ga lekker ene broodje ei maken straks.... en vanavond uit eten... Op een pannenkoekenschipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef lezzer het volgende:
Pfff, ik heb honger
Maar, ik moet eerst boodschappen doen.
En daarvoor moet ik eerst douchen.
Wat een gedoe
ahhhhhhhhhhh das wel heul ernstig zielig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb ook honger. We gaan zo ergens lunchen met z'n tweetjes... voor de laatste keer.... morgen gaat ze weg om een jaar in frankrijk te studeren.
aaawwwww, ik vind het ook zielig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb ook honger. We gaan zo ergens lunchen met z'n tweetjes... voor de laatste keer.... morgen gaat ze weg om een jaar in frankrijk te studeren.
Ik dacht effe dat het een suggestie was. Maar dat is wat jij daadwerkelijk gaat doen begrijp ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Nizno het volgende:
ga lekker ene broodje ei maken straks.... en vanavond uit eten... Op een pannenkoekenschip
Ja ik ga echt uit eten op het pannenkoekenschip. Samen met een stel collega's lekker de boel op stelten zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht effe dat het een suggestie was. Maar dat is wat jij daadwerkelijk gaat doen begrijp ik?
Wel een goede tip van dat ei trouwens
Die bekijkt ze iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hechtingen Lezzer... Hechtingen...
Is je vrouw geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:13 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ze bestaat![]()
burgerservicenummer en al
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja een boot waarop je pannenkoeken kan etenquote:
Ik ken iemand die 3 jaar geleden aangifte ging doen van haar kind, haar achternaam gebaard door haar vrouw. Had een machtiging van haar vrouw bij zich, wilde het regelen, kon niet, zegt de ambtenaar: "ja dat kan dus niet he, het kind gaat ...(naam van barende moeder) heten".quote:
quote:
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?quote:
Ok, zal ik eens wat over inbrekers vertellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen jullie de inbreker wegjagen dan?
Als je michameinderts.nl bedoelt, ja, dat is mijn site.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
@wonderer: heb je site net bekeken. Is het jouw site, of link je voor iemand anders?
Ja, maar die komt wat brengen. Dieven nemen meestal wat meequote:
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef lezzer het volgende:
"je kunt je vinger in je gat breken" zegt mijn moeder altijd
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan kent jouw moeder mijn gat nog niet.
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wilquote:Ik zit overigens op dit moment in de Volvo garage
Ik geloof dat ik het gezegde snap, ja. En de auto is voor een servicebeurt hoor, er is niks mis mee. Tire rotation, vervangen van de filters, vloeistoffen aftoppen en alles. Hij startte zelfs gewoon vanochtend en het was zo koud!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn punt wel duidelijk is
[..]
Jouw auto zou al in z'n eentje verantwoordelijk kunnen zijn voor dat ik nooit een Volvo wil
Ja, 'k geloof dat ze welgeteld één homo karakter hebben, een helft van die tweeling. Naja, best wel goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Daar ben ik me ook wel bewust van, maar het is kutter als dat gebeurt als er niemand in de buurt is. Da's alles.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef lezzer het volgende:
Het betekent in ieder geval dat je overal wel wat kan overkomen. Ofwel, niet bij stil staan
Ik kijk 5 minuten in m'n hele leven naar Spangas en val midden in een soort van homo-demo op de Spangas school. Denk ik
Nou, ik heb een tandartsafspraak en een afspraak met de endo, dus eerder douchen lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ja, dan bloed je dood denk ik
En dan horen wij elke keer niks van je, en dan gaan we je zoeken.
En dan horen wij dat je allang begraven bent.
En dan gaan je boeken ineens 6x zo snel over de toonbank.
Zo zal het gaan denk ik.
Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon een week zit te gamen en pizza te eten en over een dag of 6 denkt "ik zal eens douchen want Brad komt bijna thuis".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |