Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.quote:
Een winterjasquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Toch is het fijn.quote:
True truequote:
Prima te doen bij de Vooruitgang dus..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Daar heb ik veel gepoold.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
Darters zijn ook allemaal criminele kampertsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:
Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
In het chinees?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?
Nee, in het Mandarijnquote:
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
Is ook chinees.quote:
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230
wanneer kan je beginnen?
Ja maar dat spreek ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook chinees.Net als Kantonees.
Ach, kan je toch wel ff tussendoor doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.
Dag SM meesteresquote:
corset is van gips, niet van leer.quote:
DAT DUSquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Darters zijn ook allemaal criminele kamperts
details, detailsquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
corset is van gips, niet van leer.
Helmonders ookquote:
Zoetermeerse kampersquote:
Surinaamse kamperts...te lam om hun voortent op te zettenquote:
moet ik voor je koken of niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Honger!! Ga dadelijk wel ff broodje pakken in utrecht ofzo.
Zouden ze daar broodjes hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Honger!! Ga dadelijk wel ff broodje pakken in utrecht ofzo.
ik ook, moet eerst nog boodschappen doen helaasquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens ook echt veel honger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens ook echt veel honger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook, moet eerst nog boodschappen doen helaas
ja...bedankt namens de dieetclub hequote:
Jep! Ben al onderweg naar huis trouwensquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik voor je koken of niet?
Kan lasagne niet dieet? Rode saus met bladen en groente is toch niet zo slecht? Kun je zelfs nog een beetje mager rundergehakt erdoor doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja...bedankt namens de dieetclub he
Artic en groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan lasagne niet dieet? Rode saus met bladen en groente is toch niet zo slecht? Kun je zelfs nog een beetje mager rundergehakt erdoor doen
ik laat je ff in die waanquote:
zet je telefoon eens uit en aan, helpt vaak na een updatequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Inu het volgende:
Kan je ook downgraden met android? Met die nieuwe versie is mn telefoon zo sloom :s alles lagged..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
eet je tegenwoordig veggies Artic?
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Inu het volgende:
Ziet er lastig uit
Mijn claxon is al weken kapot, maar heb vorige week de weerstand vervangen (ja, nadat J. me aan heeft gewezen waar het zat) maar dat is het dus niet... en nu weet ik niet meer waar te kijken
Daar ben je te laat mee en aan de roest te zien mag er wel meer gelast wordenquote:
Koop een handboek voor jouw auto bij een auto onderdelen zaak dinges? Daar is meestal wel wat in te vinden, al is het maar het elektrische schema wat heel handig kan zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Inu het volgende:
Ziet er lastig uit
Mijn claxon is al weken kapot, maar heb vorige week de weerstand vervangen (ja, nadat J. me aan heeft gewezen waar het zat) maar dat is het dus niet... en nu weet ik niet meer waar te kijken
Welke draadjes?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.
Oh, die heeft Google al voor me gevonden, maar dan weet ik nog steeds niet waar het allemaal zitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koop een handboek voor jouw auto bij een auto onderdelen zaak dinges? Daar is meestal wel wat in te vinden, al is het maar het elektrische schema wat heel handig kan zijn
Die hele hoek gaat eruit en wordt vervangen, dus alle roest (op die plek danquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.
dude! (v)quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Welke draadjes?Er staat ook niks in het boekje...
neej...daar kun je zo bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef Inu het volgende:
Ja, dan moet mn auto uit elkaar!
Ik wacht wel tot hij een nieuwe APK moet in mei
je kunt ook even heel de kabel vervangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef Inu het volgende:
Ik kan wel nog deze relais (nmr. 2) vervangen volgens een forum:
[ afbeelding ]
Dat zou iets moeten doen ofzoEn die nmr. 17 heb ik dus al vervangen
[ afbeelding ]
Ja, maar hier kan ik zo bij, zit achter een deurtje naast het stuurquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt ook even heel de kabel vervangenmaar ik zou eerst eens kijken of dat ronde toeterdingetje achter de grill nog wel leeft.
je moet uitsluiten, niet klakkeloos dingen gaan vervangselen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar hier kan ik zo bij, zit achter een deurtje naast het stuur
ik zal wel ff zeggen wat ze moet doen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
neej...daar kun je zo bij
wacht even tot een autofiel als artic dit beaamt..
je weet dat de motorkap open kan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar achter de grill kan ik toch niet zo bijhij
Maar kan je er dan gewoon bij? Op dat plaatje zit ie best ver naar onderen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet dat de motorkap open kan?
download ff een werkplaatsmanual voor je auto, daar staat het allemaal in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar kan je er dan gewoon bij? Op dat plaatje zit ie best ver naar onderen...
dat was een voorbeeld, was niet eens een fiat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Op Fiat fora staat dat ie slecht te bereiken isquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat was een voorbeeld, was niet eens een fiat!
zit meestal bij dat vierkante ding met ribbeltjes wat heel heet is en waar een waaier tegenaan zit
why doe aai traai....
* Inu gaat zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
download ff een werkplaatsmanual voor je auto, daar staat het allemaal in.
1 koop nieuwequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Op Fiat fora staat dat ie slecht te bereiken is
[..]
* Inu gaat zoeken
quote:Titel: Vraagbaak Fiat Seicento : een handleiding voor onderhoud en reparatie van alle typen: met 0.9 of 1.1 L-benzinemotor met handgeschakelde vijfversnellingsbak : 1998-2000 / red.: P.H. Olving
Medewerker: P.H. Olving
Jaar: cop. 2000
Uitgever: Utrecht [etc.] : Kosmos-Z&K
Annotatie: Rugtitel: Fiat Seicento. - Op omslag: Benzine- en dieselmodellen 1998-2000, met alle afstelgegevens
Omvang: IV, 204 p. : ill. ; 25 cm
ISBN: 90-215-9922-8
Trefwoord Depot: autotechniek
Aanvraagnummer: 4153865 DEPOTEXEMPLAAR
Aanvraaginfo: ter inzage
beschikbaar
Aanvraag
verzamelt is nieuwe spelling?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
Werken in een bieb die alle uitgaven uit Nederland verzamelt is best handig
[..]
quote:
you just came to say hello!quote:
heb ik vanmorgen het licht uitgedaan thuis?quote:
Kan ik niet zien vanuit hier...w-quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb ik vanmorgen het licht uitgedaan thuis?
loop er ff heen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan ik niet zien vanuit hier...w-
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?quote:
Jij hebt gelijk. FUFR faalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?
ik weet niet, ik kom zelden in de bieb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?
verrajerdt! ik zaaide twijfel en verderfquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. FUFR faalt.
Right!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
verrajerdt! ik zaaide twijfel en verderf
Dat moet zoei zijn hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
achteraf lullenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lekkere spellingscheck.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef FUFR het volgende:
stomme topicbewoners
ik heb gewoon de spellingcheck in de browser aanstaan hoor
* duimen tegen slapen en vingers wappert tijdens tong uitsteken
fixedquote:
weisneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
weisneus
huh huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
spellingscheck controleert geen grammatica he...met je buikquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef FUFR het volgende:
stomme topicbewoners
ik heb gewoon de spellingcheck in de browser aanstaan hoor
* duimen tegen slapen en vingers wappert tijdens tong uitsteken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spellingscheck controleert geen grammatica he...met je buik
Maak een luikje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ingeslagen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Inu het volgende:
Mmm, de Australian heeft brokken chocoladeletter voor 50 cent
goed zo!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Inu het volgende:
[..]
ik heb me ingehoudentis al slecht genoeg dat er een australian zit op mn werk
Beetje stijve spieren omdat ik met mijn halve gewicht op de rem stond tijdens de impact, verder had niemand wat.quote:
insert lullige opmerking alsof het r8 was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Kudt, net op de a2 bij boxtel achterop iemand anders geknald
De twee auto's voor mij knalden op elkaar en ik trapte wel de koppeling in maar vertraagde niet
oefenen?quote:
omg, SQquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Br: Dè ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Br: We witten ut nie!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Br: Wè?
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Br: Zu dè?
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Br: Des sunt!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Br: Wè zeddu nou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Br: Daor wik niks van!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Br: Tis wè!
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Br: Wè schuift dè?
NL: Ik denk, dat het heel verstandig is om onze samenwerking te
beëindigen!
Br: Houdoe eej!
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan; kunt u dat herhalen?
Br: Welluk?
NL: Weet u dat toevalligerwijs wel?
Br: Witte Gijt?
NL: Zou u dat niet meer willen herhalen?
Br: Bakkes!!!
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Br: Pils, en veul!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen!
Br: Drie k’raaien!
NL: Ik zou u willen verzoeken, dit pand te verlaten!
Br: Maok da ge weg komt!
ik betaal gewoon bijtelling.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:24 schreef FUFR het volgende:
Ook de belastingdienst let op je, Artic
http://www.nu.nl/economie(...)scherp-in-gaten.html
SQ heeft net haar 14k4 modem geïnstalleerd en komt voor het eerst op internet, ff inbellen via zonnetquote:
schijnbaar moet je eerst alle oude meuk ophalenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ heeft net haar 14k4 modem geïnstalleerd en komt voor het eerst op internet, ff inbellen via zonnet
ik doelde meer op de aanrijdingquote:
nu al op kantoor?quote:
Nee, net uit mijn bed.quote:
ik zou dat ook moeten doen, maar eerst meer koffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, net uit mijn bed.Zo maar ff douchen en dan wat nuttigs gaan doen.
nee zo werkt dat niet Inu. wij willen pics.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren mn nieuwe favo jurk gekochtEen wikkeljurk van rood-blauw-witte ruit
Staat niet in hun webshop en ben te lui om zelf pic te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet Inu. wij willen pics.en een uitleg wat een wikkeljurk is, een soort sarong?
Dat kan J. vast vanavond even doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat niet in hun webshop en ben te lui om zelf pic te maken
Idd soort sarong, maar dan met bovenkant
Neh...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat kan J. vast vanavond even doen
Edit: wat een leuke jurk!
/vrouwmodus
Ja, in mijn schouders, heel vreemd.quote:
niet vreemd, je hebt je schrap gezet en je spieren hebben dit opgevangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, in mijn schouders, heel vreemd.
Gewoon 2 uur kwijt aan aangifte doen, nieuwe kentekenplaten laten maken, monteren...pffff hoe veel tijd kan je verprutsen aan iets wat binnen een seconde gebeurd.
Hoe is het met onze robot?
Frustrerend...heb je pijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt!
hier gaat het z'n gangetje zonder al te veel vooruitgang!
Niet overdrijven, ik ben niet ziek en zieligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet vreemd, je hebt je schrap gezet en je spieren hebben dit opgevangen.
Beterschap enzo.
Gaar zijn, sporten, spullen kopen, slapen, kroegquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt!
hier gaat het z'n gangetje zonder al te veel vooruitgang!
ok, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ben niet ziek en zielig
Nee, doe niet zo vrouwelijk!quote:
welke vrouw?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:
Praat er trouwens weleens iemand nog met die andere vrouw?
Nee, wat ik begrepen heb komt ie wel es bij SQ en BB, verder al een tijd niet gesproken.quote:
doe niet oz flauw, show us je feminin sidequote:
Nee gekkie, kreeg m net binnen als instructable.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef -moppie- het volgende:
Krijgt J een korset van je voor valentijnsdag?
reload of je addblocker uitzettenquote:
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:
oh en lerarenkookavond was gisteren.
Juf Stefanie, Juf Joyce (voor de mannen hier, allebei zeer) en meneer Ruud (sams leraar en voor de minder mannelijke mannen hier ook erg
) hebben voor ons een mexicaanse ovenschotel gemaakt, compleet met salade, ijs, tonic en wijn. En voor Sam: frietjes met spruitjes. Was erg leuk gedaan. Hele leuke mensen ook..volgend jaar bieden we weer
Wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, wat ik begrepen heb komt ie wel es bij SQ en BB, verder al een tijd niet gesproken.
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie?
R8al bedoelen jullie?
Al tijden niet gezien.
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen mag
staan op cam thuis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef bleiblei het volgende:
Enne, foto's fuf. Niet lullen over knappe leraressen zonder bewijs.
Oordelen willen wij.
En Moppie over de voor niet zo mannelijke mannen aantrekkelijke leraar van Sam.
Ah soquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.
"ik lust geen mexicaanse ovenschotel"
Klinkt als een goed weekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaar zijn, sporten, spullen kopen, slapen, kroeg
In willekeurige volgorde.
heeft ze het wel geproefd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.
"ik lust geen mexicaanse ovenschotel"
Trouwens, rare combinatie.. friet met spruitjes..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen mag
Hmmm lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dag, vanmorgen meteen afgeblaft worden zonder goede reden, vervolgens de hele ochtend in de slappe lach met zijn allen, met de hele afdeling gaan shoppen en daarna naar de Mac
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm lekker!
Wat heb je gegeten bij de Mac?
ook lekker, maar heel soms is maccen gewoon hemelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 2 italiaanse bollen met osseworst, beetje majo en sla op. Beats the mac big time.
Oeeee lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!
En dan vanavond zeker nog warm etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!
en wat dan nog?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan vanavond zeker nog warm eten
Mac is sowieso slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan vanavond zeker nog warm eten
ik mac echt een keer in de drie maanden. Maar vind het strelend dat jullie je zo om me bekommerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mac is sowieso slecht.Ze kan nu beter vanavond gewoon een gezonde maaltijd met groenten eten dan een boterham. Krijg je helemaal geen groenten binnen. En zo lang je dit niet regelmatig doet is er niet zoveel aan de hand.
broodje briequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja. Een broodje brie is net zo vet hoor, alleen niet warm
Tegenover mij hoef je je niet te verdedigen. Ik weet dat je geen macadict bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mac echt een keer in de drie maanden. Maar vind het strelend dat jullie je zo om me bekommeren
geluksigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tegenover mij hoef je je niet te verdedigen. Ik weet dat je geen macadict bent.
Laat maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja. Een broodje brie is net zo vet hoor, alleen niet warm
Dat zeg ik toch ook nergens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ik ben ech geen compulsieve maccer![]()
Neuh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
als ik me nou in een hoekje van de archiefkast oprol en een afterdinnerdutje ga doen, zouden ze het dan merken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neuh!
Zolang ze hem maar niet afsluiten.. dadelijk zit je er heel het weekend!
ja en het was lekkerquote:
I will eatz them by 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar de BK trouwens, but I is strong, I will not eatz the burger
kinderen he. eerst roepen dan proeven.quote:
zo zijn zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
kinderen he. eerst roepen dan proeven.
ook dat laat ze staan..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo zijn ze
ik vond koe loe joek altijd keilekker... toen zei mijn vader voor de gein eens dat het koeie-ogen waren, toen hoefde ik ze niet meer
ik heb laatst een pizzategel gekocht. ok, eigenlijk kun je iedere tegel gebruiken maar deze was rond en van Jamie Olivierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Inu het volgende:
Net bij de Hanos geweest.... ik wilde allesEcht zoveel lekkerde dingen en leuke bakspulletjes en servies
rustig aan gedaan, lag om 2 uur al in bed.quote:
Dat is pas volgend jaar als ik 30 wordquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
* verplaatst foto van moppie naar het plakbord middle-aged women
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
rustig aan gedaan, lag om 2 uur al in bed.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is pas volgend jaar als ik 30 word
ja klopt, mijn puppie wordt in april 28quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Whehe maar BB is toch een broekie?
Dan hoef je ook nog nergens over na te denken gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, mijn puppie wordt in april 28
wat een oud lijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De mijne gaat in juni 35 worden!
Denken doet pijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan hoef je ook nog nergens over na te denken gelukkig
DIE GODVERLATEN KLOTESHOWS ZOALD ZINGERS OP HET IJS ENZOquote:
met bukken?quote:
wil je een goeie kapsalon of een goedkope kapsalon?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Dale. het volgende:
Wie weet een goeie kapsalon in eindhoven?
Huisgenoot wees net op Arena kappers, http://goo.gl/maps/w7z2,.... maar... die prijzen o.O 30 euro voor beetje knippen enzo... wtf
http://www.arenakappers.nl/over-arena/prijzen/
Pfff ga weg! Bij me ouderlijk huis zat er ook een kapsalon in het dorp waarvan de kapper aan wedstrijden mee deed en diverse prijzen had gewonnen, hij kon dus zeer goed kon knippen en dat was 20 euro.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je een goeie kapsalon of een goedkope kapsalon?
Ik ken nog wel een goeie kapsalon, maar daar betaal je 30 euro voor een beetje knippen enzo
Ga dan naar dat dorp als het daar maar 20 euro isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Dale. het volgende:
[..]
Pfff ga weg! Bij me ouderlijk huis zat er ook een kapsalon in het dorp waarvan de kapper aan wedstrijden mee deed en diverse prijzen had gewonnen, hij kon dus zeer goed kon knippen en dat was 20 euro.
Maar jij gaat daar dus ook heen? Beter noem je een alternatief
Gast ik heb 2 jaar in Dusseldorf gewoond ook daar was het 20 euro. Maak me niets wijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga dan naar dat dorp als het daar maar 20 euro is.
Wel een geinige conclusie, hij doet met wedstrijden mee en heeft diverse prijzen gewonnen DUS hij kan zeer goed knippen.
De goeie kappers in Eindhoven waar ik ervaring mee heb zitten allemaal rond de 30 euro voor een wassen en knippen beurt. Een kapper waar ik vroeger heen ging was idd. een stuk goedkoper, maar dat was dan ook aan haar oeuvre te zien.
Maareh, welkom in de grote stad, zo gaat dat hier.
Gast, ga dan naar Dusseldorfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gast ik heb 2 jaar in Dusseldorf gewoond ook daar was het 20 euro. Maak me niets wijsen je conclusie is ook fout -- Ik som enkel 2 punten op dat ik zeer tevreden was + dat hij prijzen won.
adresse? Ik heb ze zelf namelijk nog niet gevondenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik word keihappy van mijn kapper en die kost geen drol! Is dus klinklare onzin dat een kapper voor het knippen zeker 30 euro moet vragen wil je happy naar buiten kunnen gaan
Jij woont niet in centrum Eindhovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik word keihappy van mijn kapper en die kost geen drol! Is dus klinklare onzin dat een kapper voor het knippen zeker 30 euro moet vragen wil je happy naar buiten kunnen gaan
Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik had wel ee goedkopere gevonden. Leuke meiden, maar ze knipten me een pittig kort kapsel
Thanks hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb meerdere salons geprobeerd en de goeie zaken zijn minimaal 30 euro. Ik heb dus geen goedkoper alternatief voor je
adres?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gast, ga dan naar Dusseldorf.
Als je 20 euro uit wil geven zijn er tal van mogelijkheden in Eindhoven.
Zo zit er meen ik een studentenkapper op de Bergstraat die voor 15 euro ofzo knipt.
Wellicht is je standaard niet zo hoog en knipt ie naar jouw maatstaven perfect.
Maar naar mijn maatstaven gemeten weet ik zo geen kapper die voor 20 euro of minder knipt waar ik happy naar buiten loop.
ze noemt je dik, ga op haar zitten!quote:
Zou m'n gips dat houden!?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze noemt je dik, ga op haar zitten!
[/stookt]
Oh sorry, ik zal niet meer bekakt te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan
[..]
adres?
[..]
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...
nah heb iig nu al een adres waar het 15 euro is; http://www.brainwash-kappers.nl/
Hier kan ik alleen om lachen. Jij komt met antwoorden als 'ga maar dan naar het dorp van je ouders' of 'ga maar naar Duitsland'. Het is volgens mij beter als je je mond maar houd want serieus nemen... kan ik je niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal niet meer bekakt te doen.
En of het veel gevraagd is? Ligt eraan, als je hier ook gewoon gezellig mee komt doen en niet alleen binnen komt droppen met suffe vragen om vervolgens alleen maar te mierenzeiken over de antwoorden die je krijgt.... Dan is het voor mij niet te veel gevraagd.
Ik deelde overigens alleen mijn ervaringen, meer niet. Maar dat was schijnbaar niet genoeg/voldoende voor je.
He verdoriequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen om lachen. Jij komt met antwoorden als 'ga maar dan naar het dorp van je ouders' of 'ga maar naar Duitsland'. Het is volgens mij beter als je je mond maar houd want serieus nemen... kan ik je niet meer.
Dat is jouw taak toch?!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
blei had er juist zo'n behoefte aan om eens serieus genomen te worden
Niet als je je haar hetzelfde wil als 500 miljoen andere chinezen. Dat gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook naar een Chinese kapper gaan, die zijn vaak minder dan een tientjeHet enige lastige is uitleggen hoe je je haar wilt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar naar mijn maatstaven gemeten weet ik zo geen kapper die voor 20 euro of minder knipt waar ik happy naar buiten loop.
Ik ging in het centrum van Ehv altijd naar http://www.haarmodemichael.nl/ . Altijd erg tevreden over, maar dat is ook een dure.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan
[..]
adres?
[..]
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...
nah heb iig nu al een adres waar het 15 euro is; http://www.brainwash-kappers.nl/
Zomaar even een vraagje: waarom slaapt ze in haar badjas?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Inu het volgende:
Willen jullie ook stemmen op mijn supahfilmpje?
http://film.kilroy.eu/Submissions/info.htm?subid=182
Omdat ze geen zin had zich om te kleden in een van mijn pyjamasquote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zomaar even een vraagje: waarom slaapt ze in haar badjas?
wat schuift dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Inu het volgende:
Willen jullie ook stemmen op mijn supahfilmpje?
http://film.kilroy.eu/Submissions/info.htm?subid=182
Nee, kan ook alleen virtueelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het net in de winkel geprobeerd maar ik kon niet betalen met virtuele kusjes
tuurlijk niet, uitgekauwde rommelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Blueman het volgende:
Feli moppie!
Zit nu al een tijdje in de reclames te zappen naar dat secret story maar kan nog niet echt hoogte krijgen of dat iets geweldigs wordt..
Geen probleem hoor ik heb toch een kort termijn geheugen wat dat betreft en daarbij is dit het internet dus trek ik me vrij weinig aan van wat mensen zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef bleiblei het volgende:
Volgens mij ben ik wel weer wederom diegene die iemand aan het weg-etteren is.
Hierbij mijn welgemeende excuses, zo is het niet bedoeld en welkom in het Eindhoventopic.
tuurlijk wel, is jouw heimat!quote:
Ziek of bier? Of ziek van bier?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
nog gefeliciteerd moppie!
lang geleden dat ik me zo onmeunig verlept heb gevoeld trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |