Dat bedoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 minuten pas hoor, das nog geen kill
Kill itquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Vlak voordat het in dat gat verdween.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoelhet topic was nog aan het spartelen
Strippatiëncen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker patiëncen.
Je hebt het nog met een hengel vast hoor ....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vlak voordat het in dat gat verdween.
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In wie z'n doos werd het opgeslokt dan? Om maar even ontopic te blijven
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
heb n nachtkastje met speeltjestelt dat ook?
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe groot is dat nachtkastje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Door jou begon het gesprekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet die van mij..... zoek maar een ander -Singles- chick op
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw nachtkastje dan?
quote:
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruiktquote:
En waar bewaar jij ze? In je doos?quote:
Alsof iemand, behalve Gasje, de inhoud ervan te zien krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De jongens zaten al een tijdje te wachten tot een dame het zou posten
Hoe burgerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja ik twijfelde, omdat de meesten doorgaans niet tijdens gezelschapsspelletjes worden gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |