ach waarvoor dan ??quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De wegenwacht is anders nog steeds broodnodig.
Want auto's krijgen nooit pannequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef meth77 het volgende:
[..]
ach waarvoor dan ??
Om de praatpalen te onderhouden ??
[ afbeelding ]
Oke, of je bent twaalf en hebt geen rijbewijs of je bent veertien en hebt geen rijbewijs. Ben je simpel ofzo? Til jij je auto op je rug naar huis als je panne hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef meth77 het volgende:
[..]
ach waarvoor dan ??
Om de praatpalen te onderhouden ??
[ afbeelding
Dat zijn linksmensen, die mag je uiteraard te pas en te onpas beledigen, uitsluiten, en wat dies meer zijquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Frappant trouwens; na de verkiezingen klonk het constante gejank van de PVV. Criticasters van de partij zouden 1,5 miljoen mensen beledigen en weet ik het allemaal. Echter, sinds het kabinet is gevormd maakt de PVV minstens twee keer per maand een sneer naar de PvdA. Weet niet, maar volgens PVV-logica beledig je dan toch bijna twee miljoen mensen? Of zie ik dat verkeerd?
nee ik heb routemobiel tot vorig jaar en nu SOS pechhulp/academicaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, of je bent twaalf en hebt geen rijbewijs of je bent veertien en hebt geen rijbewijs. Ben je simpel ofzo? Til jij je auto op je rug naar huis als je panne hebt?
Ik heb niemand kunnen betrappen op een inhoudelijk verhaal waarom GroenLinks überhaupt tegen een missie zou moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef meth77 het volgende:
Ach het falen van links, ik zou het meer noemen de regenteske houding van politici, zoals vooral Groen-Links laat zien.
Het laten varen van oude principes en alle kiezers in de stront laten zakken in de hoop op een toekomstige functie als minister
Integratie preken en je eigen kinderen op de meest rechtse ballenschool doen die er is
Dikke klimaatsubsidies voor van alles en nog wat en zelf in een oude stinkmercedes rijden
Holle politiek en zinloze retoriek
weet je wat PSP betekend ??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb niemand kunnen betrappen op een inhoudelijk verhaal waarom GroenLinks überhaupt tegen een missie zou moeten zijn.
Ik vind dat je hier toch de bevolking onderschat hoor. Ik denk dat als er jaarlijks een aantal bindende referenda zijn, mensen zich meer zullen interesseren voor politiek. Ook wordt het moeilijker om dingen af te schuiven op "de politiek" aangezien je er veel dichterbij staat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bindende referendum is ongeveer het meest onwenselijk politieke instrument dat ooit is bedacht.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, of je bent twaalf en hebt geen rijbewijs of je bent veertien en hebt geen rijbewijs. Ben je simpel ofzo? Til jij je auto op je rug naar huis als je panne hebt?
Weet je wat historische ontwikkelingen zijn?quote:
Ik dus ook niet, alleen maar wat geroep over dat het pacifisten zouden moeten zijn, maar daar hoorde ik niemand over toen groenlinks een voorstel deed voor een politiemissie of toen ze het doodleuk in hun partijprogramma hadden staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb niemand kunnen betrappen op een inhoudelijk verhaal waarom GroenLinks überhaupt tegen een missie zou moeten zijn.
Stemrecht dus ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bindende referendum is ongeveer het meest onwenselijk politieke instrument dat ooit is bedacht.
Stemmen mogen de mensen wel, maar de politici behouden zich het recht om je aan alle kanten te beduvelen.quote:
Ja dat ze zo stom zijn om te denken dat PVV ze niet gaat beduvelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:59 schreef meth77 het volgende:
[..]
Stemmen mogen de mensen wel, maar de politici behouden zich het recht om je aan alle kanten te beduvelen.
En als men dan PVV gaat stemmen dan is iedereen stomverbaasd
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk wel dat rechts daar net zo goed tot aan zijn nek in zit
We hebben niet voor niets een representatieve democratie. Ik weet dat jij, als zijnde een D66'er, het referendum een warm hart toedraagt. Het gros van de mensen is in mijn optiek echter niet geschikt om een weloverwogen beslissing te nemen.quote:
Het is niet voorbehouden aan links, dat geef ik grif toe. Laat onverlet dat er nog steeds voornamelijk uit de linkerhoek met het bezwerende vingertje wordt gezwaaid en bij bijvoorbeeld de pvda nog steeds op cruciale vraagstukken of een blanco uitdrukking verschijnt, of men het onder het tapijt wil vegen. Welkome uitzondering in Marcouch, die prompt weggepromoveerd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, in de politiek worden nou eenmaal fouten gemaakt. Veel fouten. Soms uit eigenbelang, soms uit onvermogen en soms worden fouten gemaakt terwijl de politci in kwestie de intentie hebben om goed te doen. Daar is Nederland niet uniek in. Waar politiek wordt bedreven, worden fouten gemaakt. Vind het daarom ook erg flauw om 'het falen van links' in de mond te nemen.
Mafjoekelquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, tot op zekere hoogte is stemrecht niet altijd wenselijk.
Waarom? Democratie is niet heilig in mijn optiek.quote:
Hij heeft gelijk.quote:
Een PvdA probeert het braafste jongetje van de klas te zijn. Dus loopt zij bijvoorbeeld op haar tenen door de porceleinenkast die het integratievraagstuk heet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is niet voorbehouden aan links, dat geef ik grif toe. Laat onverlet dat er nog steeds voornamelijk uit de linkerhoek met het bezwerende vingertje wordt gezwaaid en bij bijvoorbeeld de pvda nog steeds op cruciale vraagstukken of een blanco uitdrukking verschijnt, of men het onder het tapijt wil vegen. Welkome uitzondering in Marcouch, die prompt weggepromoveerd is.
Wat boeit mij het nou hoe Kok blijk Clinton op bezoek ging. Ik zou het iig ook leuk vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar waren ze behoorlijk zelfvoldaan over, volgens mij. Ik weet niet of je je nog kunt herinneren hoe Kok ontvangen werd bij Clinton?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |