Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.quote:
Een winterjasquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Toch is het fijn.quote:
True truequote:
Prima te doen bij de Vooruitgang dus..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is terrasjes weer, althans uit de wind, in de zon.
ok, ... met een jas...
Daar heb ik veel gepoold.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
Darters zijn ook allemaal criminele kampertsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:31 schreef ArTiC het volgende:
Ik beoefen een levensgevaarlijke sport:
Darter bedreigd met hakbijl
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:
Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
In het chinees?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar chinezen voor je waar je contracten voor kan maken?
Nee, in het Mandarijnquote:
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Levitation het volgende:Het werk is op, niet een melding meer om op te lossen.
Is ook chinees.quote:
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er nog 11, in totaal hebben we er 230
wanneer kan je beginnen?
Ja maar dat spreek ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook chinees.Net als Kantonees.
Ach, kan je toch wel ff tussendoor doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind 1 baan, afstuderen, 1 vak volgen op school en een verbouwing eigenlijk wel genoeg.
Dag SM meesteresquote:
corset is van gips, niet van leer.quote:
DAT DUSquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Darters zijn ook allemaal criminele kamperts
details, detailsquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
corset is van gips, niet van leer.
Helmonders ookquote:
Zoetermeerse kampersquote:
Surinaamse kamperts...te lam om hun voortent op te zettenquote:
moet ik voor je koken of niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Honger!! Ga dadelijk wel ff broodje pakken in utrecht ofzo.
Zouden ze daar broodjes hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Honger!! Ga dadelijk wel ff broodje pakken in utrecht ofzo.
ik ook, moet eerst nog boodschappen doen helaasquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens ook echt veel honger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens ook echt veel honger
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook, moet eerst nog boodschappen doen helaas
ja...bedankt namens de dieetclub hequote:
Jep! Ben al onderweg naar huis trouwensquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik voor je koken of niet?
Kan lasagne niet dieet? Rode saus met bladen en groente is toch niet zo slecht? Kun je zelfs nog een beetje mager rundergehakt erdoor doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja...bedankt namens de dieetclub he
Artic en groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan lasagne niet dieet? Rode saus met bladen en groente is toch niet zo slecht? Kun je zelfs nog een beetje mager rundergehakt erdoor doen
ik laat je ff in die waanquote:
zet je telefoon eens uit en aan, helpt vaak na een updatequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Inu het volgende:
Kan je ook downgraden met android? Met die nieuwe versie is mn telefoon zo sloom :s alles lagged..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |