Ja maar..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je neus dan ook uit mijn doos
jij was weer eens inspiratiequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Maarruh ik bedoelde natuurlijk de duizend en een spelletjes doos.... die elk huishouden toch heeft
quote:
en een konijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
quote:
rode, blauwe , groenequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
Zo'n MI heb ik eerder gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
MI.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige dat mist is eenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was dat een MI?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het enige dat mist is een
[ afbeelding ]
Iemand moest 't doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zat er op te wachten.... het is such een open deur
een gapend gat bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Met de spinazie er nog aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Weet je dat ik bij dit nummer nu ook allemaal MI's heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Heeft niks met kennen te maken, t was wat je zeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkt wel weer hoe slecht je me kent.
Wel dat het vlaggetjes warenquote:
Net zoiets als een zwart gat zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
Grote dozen, dat klinkt net alsof het een evil iets is wat je geheel opslokt
Zoiets ja..... 'I'm slowly being drawn into it'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zoiets als een zwart gat zeker?
Tegenwoordig niet meer neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 minuten pas hoor, das nog geen kill
Pauze moment dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kill itquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Vlak voordat het in dat gat verdween.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Strippatiëncen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker patiëncen.
Je hebt het nog met een hengel vast hoor ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijven
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
heb n nachtkastje met speeltjestelt dat ook?
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe groot is dat nachtkastje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Door jou begon het gesprekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick op
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?
quote:
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruiktquote:
En waar bewaar jij ze? In je doos?quote:
Alsof iemand, behalve Gasje, de inhoud ervan te zien krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou posten
Hoe burgerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruikt
Omdat het haar ook isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom moet ik meteen aan GvsE denken bij volgend plaatje?
[ afbeelding ]
Er was eens een doos..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... nou..... en?Vertel eens een mop
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ken je die mop van tijnbrein die op een date ging?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... nou..... en?Vertel eens een mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof iemand, behalve Gasje, de inhoud ervan te zien krijgt
altijd fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er op
Er kwamen mensen helpen met de slaapkamer leeg halen. Denk voor dat er iets uit mijn nachtkastje valt of mijn speelkist open valt
Andere fokker/fokster die dat wel weet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ik
Nee, das is niet GvsE, daar durf ik een krat bier op in te zetten..quote:
Nķg niet neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ik
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruikt
stop met vloeken jonguh!quote:
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er op
Er kwamen mensen helpen met de slaapkamer leeg halen. Denk voor dat er iets uit mijn nachtkastje valt of mijn speelkist open valt
whutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef STING het volgende:
Sekspeeltjes gaan er niet helemaal in bij mij.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das is niet GvsE, daar durf ik een krat bier op in te zetten..
Ik kan mij ergere dingen voorstellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd fijn
Ooit t huis van een maat opgeruimd toen die in t ziekenhuis lag voor langere tijd. Toen vonden we dus overal sexspeeltjes, Veel voor anaal gebruik
Nee? Hoeveel cm kan je hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef STING het volgende:
Sekspeeltjes gaan er niet helemaal in bij mij.
Laat eens zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeld
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd fijn
Ooit t huis van een maat opgeruimd toen die in t ziekenhuis lag voor langere tijd. Toen vonden we dus overal sexspeeltjes, Veel voor anaal gebruik
Dat is toch leuk om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft net een knoop in mijn haar gemaakt
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoekenquote:
BIj jou staat/ligt het gewoon op de salontafel dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik zeg... leg je speelgoed en spelletjes maar op tafel....
wat mooi is, mag gezien worden
In het begin had ik het staan als decoratiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeld
Jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"
Mooi, wanneer kom je m brengen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ik kan mij ergere dingen voorstellen
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Je mag mij de schuld gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg hem er niet uitquote:
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wed niet met gekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kom je m brengen?
Verschillen met GvsE:
- 1 middenpiercing in d'r lip, GvsE heeft er 2 aan de zijkanten
- GvsE heeft blonde plukken/stukken, meise op foto niet
- GvsE is voller dan dat meisje
Dus Tijn, een kratje Hertog jan bitte
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Waar een spelletjesdoos al niet goed voor is
Oke.... ;') ik ben klaar met de doosgrappen.....God, ik ben zo melig dat ik zelfs om die grap moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eentje maar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
BIj jou staat/ligt het gewoon op de salontafel dus
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissen
Had al ge-editquote:
Dan horen wij er al niet meer bij Missyquote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kreeg hem er niet uit
Tot ik hoorde dat hij mijn haar stuk trok
En rook het nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Man dat is slecht voor je haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan horen wij er al niet meer bij Missy
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....
Nee, dat volgens mij nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staatquote:
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durven
Ik denk hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn huis is tegenwoordig wat groter...... dus badkamer en slaapkamer zijn nu voorzienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelen
Twee tepelklemmen en een opblaaspopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staat
Of Tallyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
jij blijft ook uitlokken hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
Ja daar kun je op wachten he..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
ennnn hoepsa!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
Zegt zij die het al jaren verftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man dat is slecht voor je haar
cant blame the guy for tryingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar kun je op wachten he..
quote:
Gemiste kans voor al die mensen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Wie ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
net als n bloemstukjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is geen knoop.... dat is een haarstukje
Ja, mijn ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste kans voor al die mensen hoor.
Verven is allang niet meer zo slecht hoor. Juist voor mensen met dun haar, zoals ik, geeft wat meer volume.quote:
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en je kent em zo slecht dat je dat geloofde
Dat was een 2e reden dat t me dus nooit lukte, niemand vertrouwde me genoeg
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ikNu niet. Het was een constatering dat er wel heel veel moeten zijn. Genoeg vrouwen in de biblebelt die geen speeltje hebben
Ik had'em een hook verkochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.
Dat hebben ze niet in de bible beltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou een idee voor GaGa zijn.... * -Engel- belt naar de ladyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
net als n bloemstukjemaar dan met n blok oase op je harses
Ik heb The excorist gezien dus ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?
hier geleerd![]()
dat is fijn om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
Kapper geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is fijn om te doenmn eigen haar is daar te kort voor
't kan nog steeds met mijn haar.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
Mjaquote:
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fok kan heel soms best educatief zijnquote:
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over kaal of bijhouden hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blasphemyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet in de bible belt
eeuwigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
fok kan heel soms best educatief zijnweet nu dat groningers eng zijn en ik heb geleerd over het bestaan van andreaskruizen
Hij heeft last van z'n hormonen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMaar hij is zo heel erg lief nu ik zwanger ben
Dus een paar keer schreeuwen is genoeg op het moment
[..]
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoor
Van de week mag ik hem weer kort knippen
Zo kort is jouw haar toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar groeien, dan doe ik dat ook
En zo hoort hetquote:
Die Staphorsters kunnen er wat vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.
Verliefd (op jezelf)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Hij heeft onwijs last van zijn hormonenquote:
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, jijquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die Staphorsters kunnen er wat vanhttp://i.fokzine.net/s/redface.gif
is dat er eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?quote:
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijk
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.quote:
Hij is eigenlijk een zij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft onwijs last van zijn hormonen
Oh, honeyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldje
Toen jij en Yuki hier kwamen eten? Geen idee, niet op gelet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus warenquote:
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus waren
Nu moet ik aan Samzz denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.
Nu zeker, het is zo lekker zacht
quote:
En waarom is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Samzz denken.
Flinke boner nu?quote:
Die is inmiddels te oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbrekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'
Nee zijn eigen hormonen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?
Omdat die dr niet neukt?quote:
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
Dat zou verklaren waarom het niet luktequote:
Staat niet bij of t positief isquote:
die fluffeh vergelijking zag ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Met je broer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met wie, met Samzz of het feit dat ik het vergeten ben?
Geen enkele, ik heb niets met treinen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzoquote:
Klinkt niet echt positief, wel?quote:
Je weigert te rennen anders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzo
Zo'n mooie Koploper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.quote:
quote:
zo werkt n vrouwenbrein nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Rare gedachtengang heb jij dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap 't wel, gaat lastig met hakken denk ik..
Boob envy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ben zo blij dat m'n ex zo nooit dacht gelukkig.. Wat een drama had dat geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"
Eerder met nek en hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ook. Ken alleen deze stukjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hem staan. Moet hem nog steeds een keer kijken
Haar mannetje heeft last van z'n hormonen, meer dan zij zelf van de hare, dus dat..quote:
Ah, nu ligt het in enen aan mij...quote:
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Ken alleen deze stukjes
"Does this count as annoying? *plopplopplopplopplop*"
Met een schijthekel aan onnodig sportief doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder met nek en hoofdpijn dan?
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentrerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieus
sporten heeft nut!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Hmmmmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Oke, deze is echt nog wel grappig:[ afbeelding ]
Oh, dat.. Kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Nog een keer kijken danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentreren
Good to know. Geen theine dus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah godver, in icetea zit ook caffeine
* littledrummergirl reageert om een of andere reden nogal extreem op caffeine en kan dus de komende paar uur nog niet slapentoink
toink
toink
![]()
bestaat dat echt dan?quote:
Dus jij + liters red bull = no go?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah godver, in icetea zit ook caffeine
* littledrummergirl reageert om een of andere reden nogal extreem op caffeine en kan dus de komende paar uur nog niet slapentoink
toink
toink
![]()
had n keer op n feestje 18 blikken redbull met wodka weggetikt... kon 3 nachten niet slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij + liters red bull = no go?
Hmm. De term bestaat wel, maar het is in feite hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat dat echt dan?
op t pak staat gewoon cafeine iig
url's maken 1.0quote:
Precies.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm. De term bestaat wel, maar het is in feite hetzelfde.
Weer wat geleerd
En dat was nog Iced ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had n keer op n feestje 18 blikken redbull met wodka weggetikt... kon 3 nachten niet slapenen ik was zooo kapot, maar t lukte gewoon niet.
weet je nog dat wij koffie gingen drinken? na die megabeker lag ik s avonds in bed nog te stuiteren
maar dat maakt toch geen zak uitquote:
Wat maakt dat nou uit?quote:
Dat wel, alleen vond ik 't zaakje veel te klein!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat maakt toch geen zak uittwas wel lekker
Oh, ho.... Laat maar ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
[url=klik]http://static.tumblr.com/j0b8avz/Grvld37hl/i_dont_care.jpg[/url]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
[url=klik]http://static.tumblr.com/j0b8avz/Grvld37hl/i_dont_care.jpg[/url]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wel, alleen vond ik 't zaakje veel te klein!
Lag wel aan mij. Ik vergeet die volgorde altijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het ligt niet aan Yuki volgensmij hoor, maar aan fok, die verknoeit het soms zelf ook
zag te laat dat t een img wasquote:
Daar heb ik maar 1 antwoord op:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
Faal
Klote internet hier liet geen ninja-edit toe
Nee hoor, dat valt echt meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij je overal alice in wonderland zou voelen
Oh, shut upquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 antwoord op:
[ afbeelding ]
Fok wil nog weleens onnodige spaties plaatsen als je een webadres plakt etc, heb ik zelf al een paar keer gemerkt ook..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lag wel aan mij. Ik vergeet die volgorde altijd
Maar toch bedankt.
Daar waar de oempa-loempa's wonen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt echt mee
Wie wil er mee naar mijn wonderland?
Put a sock in it!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, don't you use my own words against me
And what if I do, huh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, don't you use my own words against me
Huuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een sok in Yuki stoppen?
Wat voor rare fantasieën heb jij
Dat maak je er zelf van, sickoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een sok in Yuki stoppen?
Wat voor rare fantasien heb jij
Good luckquote:
Dat topic loopt ook niet echt hard ofzo hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
@ Yuki, pas vandaag dit topic ontdekt
How I Met Your Mother VS #25: met alle doppelgängers compleet
Boefjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Good luck
En wat heeft je laptop te maken met een spelfout?
Ik vind " en dan de klinker veel makkelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef STING het volgende:
[..]
Boefje
Ik gebruik altijd alt-codes en die werken niet op m'n laptop. En heb geen zin om het toetsenbord op US-International te zetten
Weltrusten MeMoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
zo mn bed eens in, morgen sleutels inleveren
Ja, dat werkt dus niet met USquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind " en dan de klinker veel makkelijker
Nee, Neeneenee! Dit gaat niet m'n MI voor vannacht wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Gordon Ramsey.. met een verrotte aubergine in zijn hand.
LOLquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
You feel tickling in a funny place?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |