Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en mag ik dit uit ervaring onderschrijven?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nee, mijn boekje klopte dan dus gewoon niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh sorry werd ik te persoonlijk?
Maar dat hoort een beetje bij het leven lieverdquote:
oh jeej verwarringquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mijn boekje klopte dan dus gewoon niet meer
ik ben er vorig jaar twee maanden uitgeweest...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepen.
Ik mocht twee weken maximaal halve dagen werken nog, en de andere halve dagen moest ik maar buiten gaan wandelen en ontspannen... dat heeft wel geholpen toen. Even de buitenlucht in, weg van al je activiteiten helpt enorm.
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentDat klinkt echt zooooooo als iets wat mij zou kunnen overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Nouja, met iets anders dan een oorbel, maar toch...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als mijn wereld
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vind het ook zo heerlijk en dan vooral na het werk, niet alleen dat je dan het vuil weg spoelt maar ook de rest van wat op het werk gebeurt isquote:
Hmmmzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment ook maar door en door in een vooral emotioneel zeer zware periode. Toen ik wat lichte angstaanvallen kreeg, en mijn keel regelmatig werd dichtgeknepen, heeft de huisarts even op de noodrem getrapt. Ik was mezelf al aardig voorbijgehold en het was niet ondenkbaar dat ik helemaal was ingestort als de huisarts niet had ingegrepen.
Ik mocht twee weken maximaal halve dagen werken nog, en de andere halve dagen moest ik maar buiten gaan wandelen en ontspannen... dat heeft wel geholpen toen. Even de buitenlucht in, weg van al je activiteiten helpt enorm.
moesten we zingen bij muziek, ken de tekst nu uit m'n kopquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het ook zo heerlijk en dan vooral na het werk, niet alleen dat je dan het vuil weg spoelt maar ook de rest van wat op het werk gebeurt is
quote:
Mooi nummer vind ikzelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moesten we zingen bij muziek, ken de tekst nu uit m'n kop
Jijquote:
Jijquote:
Slaap zacht!quote:
Oh, dat had ik dan weer niet...meneer taart kwam twee keer binnen en ik kon Thijs een liedje horen zingen terwijl hij toch echt moet slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ooken gewoon even helemaal alleen op de wereld zonder gezeur van andere
En jij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn tieten in jouw rug![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffenquote:
Dat is wel jammer hoewel Thijs horen zingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan weer niet...meneer taart kwam twee keer binnen en ik kon Thijs een liedje horen zingen terwijl hij toch echt moet slapen
Zal KG een groot genoeg bed hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, we zijn gewoon allemaal enorm lekker en mooi en niet te overtreffen
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
ik zat aan de verkeerde kant van de kamer
Dat weet ik zo nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal KG een groot genoeg bed hebben?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel gemakkelijk te overtreffen
Dan ben je de grens wel over jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er vorig jaar twee maanden uitgeweest...
Ik viel gewoon al in slaap als ik op de bank zat, ieder moment van de dag
Tja, ook zonder de huisarts kun je een stap terugdoen natuurlijk. Even een wat lager tempo, kijken wat op dit moment echt belangrijk is en daar prioriteit aan geven. En regelmatig even weggaan bij je bezigheden en ontspanning zoeken, even een rondje lopen of fietsen of zo, of gewoon op de bank zitten met een boekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz...
Hmmzzz.....
Het is dat ik niet naar de huisarts ga, voordat iemand anders al 112 belt omdat ik half de pijp uit ga![]()
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |