Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Dat niet ben meestal binnen 5 min klaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooohhhhhhhhhhhh boeeeeeeee... fucking..... hooooooooooooeeeeeee
Jij bent makkelijk te imponerenquote:
Het is hier dustbunnies 'r' usquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
Ik mag hopen van niet, daar ga ik 1 keer per maand/2 maand met de poetsdoek door onder dwang van mijn ma![]()
Jummiequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier dustbunnies 'r' us![]()
![]()
Van het stof onder mijn bed maak ik elk half jaar een nieuw hoofdkussen
Is ook handig, ik doe jaarlijks een nieuw dekbedquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is hier dustbunnies 'r' us![]()
![]()
Van het stof onder mijn bed maak ik elk half jaar een nieuw hoofdkussen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te imponerenBen je altijd zo makkelijk?
Douche zequote:
Dat wilde ik eerst typen... Maar even bewust veranderdquote:
doesj ze!quote:
Goed van jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst typen... Maar even bewust veranderd...
Whyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, voel je je ook al ziekjes?
Douchze meisquote:
Woah, vet handigquote:
Je hebt de LaPo gemist!quote:
jij welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, vet handigSymph, mag ik je auto lenen?
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
Is het nou nog steeds mistig bij je, OA?
Als ik daarvoor had gegaan dan had de pleuris weer eens uitgebrokenquote:
hier was het ook een beetje heiigquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
Ahh, zodoende.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik daarvoor had gegaan dan had de pleuris weer eens uitgebroken
Want jij woont ook in door Zeeland geannexeerd gebiedquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier was het ook een beetje heiig
Kom ik em vrijdag halen jaquote:
Whehehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Want jij woont ook in door Zeeland geannexeerd gebied?
Dammm, zonder te weten bij jou in badquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bad, en dan met laptop in bed liggen
* MPG knuffelt je warmquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ook
Ik heb het zooooooo koud
Pgr was hier zonet nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb PGR ook al een dag of 2 niet meer gezien
Laptop je in bad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker in badquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ahh, my badquote:
Die was toenstraks nog hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb PGR ook al een dag of 2 niet meer gezien
knufquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ook
Ik heb het zooooooo koud
Zeker nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
Au revoirquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen.. en dan met laptop in bedje dus tot straks
Douche zequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Douche ze mopquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Waarom aap jij mij naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die luisterde ik net!quote:
Die ken ik alquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
dit is een clipje dat je ff moet zien, dominoday maar dan anders
Die kettingreactie filmpjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Toevalligquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die luisterde ik net!
Nu plateau
Bis Later Toekquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga op huid aan![]()
En nou neemt MZ niet op
Tot later Toekquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga op huid aan![]()
En nou neemt MZ niet op
moet ik daar onder lijden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Toek
Misschien is ze aan het wowen
Gaafquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk hetquote:
En nu rust?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Solique het volgende:
Zo, die persoon kan weer blij wezen.
Pc werkt, alles geupdate en gelijk voorzien van alle software waarom gevraagd werd.
Op huid aan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga op huid aan![]()
En nou neemt MZ niet op
Sorry! Foon beneden ik boven en muziek aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga op huid aan![]()
En nou neemt MZ niet op
Yup, eerst koffie dan tijd om te gamen.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Op huid aan?
IS dat er ene voor Mart zijn tpoic?
Zo zien we het graagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Yup, eerst koffie dan tijd om te gamen.
Lekker muziekje ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GaafDoet me denken aan der lauf der dinge, dat is hetzelfde idee
Ja zeker tof muziekjequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker muziekje ook
Hoewel ik de andere uitvoering van ze leuker vind
quote:
Klinkt wel leukquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef MPG het volgende:
60
![]()
:
Sekscampers zorgden voor minder inbraken
Jaaaa fout hequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat vreselijk slecht eigenlijk, met van die pakjes
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Bierfles he, voor een of andere Fokker denkt dat ik het over hem heb
Dat nummer is tofquote:
Hey Beertjequote:
die had 3 jaar geleden de prijs voor de beste youtube upload gewonnen, ter wereld.quote:
oke tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die had 3 jaar geleden de prijs voor de beste youtube upload gewonnen, ter wereld.
Jaquote:
Meisjequote:
Ik dus niet, vrijdag ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, morgen de laatste werkdag van de week
Moe maar verder gaat het wel goed. Positief(voor zover het positief kan zijn) nieuws over mijn nicht gelukkig ze heeft geen uitzaaiingen naar haar longen dus mag ze weer geopereerd worden.quote:
Nou ja, dan ben je over de helftquote:
Morgen de 2e werkdag van de weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, morgen de laatste werkdag van de week
ik ben wat van jouw muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar wel een tof nummer
![]()
[..]
Meisje
En zaterdag. En zondag. En maandag. En dinsdag. Nouja, ELke dag dusquote:
Dat is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe maar verder gaat het wel goed. Positief(voor zover het positief kan zijn) nieuws over mijn nicht gelukkig ze heeft geen uitzaaiingen naar haar longen dus mag ze weer geopereerd worden.
Dat gelukkig welquote:
Jij werkt 7 dagen per weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En zaterdag. En zondag. En maandag. En dinsdag. Nouja, ELke dag dus.
Normaal de 4e, maar ik was gisteren en vandaag vrijquote:
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wat van jouw muziek aan het luisteren
Doe je goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef OA het volgende:
[..]
Normaal de 4e, maar ik was gisteren en vandaag vrij
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dagquote:
Oeh mooi he!?quote:
Jij werkt minimaal 112 uur per weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dag.
Jeej wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dag.
Meerdere dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij werkt minimaal 112 uur per weekWat doe je dan voor werk
Wat niet?quote:
Had je popart blue al gehoordquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat niet?
[..]
Had je popart blue al gehoord
Hmmmmmzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Meerdere dingen![]()
Zowel betaald als vrijwillig...
Alleen FOK! is al ruim 1,5 x fulltime...
ik wil geen trap tussen mijn ballenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer naar luisteren en dan kan dat best wel![]()
Ik heb het ook niet over de toon hoogte, gewoon de tekstquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen trap tussen mijn ballen
Ja, maar eigenlijk moet jij ook wat rustiger aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Meerdere dingen![]()
Zowel betaald als vrijwillig...
Alleen FOK! is al ruim 1,5 x fulltime...
We doen em wel als duetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas
en hoe krijg ik het voor elkaar, de drum in winamp en youtube lopen exact synchroon
Gezelligquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer voor 20 minuutjes ofzo
pop art staat nu aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk moet jij ook wat rustiger aan doen
[..]
We doen em wel als duet
WB C_Aquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker nastomen van het badquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeft ok niet.... Gewoon, onder narcose, hakkietakkiewegmetzakkie...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen trap tussen mijn ballen
Volgens mij ga je dan niet meteen hoger pratenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft ok niet.... Gewoon, onder narcose, hakkietakkiewegmetzakkie...
ik heb toch meer met bassenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga ook op tijd slapen, ik denk dat ik oververmoeid ben, keelpijn enzo
Dat hebben mijn ouders bij Sam laten doen vandaag!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi he, die tekstquote:
poor Samquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders bij Sam laten doen vandaag!
symquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders bij Sam laten doen vandaag!
Hoe danquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk moet jij ook wat rustiger aan doen
Dat was wel heel kortquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel hier kijken![]()
en nou weer verder werken
marijkequote:
stuartquote:
te drukquote:
Hey GFquote:
Zo te lezen is het dus echt nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hilde mag in maart/april van mij...
Nou gewoon, door keuzes te makenquote:
Nou, laat de centen maar binnenrollen dusquote:
Arme hilde...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
[..]
Zo te lezen is het dus echt nodig
Hij werd iets te krols en wildquote:
Tegen die tijd mag Kitty geloof ik ook. Mijn ouders vinden 2 katten wel genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huis
Als jij het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huis
Dat kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, door keuzes te maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik de autocorrectie te snel af te zijn vanmiddag, werd ik alsnog gePWN'd.
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
Mja, pas op dat je lichaam niet de keuze voor je maakt en je straks met een burn-out thuis zit.quote:
en mag ik dit uit ervaring onderschrijven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, pas op dat je lichaam niet de keuze voor je maakt en je straks met een burn-out thuis zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentDe boeken van Saskia en JeroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die autocorrectie denkt ook:"Vullen dat topic!".
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo maak je weer eens wat mee
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welkom in mijn wondere wereld
Oooohquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh kut heb ik zijn naam weer voluit geschreven?
Het is Sacha en Jeroen overigens
ik ben wel tweelingquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wij zijn geen tweeling
Ik ben een stier en hij is een boogschutter
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welkom in mijn wondere wereld
Allemaal detailquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig maagdquote:
Woohooquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik als kind allemaal gelezen
Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en mag ik dit uit ervaring onderschrijven?
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nee, mijn boekje klopte dan dus gewoon niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh sorry werd ik te persoonlijk?
Maar dat hoort een beetje bij het leven lieverdquote:
oh jeej verwarringquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mijn boekje klopte dan dus gewoon niet meer
ik ben er vorig jaar twee maanden uitgeweest...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepen.
Ik mocht twee weken maximaal halve dagen werken nog, en de andere halve dagen moest ik maar buiten gaan wandelen en ontspannen... dat heeft wel geholpen toen. Even de buitenlucht in, weg van al je activiteiten helpt enorm.
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentDat klinkt echt zooooooo als iets wat mij zou kunnen overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Nouja, met iets anders dan een oorbel, maar toch...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als mijn wereld
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vind het ook zo heerlijk en dan vooral na het werk, niet alleen dat je dan het vuil weg spoelt maar ook de rest van wat op het werk gebeurt isquote:
Hmmmzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepen.
Ik mocht twee weken maximaal halve dagen werken nog, en de andere halve dagen moest ik maar buiten gaan wandelen en ontspannen... dat heeft wel geholpen toen. Even de buitenlucht in, weg van al je activiteiten helpt enorm.
moesten we zingen bij muziek, ken de tekst nu uit m'n kopquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het ook zo heerlijk en dan vooral na het werk, niet alleen dat je dan het vuil weg spoelt maar ook de rest van wat op het werk gebeurt is
quote:
Mooi nummer vind ikzelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moesten we zingen bij muziek, ken de tekst nu uit m'n kop
Jijquote:
Jijquote:
Slaap zacht!quote:
Oh, dat had ik dan weer niet...meneer taart kwam twee keer binnen en ik kon Thijs een liedje horen zingen terwijl hij toch echt moet slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ooken gewoon even helemaal alleen op de wereld zonder gezeur van andere
En jij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn tieten in jouw rug![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffenquote:
Dat is wel jammer hoewel Thijs horen zingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan weer niet...meneer taart kwam twee keer binnen en ik kon Thijs een liedje horen zingen terwijl hij toch echt moet slapen
Zal KG een groot genoeg bed hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffen
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
ik zat aan de verkeerde kant van de kamer
Dat weet ik zo nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal KG een groot genoeg bed hebben?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffen
Dan ben je de grens wel over jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er vorig jaar twee maanden uitgeweest...
Ik viel gewoon al in slaap als ik op de bank zat, ieder moment van de dag
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz...
Hmmzzz.....
Het is dat ik niet naar de huisarts ga, voordat iemand anders al 112 belt omdat ik half de pijp uit ga![]()
....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
ELOquote:
Waar denk je dat die 200+ posts in KSC vandaan komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal KG een groot genoeg bed hebben?
Klopt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet meequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om met zijn allen in te kunnen liggen
Mag ik met je meedoen niet meedoen?quote:
ca. 12 personen...quote:
Ja hoiquote:
Hallon.quote:
Bosquote:
Bosquote:
Chriet Titulaerquote:
Chrietquote:
Oh noes, als ik niet betaal, mag ik niet meer in Google staanquote:This letter is to inform you that it's time to send in your search engine registration for [domeinnaam].
Failure to complete your search engine registration by Feb 24, 2011 may result in the cancellation of this offer (making it difficult for your customers to locate you using search engines on the web).
Your registration includes search engine submission for [domeinnaam] for 1 year. You are under no obligation to pay the amount stated above unless you accept this offer by Feb 24, 2011. This notice is not an invoice. It is a courtesy reminder to register [domeinnaam] for search engine listing so that your customers can locate you on the web.
Ik hou ook van haar muziekquote:
Jij komt uit Blerick?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Chriet Titulaer!
Beroemde plaatsgenoot van me...
Amyquote:
Ik houd ook van haar muziek hoorquote:
Nog aan het nagenieten van gister?quote:
Ik ben daar geboren ja.quote:
Chriet Titulaer!quote:
Daar is toch ook niks mis mee?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, is niet erg hoor, dat kan gebeuren
Eindelijkquote:
Ja, wel bijna de hele dag nog op bed gelegen, maar dat hoort er misschien wel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog aan het nagenieten van gister?
Hier alles okee hoor
nu al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |