar maar vast aan bij het genderteam danEn laat roze kleertjes ook maar achterwege
Oh ja, weet je al hoe je zo'n klein handje zonder geweld los kan pellen van wat ze dan ook vast heeft?

Met je vingertopje over de zijkant van haar hand strelen, van pink naar polsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ze is gelukkig nog niet sterk genoeg om zo stevig vast te grijpen. Kunnen dus nog ff oefenen.

I know, ik had het tot vorige week wat langer bovenop, maar dat was irritant en alles, dus ik hou het lekker kort. Misschien doe ik weer een echte mohawk van de zomer, net als vorig jaar. Nu kan het nogquote:

In Brussel zit een toffe groep transmensen. Maxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef wonderer het volgende:
Vraag me wel af of ik meteen uit de kast kom of niet, maar dat zie ik dan wel. Hopelijk zitten er een beetje leuke jongens/mannen tussen met wie ik wat gemeen heb. Ik zit ook in een groep met transguys maar met hen heb ik verder echt helemaal niks

Ja. En dat terwijl ik blond geboren benquote:

Voor jou is een transjongen natuurlijk wel het beste van beide wereldenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
In Brussel zit een toffe groep transmensen. Max, mijn favoriete trans op wie ik al tijden een klein oogje heb.

Ja, denk dat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou is een transjongen natuurlijk wel het beste van beide werelden

Identiteitscrisis hier:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm.
Jongens. Euh... Dames... Mijn ringvinger is echt aanzienlijk langer dan mijn wijsvinger.
Ik zweer het. Zeker anderhalve cm...

O ghi, nog niet zo bekeken, maar bij beide handen is ring langer, alleen rechts een stuk minder!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Identiteitscrisis hier:
- linkerhand: wijsvinger langer
- rechterhand: ringvinger langer

Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Identiteitscrisis hier:
- linkerhand: wijsvinger langer
- rechterhand: ringvinger langer

Wat zei je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:01 schreef wonderer het volgende:
Oh fuck
Dat was de eerste keer dat ik iemand hoorde zeggen (tegen mij!) "i'd like to have sex with you" in welke taal dan ook

Zeg maar "lesbisch geworden"?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?

Dude, that's not gonna happenquote:
dat soort dingen zegt Brad niet hoorquote:

quote:

Lezzer wel, die zegt allesquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Uhh... Ja, nou; lijkt me toch niet helemaal op mij van toepassingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm.. je bent als hetero geboren maar later toegetreden tot de lesbo-orde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |