nu al op kantoor?quote:
Nee, net uit mijn bed.quote:
ik zou dat ook moeten doen, maar eerst meer koffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, net uit mijn bed.Zo maar ff douchen en dan wat nuttigs gaan doen.
nee zo werkt dat niet Inu. wij willen pics.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren mn nieuwe favo jurk gekochtEen wikkeljurk van rood-blauw-witte ruit
Staat niet in hun webshop en ben te lui om zelf pic te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet Inu. wij willen pics.en een uitleg wat een wikkeljurk is, een soort sarong?
Dat kan J. vast vanavond even doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat niet in hun webshop en ben te lui om zelf pic te maken
Idd soort sarong, maar dan met bovenkant
Neh...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat kan J. vast vanavond even doen
Edit: wat een leuke jurk!
/vrouwmodus
Ja, in mijn schouders, heel vreemd.quote:
niet vreemd, je hebt je schrap gezet en je spieren hebben dit opgevangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, in mijn schouders, heel vreemd.
Gewoon 2 uur kwijt aan aangifte doen, nieuwe kentekenplaten laten maken, monteren...pffff hoe veel tijd kan je verprutsen aan iets wat binnen een seconde gebeurd.
Hoe is het met onze robot?
Frustrerend...heb je pijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt!
hier gaat het z'n gangetje zonder al te veel vooruitgang!
Niet overdrijven, ik ben niet ziek en zieligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet vreemd, je hebt je schrap gezet en je spieren hebben dit opgevangen.
Beterschap enzo.
Gaar zijn, sporten, spullen kopen, slapen, kroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |