Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
[..]
Zo te lezen is het dus echt nodig
Hij werd iets te krols en wildquote:
Tegen die tijd mag Kitty geloof ik ook. Mijn ouders vinden 2 katten wel genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hilde mag in maart/april van mij...
Nee echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huis
Als jij het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, je wilt echt geen krolse kat in huis
Dat kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, door keuzes te maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik de autocorrectie te snel af te zijn vanmiddag, werd ik alsnog gePWN'd.
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole
Mja, pas op dat je lichaam niet de keuze voor je maakt en je straks met een burn-out thuis zit.quote:
en mag ik dit uit ervaring onderschrijven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, pas op dat je lichaam niet de keuze voor je maakt en je straks met een burn-out thuis zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentDe boeken van Saskia en JeroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die autocorrectie denkt ook:"Vullen dat topic!".
Vanuit bed
duurde wat langer want ik had weer een stunt-van-de-eeuw momentLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo maak je weer eens wat mee
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welkom in mijn wondere wereld
Oooohquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh kut heb ik zijn naam weer voluit geschreven?
Het is Sacha en Jeroen overigens
ik ben wel tweelingquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wij zijn geen tweeling
Ik ben een stier en hij is een boogschutter
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welkom in mijn wondere wereld
Allemaal detailquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig maagdquote:
Woohooquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik als kind allemaal gelezen
Forum Opties | |