quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
ELOquote:
Waar denk je dat die 200+ posts in KSC vandaan komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal KG een groot genoeg bed hebben?
Klopt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffen
Ik doe niet meequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om met zijn allen in te kunnen liggen
Mag ik met je meedoen niet meedoen?quote:
ca. 12 personen...quote:
Ja hoiquote:
Hallon.quote:
Bosquote:
Bosquote:
Chriet Titulaerquote:
Chrietquote:
Oh noes, als ik niet betaal, mag ik niet meer in Google staanquote:This letter is to inform you that it's time to send in your search engine registration for [domeinnaam].
Failure to complete your search engine registration by Feb 24, 2011 may result in the cancellation of this offer (making it difficult for your customers to locate you using search engines on the web).
Your registration includes search engine submission for [domeinnaam] for 1 year. You are under no obligation to pay the amount stated above unless you accept this offer by Feb 24, 2011. This notice is not an invoice. It is a courtesy reminder to register [domeinnaam] for search engine listing so that your customers can locate you on the web.
Ik hou ook van haar muziekquote:
Jij komt uit Blerick?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Chriet Titulaer!
Beroemde plaatsgenoot van me...
Amyquote:
Ik houd ook van haar muziek hoorquote:
Nog aan het nagenieten van gister?quote:
Ik ben daar geboren ja.quote:
Chriet Titulaer!quote:
Daar is toch ook niks mis mee?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, is niet erg hoor, dat kan gebeuren
Eindelijkquote:
Ja, wel bijna de hele dag nog op bed gelegen, maar dat hoort er misschien wel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog aan het nagenieten van gister?
Hier alles okee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |