Het is gewoon irritant dat hij met dit soort bullshit op de proppen komt, en dat mensen dat ineens gaan lezen. Fatsoenlijke literatuur op het gebied van integratie of politieke ontwikkeling interesseert de mensen met een mening over deze problematiek aanzienlijk minder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar weer wat Bosma mededeelt in dat boekje, dat ik dus wel gelezen heb hè...
ja dat idee heb ik wel, naiief hequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een dergelijke houding is rechts immers vreemdWord wakker man. Heb je enig hoe de politiek werkt? Jij denkt werkelijk dat partijen per definitie naar hun achterban luisteren? Dat het uberhaupt zo werkt?
De SP dus, of zijn tegenhanger met veel last van kutmarrokkanen, de PVVquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Liever zou ik zien dat de PvdA weer een partij voor de hedendaagse arbeider, de loonslaaf, zou worden.
Het bindende referendum is ongeveer het meest onwenselijk politieke instrument dat ooit is bedacht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik wel, naiief he
Overigens zou het goed als er meer bindende referenda kwamen, dan heeft de kiezer weer iets te zeggen en wordt hij niet continu belazerd
Nogmaals ik ben het dus ook niet eens met de analyse van Bosma. In zijn boekje staan tegenspraken en omissies, hij quote linkse kopstukken uit verband en hij haalt er een boel aannames bij die eerst maar eens bewezen zouden moeten worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waarom doen we nou alsof het 'linksen' zijn die in villawijken wonen? We weten toch wat boven modaal meestal stemt?
Ik begrijp echt niet waarom 'links' de schuld krijgt van alle problemen met integratie:
- Rechts heeft allochtonen hier naartoe gehaald.
- Cohen heeft de asielwet aanzienlijk ingeperkt
Rechts heeft het allemaal laten gebeuren, links heeft het proberen aan te pakken. Je kunt links alleen verwijten dat ze gefaald hebben, maar ze hebben het ten miste geprobeerd. Het was niet links die de grenzen open gooide.
Ik denk dat sommigen zich niet realiseren hoe vatbaar 60 procent van de bevolking is voor demagogie en sterke retoriek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bindende referendum is ongeveer het meest onwenselijk politieke instrument dat ooit is bedacht.
Nee, hoor, vind ik niet het daagt vooral de mensen ter linkerzijde uit om eens na te denken over hun standpunten ipv zelfvoldaan achterover te leunen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat hij met dit soort bullshit op de proppen komt, en dat mensen dat ineens gaan lezen. Fatsoenlijke literatuur op het gebied van integratie of politieke ontwikkeling interesseert de mensen met een mening over deze problematiek aanzienlijk minder.
Links leunt al heel lang niet meer zelfvoldaan achterover. Sinds de opkomst van het neoliberalisme worstelt ze met het vinden van een derde weg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, vind ik niet het daagt vooral de mensen ter linkerzijde uit om eens na te denken over hun standpunten ipv zelfvoldaan achterover te leunen.
Daar waren ze behoorlijk zelfvoldaan over, volgens mij. Ik weet niet of je je nog kunt herinneren hoe Kok ontvangen werd bij Clinton?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:36 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Links leunt al heel lang niet meer zelfvoldaan achterover. Sinds de opkomst van het neoliberalisme worstelt ze met het vinden van een derde weg.
Oproepen tot aanpassen wordt door de hele politiek gedaan, de schuld wordt alleen bij links gelegd.
Clinton was de beste president ooit, ze zullen ongetwijfeld plezier gehad hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar waren ze behoorlijk zelfvoldaan over, volgens mij. Ik weet niet of je je nog kunt herinneren hoe Kok ontvangen werd bij Clinton?
Dat heb ik altijd zo'n idiote uitspraak gevonden, ben je nou een politieke partij of een verzameling van bestuurders/technocraten? Maar goed het past wel in de trend dat de politiek zich buiten het politieke speelveld gaat begeven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:43 schreef Ryan3 het volgende:
Het is waar dat Nieuw Links een behoorlijke invloed heeft gehad op de koers van de PvdA m.n. in de jaren 70, maar dan moet je ook vertellen dat "het afschudden van de ideologische veren" onder Kok een volgende ceasuur betekende in de geschiedenis van de PvdA...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
De Avro heeft anders wel een van de beste programma's op de Nederlandse TV, Tussen Kunst en Kitsch Blik op de Weg.
Ja of met de wegenwachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:51 schreef FTWO het volgende:
Uit dit bericht begrijp ik dat ik geen PvdA zou moeten stemmen omdat Bosma vindt dat deze te vergelijken is met de AVRO...?
De wegenwacht is anders nog steeds broodnodig.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
heeft iemand al de grap gemaakt dat het tegenwoordig niet meer de bedoeling is om met 65 met pensioen te gaan? Nee? Bij deze dan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef morg78 het volgende:
[..]
Daarnaast: Martin Bosma probeert scherp te zijn met "Want wat doe je als je 65 wordt? Dan ga je met pensioen", maar zijn partij heeft dat "breekpunt" laten varen, dus de PvdA moet gewoon door tot 67.
ach waarvoor dan ??quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De wegenwacht is anders nog steeds broodnodig.
Want auto's krijgen nooit pannequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef meth77 het volgende:
[..]
ach waarvoor dan ??
Om de praatpalen te onderhouden ??
[ afbeelding ]
Oke, of je bent twaalf en hebt geen rijbewijs of je bent veertien en hebt geen rijbewijs. Ben je simpel ofzo? Til jij je auto op je rug naar huis als je panne hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef meth77 het volgende:
[..]
ach waarvoor dan ??
Om de praatpalen te onderhouden ??
[ afbeelding
Dat zijn linksmensen, die mag je uiteraard te pas en te onpas beledigen, uitsluiten, en wat dies meer zijquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Frappant trouwens; na de verkiezingen klonk het constante gejank van de PVV. Criticasters van de partij zouden 1,5 miljoen mensen beledigen en weet ik het allemaal. Echter, sinds het kabinet is gevormd maakt de PVV minstens twee keer per maand een sneer naar de PvdA. Weet niet, maar volgens PVV-logica beledig je dan toch bijna twee miljoen mensen? Of zie ik dat verkeerd?
nee ik heb routemobiel tot vorig jaar en nu SOS pechhulp/academicaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, of je bent twaalf en hebt geen rijbewijs of je bent veertien en hebt geen rijbewijs. Ben je simpel ofzo? Til jij je auto op je rug naar huis als je panne hebt?
Ik heb niemand kunnen betrappen op een inhoudelijk verhaal waarom GroenLinks überhaupt tegen een missie zou moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef meth77 het volgende:
Ach het falen van links, ik zou het meer noemen de regenteske houding van politici, zoals vooral Groen-Links laat zien.
Het laten varen van oude principes en alle kiezers in de stront laten zakken in de hoop op een toekomstige functie als minister
Integratie preken en je eigen kinderen op de meest rechtse ballenschool doen die er is
Dikke klimaatsubsidies voor van alles en nog wat en zelf in een oude stinkmercedes rijden
Holle politiek en zinloze retoriek
weet je wat PSP betekend ??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb niemand kunnen betrappen op een inhoudelijk verhaal waarom GroenLinks überhaupt tegen een missie zou moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |