quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt!
hier gaat het z'n gangetje zonder al te veel vooruitgang!
ok, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ben niet ziek en zielig
Nee, doe niet zo vrouwelijk!quote:
welke vrouw?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:
Praat er trouwens weleens iemand nog met die andere vrouw?
Nee, wat ik begrepen heb komt ie wel es bij SQ en BB, verder al een tijd niet gesproken.quote:
doe niet oz flauw, show us je feminin sidequote:
Nee gekkie, kreeg m net binnen als instructable.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef -moppie- het volgende:
Krijgt J een korset van je voor valentijnsdag?
reload of je addblocker uitzettenquote:
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:
oh en lerarenkookavond was gisteren.
Juf Stefanie, Juf Joyce (voor de mannen hier, allebei zeer) en meneer Ruud (sams leraar en voor de minder mannelijke mannen hier ook erg
) hebben voor ons een mexicaanse ovenschotel gemaakt, compleet met salade, ijs, tonic en wijn. En voor Sam: frietjes met spruitjes. Was erg leuk gedaan. Hele leuke mensen ook..volgend jaar bieden we weer
Wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, wat ik begrepen heb komt ie wel es bij SQ en BB, verder al een tijd niet gesproken.
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie?
R8al bedoelen jullie?
Al tijden niet gezien.
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen mag
staan op cam thuis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef bleiblei het volgende:
Enne, foto's fuf. Niet lullen over knappe leraressen zonder bewijs.
Oordelen willen wij.
En Moppie over de voor niet zo mannelijke mannen aantrekkelijke leraar van Sam.
Ah soquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.
"ik lust geen mexicaanse ovenschotel"
Klinkt als een goed weekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gaar zijn, sporten, spullen kopen, slapen, kroeg
In willekeurige volgorde.
heeft ze het wel geproefd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik vragen mag? tuurlijk, goede vraag ook.
"ik lust geen mexicaanse ovenschotel"
Trouwens, rare combinatie.. friet met spruitjes..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom Sam friet met spruitjes als ik vragen mag
Hmmm lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dag, vanmorgen meteen afgeblaft worden zonder goede reden, vervolgens de hele ochtend in de slappe lach met zijn allen, met de hele afdeling gaan shoppen en daarna naar de Mac
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm lekker!
Wat heb je gegeten bij de Mac?
ook lekker, maar heel soms is maccen gewoon hemelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 2 italiaanse bollen met osseworst, beetje majo en sla op. Beats the mac big time.
Oeeee lekker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!
En dan vanavond zeker nog warm etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een euroknaller hamburger, een big mac en een toffee schuddemelk!
en wat dan nog?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan vanavond zeker nog warm eten
Mac is sowieso slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan vanavond zeker nog warm eten
ik mac echt een keer in de drie maanden. Maar vind het strelend dat jullie je zo om me bekommerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mac is sowieso slecht.Ze kan nu beter vanavond gewoon een gezonde maaltijd met groenten eten dan een boterham. Krijg je helemaal geen groenten binnen. En zo lang je dit niet regelmatig doet is er niet zoveel aan de hand.
broodje briequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja. Een broodje brie is net zo vet hoor, alleen niet warm
Tegenover mij hoef je je niet te verdedigen. Ik weet dat je geen macadict bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mac echt een keer in de drie maanden. Maar vind het strelend dat jullie je zo om me bekommeren
geluksigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tegenover mij hoef je je niet te verdedigen. Ik weet dat je geen macadict bent.
Laat maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja. Een broodje brie is net zo vet hoor, alleen niet warm
Dat zeg ik toch ook nergens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ik ben ech geen compulsieve maccer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |