Ja maar..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je neus dan ook uit mijn doos
jij was weer eens inspiratiequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Maarruh ik bedoelde natuurlijk de duizend en een spelletjes doos.... die elk huishouden toch heeft
quote:
en een konijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
quote:
rode, blauwe , groenequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
Zo'n MI heb ik eerder gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
MI.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige dat mist is eenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was dat een MI?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het enige dat mist is een
[ afbeelding ]
Iemand moest 't doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zat er op te wachten.... het is such een open deur
een gapend gat bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Met de spinazie er nog aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Weet je dat ik bij dit nummer nu ook allemaal MI's heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Heeft niks met kennen te maken, t was wat je zeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkt wel weer hoe slecht je me kent.
Wel dat het vlaggetjes warenquote:
Net zoiets als een zwart gat zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
Grote dozen, dat klinkt net alsof het een evil iets is wat je geheel opslokt
Zoiets ja..... 'I'm slowly being drawn into it'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zoiets als een zwart gat zeker?
Tegenwoordig niet meer neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 minuten pas hoor, das nog geen kill
Pauze moment dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 minuten pas hoor, das nog geen kill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |