Dat nummer is tofquote:
Hey Beertjequote:
die had 3 jaar geleden de prijs voor de beste youtube upload gewonnen, ter wereld.quote:
oke tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die had 3 jaar geleden de prijs voor de beste youtube upload gewonnen, ter wereld.
Jaquote:
Meisjequote:
Ik dus niet, vrijdag ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, morgen de laatste werkdag van de week
Moe maar verder gaat het wel goed. Positief(voor zover het positief kan zijn) nieuws over mijn nicht gelukkig ze heeft geen uitzaaiingen naar haar longen dus mag ze weer geopereerd worden.quote:
Nou ja, dan ben je over de helftquote:
Morgen de 2e werkdag van de weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
Zo, morgen de laatste werkdag van de week
ik ben wat van jouw muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar wel een tof nummer
![]()
[..]
Meisje
En zaterdag. En zondag. En maandag. En dinsdag. Nouja, ELke dag dusquote:
Dat is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe maar verder gaat het wel goed. Positief(voor zover het positief kan zijn) nieuws over mijn nicht gelukkig ze heeft geen uitzaaiingen naar haar longen dus mag ze weer geopereerd worden.
Dat gelukkig welquote:
Jij werkt 7 dagen per weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En zaterdag. En zondag. En maandag. En dinsdag. Nouja, ELke dag dus.
Normaal de 4e, maar ik was gisteren en vandaag vrijquote:
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wat van jouw muziek aan het luisteren
Doe je goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef OA het volgende:
[..]
Normaal de 4e, maar ik was gisteren en vandaag vrij
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dagquote:
Oeh mooi he!?quote:
Jij werkt minimaal 112 uur per weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dag.
Jeej wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, 7 dagen per week en meer dan 16 uur per dag.
Meerdere dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij werkt minimaal 112 uur per weekWat doe je dan voor werk
Wat niet?quote:
Had je popart blue al gehoordquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat niet?
[..]
Had je popart blue al gehoord
Hmmmmmzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Meerdere dingen![]()
Zowel betaald als vrijwillig...
Alleen FOK! is al ruim 1,5 x fulltime...
ik wil geen trap tussen mijn ballenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer naar luisteren en dan kan dat best wel![]()
Ik heb het ook niet over de toon hoogte, gewoon de tekstquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen trap tussen mijn ballen
Ja, maar eigenlijk moet jij ook wat rustiger aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Meerdere dingen![]()
Zowel betaald als vrijwillig...
Alleen FOK! is al ruim 1,5 x fulltime...
We doen em wel als duetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas
en hoe krijg ik het voor elkaar, de drum in winamp en youtube lopen exact synchroon
Gezelligquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer voor 20 minuutjes ofzo
pop art staat nu aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk moet jij ook wat rustiger aan doen
[..]
We doen em wel als duet
WB C_Aquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker nastomen van het badquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeft ok niet.... Gewoon, onder narcose, hakkietakkiewegmetzakkie...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen trap tussen mijn ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |