Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik had wel ee goedkopere gevonden. Leuke meiden, maar ze knipten me een pittig kort kapsel
Thanks hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb meerdere salons geprobeerd en de goeie zaken zijn minimaal 30 euro. Ik heb dus geen goedkoper alternatief voor je
adres?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik word keihappy van mijn kapper en die kost geen drol! Is dus klinklare onzin dat een kapper voor het knippen zeker 30 euro moet vragen wil je happy naar buiten kunnen gaan
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gast, ga dan naar Dusseldorf.
Als je 20 euro uit wil geven zijn er tal van mogelijkheden in Eindhoven.
Zo zit er meen ik een studentenkapper op de Bergstraat die voor 15 euro ofzo knipt.
Wellicht is je standaard niet zo hoog en knipt ie naar jouw maatstaven perfect.
Maar naar mijn maatstaven gemeten weet ik zo geen kapper die voor 20 euro of minder knipt waar ik happy naar buiten loop.
ze noemt je dik, ga op haar zitten!quote:
Zou m'n gips dat houden!?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze noemt je dik, ga op haar zitten!
[/stookt]
Oh sorry, ik zal niet meer bekakt te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan
[..]
adres?
[..]
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...
nah heb iig nu al een adres waar het 15 euro is; http://www.brainwash-kappers.nl/
Hier kan ik alleen om lachen. Jij komt met antwoorden als 'ga maar dan naar het dorp van je ouders' of 'ga maar naar Duitsland'. Het is volgens mij beter als je je mond maar houd want serieus nemen... kan ik je niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal niet meer bekakt te doen.
En of het veel gevraagd is? Ligt eraan, als je hier ook gewoon gezellig mee komt doen en niet alleen binnen komt droppen met suffe vragen om vervolgens alleen maar te mierenzeiken over de antwoorden die je krijgt.... Dan is het voor mij niet te veel gevraagd.
Ik deelde overigens alleen mijn ervaringen, meer niet. Maar dat was schijnbaar niet genoeg/voldoende voor je.
He verdoriequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen om lachen. Jij komt met antwoorden als 'ga maar dan naar het dorp van je ouders' of 'ga maar naar Duitsland'. Het is volgens mij beter als je je mond maar houd want serieus nemen... kan ik je niet meer.
Dat is jouw taak toch?!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
blei had er juist zo'n behoefte aan om eens serieus genomen te worden
Niet als je je haar hetzelfde wil als 500 miljoen andere chinezen. Dat gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook naar een Chinese kapper gaan, die zijn vaak minder dan een tientjeHet enige lastige is uitleggen hoe je je haar wilt
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar naar mijn maatstaven gemeten weet ik zo geen kapper die voor 20 euro of minder knipt waar ik happy naar buiten loop.
Ik ging in het centrum van Ehv altijd naar http://www.haarmodemichael.nl/ . Altijd erg tevreden over, maar dat is ook een dure.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan
[..]
adres?
[..]
En jij hoeft niet zo bekakt te doen. Ik wil enkel een kapper die gewoon evenwichtig is qua kwaliteit + prijs. Is dat zoveel gevraagd? Blijkbaar...
nah heb iig nu al een adres waar het 15 euro is; http://www.brainwash-kappers.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |