bestaat dat echt dan?quote:
Dus jij + liters red bull = no go?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah godver, in icetea zit ook caffeine
* littledrummergirl reageert om een of andere reden nogal extreem op caffeine en kan dus de komende paar uur nog niet slapentoink
toink
toink
![]()
had n keer op n feestje 18 blikken redbull met wodka weggetikt... kon 3 nachten niet slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij + liters red bull = no go?
Hmm. De term bestaat wel, maar het is in feite hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat dat echt dan?
op t pak staat gewoon cafeine iig
url's maken 1.0quote:
Precies.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm. De term bestaat wel, maar het is in feite hetzelfde.
Weer wat geleerd
En dat was nog Iced ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had n keer op n feestje 18 blikken redbull met wodka weggetikt... kon 3 nachten niet slapenen ik was zooo kapot, maar t lukte gewoon niet.
weet je nog dat wij koffie gingen drinken? na die megabeker lag ik s avonds in bed nog te stuiteren
maar dat maakt toch geen zak uitquote:
Wat maakt dat nou uit?quote:
Dat wel, alleen vond ik 't zaakje veel te klein!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat maakt toch geen zak uittwas wel lekker
Oh, ho.... Laat maar ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
[url=klik]http://static.tumblr.com/j0b8avz/Grvld37hl/i_dont_care.jpg[/url]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
[url=klik]http://static.tumblr.com/j0b8avz/Grvld37hl/i_dont_care.jpg[/url]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wel, alleen vond ik 't zaakje veel te klein!
Lag wel aan mij. Ik vergeet die volgorde altijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het ligt niet aan Yuki volgensmij hoor, maar aan fok, die verknoeit het soms zelf ook
zag te laat dat t een img wasquote:
Daar heb ik maar 1 antwoord op:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
Faal
Klote internet hier liet geen ninja-edit toe
Nee hoor, dat valt echt meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij je overal alice in wonderland zou voelen
Oh, shut upquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 antwoord op:
[ afbeelding ]
Fok wil nog weleens onnodige spaties plaatsen als je een webadres plakt etc, heb ik zelf al een paar keer gemerkt ook..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lag wel aan mij. Ik vergeet die volgorde altijd
Maar toch bedankt.
Daar waar de oempa-loempa's wonen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt echt mee
Wie wil er mee naar mijn wonderland?
Put a sock in it!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, don't you use my own words against me
And what if I do, huh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, don't you use my own words against me
Huuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een sok in Yuki stoppen?
Wat voor rare fantasieën heb jij
Dat maak je er zelf van, sickoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een sok in Yuki stoppen?
Wat voor rare fantasien heb jij
Good luckquote:
Dat topic loopt ook niet echt hard ofzo hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
@ Yuki, pas vandaag dit topic ontdekt
How I Met Your Mother VS #25: met alle doppelgängers compleet
Boefjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Good luck
En wat heeft je laptop te maken met een spelfout?
Ik vind " en dan de klinker veel makkelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef STING het volgende:
[..]
Boefje
Ik gebruik altijd alt-codes en die werken niet op m'n laptop. En heb geen zin om het toetsenbord op US-International te zetten
Weltrusten MeMoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
zo mn bed eens in, morgen sleutels inleveren
Ja, dat werkt dus niet met USquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind " en dan de klinker veel makkelijker
Nee, Neeneenee! Dit gaat niet m'n MI voor vannacht wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Gordon Ramsey.. met een verrotte aubergine in zijn hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |