Hij heeft onwijs last van zijn hormonenquote:
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Ja, jijquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die Staphorsters kunnen er wat vanhttp://i.fokzine.net/s/redface.gif
is dat er eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?quote:
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijk
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.quote:
Hij is eigenlijk een zij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft onwijs last van zijn hormonen
Oh, honeyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldje
Toen jij en Yuki hier kwamen eten? Geen idee, niet op gelet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus warenquote:
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus waren
Nu moet ik aan Samzz denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.
Nu zeker, het is zo lekker zacht
quote:
En waarom is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Samzz denken.
Flinke boner nu?quote:
Die is inmiddels te oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbrekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |