quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen kinders. Kut geslapen omdat ze de hele nacht geluid maakte, maar kan haar vanuit bed zien, dat scheelt. Best hectisch...
 .
. 

Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, we willen info! Zit alles erop en eraan? Krijgen we nog foto's te zien?
En hoe gaat het met jou lichamelijk, kun je nog wel een beetje lopen met die hechtingen?
Hoe heb je de bevalling ervaren, ben je inderdaad de pijn vergeten toen je de kleine in je armen had of is dat gewoon een fabeltje?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!

quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.
Die pijn vergeten is denk ik gegeven aan een romantischer soort mensen. Heel eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte toen ik kind op borst kreeg OMGOMGOMG wat ben ik blij dat dat eruit is en ik niet meer hoef! Ik liep ook niet direct over van moederliefde, was vooral verbaasd over opeens een mensje dat ik blijkbaar had gemaakt en waar ik dan opeens iets mee moest.
Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindroep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 10-02-2011 20:10:19 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!

[..]
Ja nou alles doet het, ik kan inderdaad nog een beetje lopen (doet wel een bietje pijn, net als opstaan, gaan zitten, naar de wc gaan, omdraaien in bed enz. enz.) maar verder gaat het goed.
Die pijn vergeten is denk ik gegeven aan een romantischer soort mensen. Heel eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte toen ik kind op borst kreeg OMGOMGOMG wat ben ik blij dat dat eruit is en ik niet meer hoef! Ik liep ook niet direct over van moederliefde, was vooral verbaasd over opeens een mensje dat ik blijkbaar had gemaakt en waar ik dan opeens iets mee moest.
Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindRoept ook! Mail= qebbel@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of via pm, als dat kan?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli dames Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!

Kun jij het dan weer naar mij doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef wonderer het volgende:
Qebbel heeft mijn mailadres, die wil alles vast wel even forwarden

Is goed, doe ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Kun jij het dan weer naar mij doen?

quote:
 lurkalert!
 lurkalert! 

Net zoveel als andere partners, dus officieel 2 dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg je eigenlijk ook allebei zwangersschapverlof?
Lijkt me wel grappig, loopt je vriendin (of vrouw?) naar haar baas, "ja, ik ga morgen bevallen dus ik ben er een maandje niet"

Dacht ik al ja, lijkt me evengoed apart. Als je als manager oid een vrouw 2 dagen met zwangersschap verlof stuurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Net zoveel als andere partners, dus officieel 2 dagen.
En in Afrika moeten de vrouwen doorwerken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo weinig? Zweden krijgen in totaal een jaar.

In totaal een jaar doorbetaald, die ze onderling mogen verdelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Krijgen zowel de vrouw als partner daar een jaar?

Ja, weet ik, daarom wacht ik ook op de mail van qebbelquote:

Waarom zou dat bij een vrouwelijke partner anders zijn dan bij een mannelijke partnerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg je eigenlijk ook allebei zwangersschapverlof?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |