ja klopt, mijn puppie wordt in april 28quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Whehe maar BB is toch een broekie?
Dan hoef je ook nog nergens over na te denken gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, mijn puppie wordt in april 28
wat een oud lijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De mijne gaat in juni 35 worden!
Denken doet pijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan hoef je ook nog nergens over na te denken gelukkig
DIE GODVERLATEN KLOTESHOWS ZOALD ZINGERS OP HET IJS ENZOquote:
met bukken?quote:
wil je een goeie kapsalon of een goedkope kapsalon?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Dale. het volgende:
Wie weet een goeie kapsalon in eindhoven?
Huisgenoot wees net op Arena kappers, http://goo.gl/maps/w7z2,.... maar... die prijzen o.O 30 euro voor beetje knippen enzo... wtf
http://www.arenakappers.nl/over-arena/prijzen/
Pfff ga weg! Bij me ouderlijk huis zat er ook een kapsalon in het dorp waarvan de kapper aan wedstrijden mee deed en diverse prijzen had gewonnen, hij kon dus zeer goed kon knippen en dat was 20 euro.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je een goeie kapsalon of een goedkope kapsalon?
Ik ken nog wel een goeie kapsalon, maar daar betaal je 30 euro voor een beetje knippen enzo
Ga dan naar dat dorp als het daar maar 20 euro isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Dale. het volgende:
[..]
Pfff ga weg! Bij me ouderlijk huis zat er ook een kapsalon in het dorp waarvan de kapper aan wedstrijden mee deed en diverse prijzen had gewonnen, hij kon dus zeer goed kon knippen en dat was 20 euro.
Maar jij gaat daar dus ook heen? Beter noem je een alternatief
Gast ik heb 2 jaar in Dusseldorf gewoond ook daar was het 20 euro. Maak me niets wijsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga dan naar dat dorp als het daar maar 20 euro is.
Wel een geinige conclusie, hij doet met wedstrijden mee en heeft diverse prijzen gewonnen DUS hij kan zeer goed knippen.
De goeie kappers in Eindhoven waar ik ervaring mee heb zitten allemaal rond de 30 euro voor een wassen en knippen beurt. Een kapper waar ik vroeger heen ging was idd. een stuk goedkoper, maar dat was dan ook aan haar oeuvre te zien.
Maareh, welkom in de grote stad, zo gaat dat hier.
Gast, ga dan naar Dusseldorfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gast ik heb 2 jaar in Dusseldorf gewoond ook daar was het 20 euro. Maak me niets wijsen je conclusie is ook fout -- Ik som enkel 2 punten op dat ik zeer tevreden was + dat hij prijzen won.
adresse? Ik heb ze zelf namelijk nog niet gevondenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik word keihappy van mijn kapper en die kost geen drol! Is dus klinklare onzin dat een kapper voor het knippen zeker 30 euro moet vragen wil je happy naar buiten kunnen gaan
Jij woont niet in centrum Eindhovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik word keihappy van mijn kapper en die kost geen drol! Is dus klinklare onzin dat een kapper voor het knippen zeker 30 euro moet vragen wil je happy naar buiten kunnen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |