Komen jullie de inbreker wegjagen dan?quote:
Ok, zal ik eens wat over inbrekers vertellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?
Als je michameinderts.nl bedoelt, ja, dat is mijn site.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
@wonderer: heb je site net bekeken. Is het jouw site, of link je voor iemand anders?
Ja, maar die komt wat brengen. Dieven nemen meestal wat meequote:
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef lezzer het volgende:
"je kunt je vinger in je gat breken" zegt mijn moeder altijd
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wilquote:Ik zit overigens op dit moment in de Volvo garage
Ik geloof dat ik het gezegde snap, ja. En de auto is voor een servicebeurt hoor, er is niks mis mee. Tire rotation, vervangen van de filters, vloeistoffen aftoppen en alles. Hij startte zelfs gewoon vanochtend en het was zo koud!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk is
[..]
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wil
Ja, 'k geloof dat ze welgeteld één homo karakter hebben, een helft van die tweeling. Naja, best wel goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Daar ben ik me ook wel bewust van, maar het is kutter als dat gebeurt als er niemand in de buurt is. Da's alles.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Nou, ik heb een tandartsafspraak en een afspraak met de endo, dus eerder douchen lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ja, dan bloed je dood denk ik
En dan horen wij elke keer niks van je, en dan gaan we je zoeken.
En dan horen wij dat je allang begraven bent.
En dan gaan je boeken ineens 6x zo snel over de toonbank.
Zo zal het gaan denk ik.
Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon een week zit te gamen en pizza te eten en over een dag of 6 denkt "ik zal eens douchen want Brad komt bijna thuis".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |