Ja maar..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je neus dan ook uit mijn doos
jij was weer eens inspiratiequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Maarruh ik bedoelde natuurlijk de duizend en een spelletjes doos.... die elk huishouden toch heeft
quote:
en een konijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
quote:
rode, blauwe , groenequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te laat, onderhand zit ik met MI's van dozen waar meters vlaggetjes uitkomen enzo
Zo'n MI heb ik eerder gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik het weten?quote:
MI.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige dat mist is eenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was dat een MI?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het enige dat mist is een
[ afbeelding ]
Iemand moest 't doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik zat er op te wachten.... het is such een open deur
een gapend gat bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Met de spinazie er nog aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terug in de la doos stoppen
Weet je dat ik bij dit nummer nu ook allemaal MI's heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Heeft niks met kennen te maken, t was wat je zeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkt wel weer hoe slecht je me kent.
Wel dat het vlaggetjes warenquote:
Net zoiets als een zwart gat zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
Grote dozen, dat klinkt net alsof het een evil iets is wat je geheel opslokt
Zoiets ja..... 'I'm slowly being drawn into it'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zoiets als een zwart gat zeker?
Tegenwoordig niet meer neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 minuten pas hoor, das nog geen kill
Pauze moment dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kill itquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Vlak voordat het in dat gat verdween.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Strippatiëncen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker patiëncen.
Je hebt het nog met een hengel vast hoor ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijven
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
heb n nachtkastje met speeltjestelt dat ook?
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe groot is dat nachtkastje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Door jou begon het gesprekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick op
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?
quote:
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruiktquote:
En waar bewaar jij ze? In je doos?quote:
Alsof iemand, behalve Gasje, de inhoud ervan te zien krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou posten
Hoe burgerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruikt
Omdat het haar ook isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom moet ik meteen aan GvsE denken bij volgend plaatje?
[ afbeelding ]
Er was eens een doos..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... nou..... en?Vertel eens een mop
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ken je die mop van tijnbrein die op een date ging?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... nou..... en?Vertel eens een mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof iemand, behalve Gasje, de inhoud ervan te zien krijgt
altijd fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er op
Er kwamen mensen helpen met de slaapkamer leeg halen. Denk voor dat er iets uit mijn nachtkastje valt of mijn speelkist open valt
Andere fokker/fokster die dat wel weet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ik
Nee, das is niet GvsE, daar durf ik een krat bier op in te zetten..quote:
Nóg niet neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weet niet half wat er allemaal in zit geloof ik
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruikt
stop met vloeken jonguh!quote:
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds december in een koffertje zitten met een slotje er op
Er kwamen mensen helpen met de slaapkamer leeg halen. Denk voor dat er iets uit mijn nachtkastje valt of mijn speelkist open valt
whutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef STING het volgende:
Sekspeeltjes gaan er niet helemaal in bij mij.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das is niet GvsE, daar durf ik een krat bier op in te zetten..
Ik kan mij ergere dingen voorstellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd fijn
Ooit t huis van een maat opgeruimd toen die in t ziekenhuis lag voor langere tijd. Toen vonden we dus overal sexspeeltjes, Veel voor anaal gebruik
Nee? Hoeveel cm kan je hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef STING het volgende:
Sekspeeltjes gaan er niet helemaal in bij mij.
Laat eens zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeld
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
altijd fijn
Ooit t huis van een maat opgeruimd toen die in t ziekenhuis lag voor langere tijd. Toen vonden we dus overal sexspeeltjes, Veel voor anaal gebruik
Dat is toch leuk om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft net een knoop in mijn haar gemaakt
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoekenquote:
BIj jou staat/ligt het gewoon op de salontafel dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik zeg... leg je speelgoed en spelletjes maar op tafel....
wat mooi is, mag gezien worden
In het begin had ik het staan als decoratiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die Funda-foto met dta speeltje pontificaal in beeld
Jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |