quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
ELOquote:
Waar denk je dat die 200+ posts in KSC vandaan komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je de grens wel over ja.
Eind vorig jaar merkte ik ook dat ik weer wat vermoeider werd in een periode dat het op werk ontzettend druk was, en ik door de bomen nog amper het bos kon zien. Toen heb ik zelf even op de rem getrapt. Prioriteiten stellen, wat lange weekenden nemen, etc. Ik herkende de klachten alweer.
[..]
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boek.
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal KG een groot genoeg bed hebben?
Klopt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffen
Ik doe niet meequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om met zijn allen in te kunnen liggen
Mag ik met je meedoen niet meedoen?quote:
ca. 12 personen...quote:
Ja hoiquote:
Hallon.quote:
Bosquote:
Bosquote:
Chriet Titulaerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |