Nee zijn eigen hormonen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?
Omdat die dr niet neukt?quote:
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
Dat zou verklaren waarom het niet luktequote:
Staat niet bij of t positief isquote:
die fluffeh vergelijking zag ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Met je broer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met wie, met Samzz of het feit dat ik het vergeten ben?
Geen enkele, ik heb niets met treinen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzoquote:
Klinkt niet echt positief, wel?quote:
Je weigert te rennen anders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzo
Zo'n mooie Koploper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.quote:
quote:
zo werkt n vrouwenbrein nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Rare gedachtengang heb jij dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap 't wel, gaat lastig met hakken denk ik..
Boob envy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ben zo blij dat m'n ex zo nooit dacht gelukkig.. Wat een drama had dat geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"
Eerder met nek en hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ook. Ken alleen deze stukjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hem staan. Moet hem nog steeds een keer kijken
Haar mannetje heeft last van z'n hormonen, meer dan zij zelf van de hare, dus dat..quote:
Ah, nu ligt het in enen aan mij...quote:
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Ken alleen deze stukjes
"Does this count as annoying? *plopplopplopplopplop*"
Met een schijthekel aan onnodig sportief doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder met nek en hoofdpijn dan?
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentrerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieus
sporten heeft nut!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Hmmmmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Oke, deze is echt nog wel grappig:[ afbeelding ]
Oh, dat.. Kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Nog een keer kijken danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentreren
Good to know. Geen theine dus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah godver, in icetea zit ook caffeine
* littledrummergirl reageert om een of andere reden nogal extreem op caffeine en kan dus de komende paar uur nog niet slapentoink
toink
toink
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |