quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
eet je tegenwoordig veggies Artic?
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Inu het volgende:
Ziet er lastig uit
Mijn claxon is al weken kapot, maar heb vorige week de weerstand vervangen (ja, nadat J. me aan heeft gewezen waar het zat) maar dat is het dus niet... en nu weet ik niet meer waar te kijken
Daar ben je te laat mee en aan de roest te zien mag er wel meer gelast wordenquote:
Koop een handboek voor jouw auto bij een auto onderdelen zaak dinges? Daar is meestal wel wat in te vinden, al is het maar het elektrische schema wat heel handig kan zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:01 schreef Inu het volgende:
Ziet er lastig uit
Mijn claxon is al weken kapot, maar heb vorige week de weerstand vervangen (ja, nadat J. me aan heeft gewezen waar het zat) maar dat is het dus niet... en nu weet ik niet meer waar te kijken
Welke draadjes?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.
Oh, die heeft Google al voor me gevonden, maar dan weet ik nog steeds niet waar het allemaal zitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koop een handboek voor jouw auto bij een auto onderdelen zaak dinges? Daar is meestal wel wat in te vinden, al is het maar het elektrische schema wat heel handig kan zijn
Die hele hoek gaat eruit en wordt vervangen, dus alle roest (op die plek danquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon kapot zijn. draadjes loskoppelen, meten tijdens toeteren en je weet weer meer.
dude! (v)quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Welke draadjes?Er staat ook niks in het boekje...
neej...daar kun je zo bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef Inu het volgende:
Ja, dan moet mn auto uit elkaar!
Ik wacht wel tot hij een nieuwe APK moet in mei
je kunt ook even heel de kabel vervangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef Inu het volgende:
Ik kan wel nog deze relais (nmr. 2) vervangen volgens een forum:
[ afbeelding ]
Dat zou iets moeten doen ofzoEn die nmr. 17 heb ik dus al vervangen
[ afbeelding ]
Ja, maar hier kan ik zo bij, zit achter een deurtje naast het stuurquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt ook even heel de kabel vervangenmaar ik zou eerst eens kijken of dat ronde toeterdingetje achter de grill nog wel leeft.
je moet uitsluiten, niet klakkeloos dingen gaan vervangselen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar hier kan ik zo bij, zit achter een deurtje naast het stuur
ik zal wel ff zeggen wat ze moet doen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
neej...daar kun je zo bij
wacht even tot een autofiel als artic dit beaamt..
je weet dat de motorkap open kan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar achter de grill kan ik toch niet zo bijhij
Maar kan je er dan gewoon bij? Op dat plaatje zit ie best ver naar onderen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet dat de motorkap open kan?
download ff een werkplaatsmanual voor je auto, daar staat het allemaal in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar kan je er dan gewoon bij? Op dat plaatje zit ie best ver naar onderen...
dat was een voorbeeld, was niet eens een fiat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar kan je er dan gewoon bij? Op dat plaatje zit ie best ver naar onderen...
Op Fiat fora staat dat ie slecht te bereiken isquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat was een voorbeeld, was niet eens een fiat!
zit meestal bij dat vierkante ding met ribbeltjes wat heel heet is en waar een waaier tegenaan zit
why doe aai traai....
* Inu gaat zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
download ff een werkplaatsmanual voor je auto, daar staat het allemaal in.
1 koop nieuwequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Op Fiat fora staat dat ie slecht te bereiken is
[..]
* Inu gaat zoeken
quote:Titel: Vraagbaak Fiat Seicento : een handleiding voor onderhoud en reparatie van alle typen: met 0.9 of 1.1 L-benzinemotor met handgeschakelde vijfversnellingsbak : 1998-2000 / red.: P.H. Olving
Medewerker: P.H. Olving
Jaar: cop. 2000
Uitgever: Utrecht [etc.] : Kosmos-Z&K
Annotatie: Rugtitel: Fiat Seicento. - Op omslag: Benzine- en dieselmodellen 1998-2000, met alle afstelgegevens
Omvang: IV, 204 p. : ill. ; 25 cm
ISBN: 90-215-9922-8
Trefwoord Depot: autotechniek
Aanvraagnummer: 4153865 DEPOTEXEMPLAAR
Aanvraaginfo: ter inzage
beschikbaar
Aanvraag
verzamelt is nieuwe spelling?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
Werken in een bieb die alle uitgaven uit Nederland verzamelt is best handig
[..]
quote:
you just came to say hello!quote:
heb ik vanmorgen het licht uitgedaan thuis?quote:
Kan ik niet zien vanuit hier...w-quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb ik vanmorgen het licht uitgedaan thuis?
loop er ff heen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan ik niet zien vanuit hier...w-
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?quote:
Jij hebt gelijk. FUFR faalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?
ik weet niet, ik kom zelden in de bieb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
De bieb verzamelt klopt toch gewoon?... of is mijn Nederlands zo slecht geworden sinds ik alles weer Engels moet doen?
verrajerdt! ik zaaide twijfel en verderfquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. FUFR faalt.
Right!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
verrajerdt! ik zaaide twijfel en verderf
Dat moet zoei zijn hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
achteraf lullenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lekkere spellingscheck.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef FUFR het volgende:
stomme topicbewoners
ik heb gewoon de spellingcheck in de browser aanstaan hoor
* duimen tegen slapen en vingers wappert tijdens tong uitsteken
fixedquote:
weisneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
weisneus
huh huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
spellingscheck controleert geen grammatica he...met je buikquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef FUFR het volgende:
stomme topicbewoners
ik heb gewoon de spellingcheck in de browser aanstaan hoor
* duimen tegen slapen en vingers wappert tijdens tong uitsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |